Gå til innhold

Arrangere bursdag når familien er splittet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noe kontakt med barnets far. Frem til nå har vi vært kamerater men de siste årene ser jeg hvor fraværende far har vært i hele datterens liv. Dattera mi blir 16 snart. Jeg har pleid å arrangere bursdag hvor barnefars familie er invitert. Men de siste årene har jeg tenkt hvorfor gidder jeg dette? Vi har ingen kontakt utenom disse bursdagene.Hadde dere fortsatt med bursdagsfeiring eller bare droppet det og heller gått ut med barnet å spist på restaurant bare oss. 

Anonymkode: 83424...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har pleid å gjøre det frem til nå hadde jeg tenkt at det er 2 år til hun er 18, så hadde jeg bare gjort det et par år til (vel og merke hvis datteren deres selv ønsker dette).

Jeg blir invitert med barn til ekssvigers hver jul på julegrøt. Jeg gidder fordi jeg ser at det gir barna mine noe at vi kan være alle sammen. Det er en dag i året, det fikser man. 

Anonymkode: f30fd...2c5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter alle. Ellers bidrar du til lite kontakt med fars side. Forstår at far tar lite ansvar og deltar lite. Men for å holde på relasjonen til de øvrige i fars familie mener jeg du bør holde på felles feiring med alle. Selv om det føles kjipt. Regner med de har pleid å komme siden du har invitert. Selv om det bare er en gang i året.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil 16-åringen da? Spør henne hvem hun vil invitere og følg det hun sier :)

Anonymkode: 4e3ab...9fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det naturlig å feire familiebursdag til barnet er 18 år? 

Anonymkode: 83424...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren er 16.. Spør datteren din! Hva ønsker hun? Det er tross alt hennes bursdag, og hun burde virkelig bli hørt og være i stand til å ta valg selv.

Anonymkode: 8851e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...