AnonymBruker Skrevet i går, 17:32 #1 Del Skrevet i går, 17:32 Kan juledeprisjon hos noen gjøre at de blir kaledere mot deg? Noen som sliter med juledeprisjon og kan forklare hvordan dette er. når du går ut av noen års forhold, f eks 10’år, også skal du plutselig feire jul alene. Anonymkode: c9fe2...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #2 Del Skrevet i går, 17:33 Jeg har aldri slitt med dette men vil gjerne vite hvordan det er. Anonymkode: c9fe2...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:44 #3 Del Skrevet i går, 17:44 Ja jeg er deprimert og vil ikke snakke med noen nå, så jeg vil nok fremstå som kaldere om folk tar kontakt. (Sidespor, og ikke for å mobbe eller pirke, jeg har lagt merke til at noen skriver "deprisjon" andre steder også, er det en slags dialekt? For det skrives depresjon.) Anonymkode: a6198...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #4 Del Skrevet i går, 17:49 Deprimerte kan oppleves kalde og avvisende, ja. Fordi de kan mangle kapasitet til noe annet enn eget tungsinn. Uavhengig av om det er jul eller ei. Anonymkode: 3b57b...76e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): (Sidespor, og ikke for å mobbe eller pirke, jeg har lagt merke til at noen skriver "deprisjon" andre steder også, er det en slags dialekt? For det skrives depresjon.) Jeg tenker automatisk: samme skrivefeil, samme person. Anonymkode: 75d66...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Ja det er helt vanlig. Se for deg at du skal prøve å være lystig og hyggelig med noen samtidig som du gråter. Det blir for mye så de blir kalde. Anonymkode: 049cf...bc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Selvsagt gjør en depresjon at en blir kaldere. Man er jo nettopp kald. Følelsene er nummne. Anonymkode: f0057...a07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Det er veldig vanskelig å være frisk når en er syk, sier ikke det seg selv? Når en har det så jævlig vondt at en har lyst å henge opp hengeløkken i taket blant julenisser og lys så har en kanskje ikke all verdens energi til å være falsk og lystig mot alle andre, enn har mer enn nok med å holde liv i seg selv om en ikke må spille for galleriet. Anonymkode: 98be1...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden depresjon. Anonymkode: 0e51a...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå