Gå til innhold

Kan juledeprisjon hos noen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan juledeprisjon hos noen gjøre at de blir kaledere mot deg? Noen som sliter med juledeprisjon og kan forklare hvordan dette er.

når du går ut av noen års forhold, f eks 10’år, også skal du plutselig feire jul alene.

Anonymkode: c9fe2...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har aldri slitt med dette men vil gjerne vite hvordan det er.

Anonymkode: c9fe2...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg er deprimert og vil ikke snakke med noen nå, så jeg vil nok fremstå som kaldere om folk tar kontakt.

(Sidespor, og ikke for å mobbe eller pirke, jeg har lagt merke til at noen skriver "deprisjon" andre steder også, er det en slags dialekt? For det skrives  depresjon.)

Anonymkode: a6198...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deprimerte kan oppleves kalde og avvisende, ja. Fordi de kan mangle kapasitet til noe annet enn eget tungsinn. 

Uavhengig av om det er jul eller ei.

Anonymkode: 3b57b...76e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

(Sidespor, og ikke for å mobbe eller pirke, jeg har lagt merke til at noen skriver "deprisjon" andre steder også, er det en slags dialekt? For det skrives  depresjon.)

Jeg tenker automatisk: samme skrivefeil, samme person.

Anonymkode: 75d66...5ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er helt vanlig.

Se for deg at du skal prøve å være lystig og hyggelig med noen samtidig som du gråter. Det blir for mye så de blir kalde. 

Anonymkode: 049cf...bc7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Selvsagt gjør en depresjon at en blir kaldere. Man er jo nettopp kald. Følelsene er nummne. 

Anonymkode: f0057...a07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig vanskelig å være frisk når en er syk, sier ikke det seg selv? Når en har det så jævlig vondt at en har lyst å henge opp hengeløkken i taket blant julenisser og lys så har en kanskje ikke all verdens energi til å være falsk og lystig mot alle andre, enn har mer enn nok med å holde liv i seg selv om en ikke må spille for galleriet.

Anonymkode: 98be1...11c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...