AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Hvordan gjør dere med bursdagsfeiring? Anonymkode: a721f...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg har ikke det barnet men har et jeg gir gave. Jeg har i årevis sendt julegave og bursdagsgave. Nå vippser jeg bursdagsgave. Anonymkode: dd1fc...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 Har barn født julaften. Vi feirer bursdag om formiddagen og jul om ettermiddagen. Barnehagebursdag noen dager før eller noen dager etter jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Del Skrevet 25. desember 2024 Lorieen skrev (1 time siden): Har barn født julaften. Vi feirer bursdag om formiddagen og jul om ettermiddagen. Barnehagebursdag noen dager før eller noen dager etter jul. Det samme gjør vi. Bursdagsfeiring mellom kl 11.30 og 14.30, og julefeiring fra kl 17 og resten av kvelden. Anonymkode: d535c...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 #5 Del Skrevet 25. desember 2024 Bestefar hadde bursdag på nyttårsaften og der ble feiret med pølser brød og lompe og løk på dagtid så hadde de kalkun på kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Del Skrevet 25. desember 2024 Frokost på sengen og pakker fra kjernefamilien på morgen, så har vi resten av familien på bursdag en dag i romjula (mellom 3. og 6. juledag, alt etter hvordan jula ellers er). Feirer med klassekamerater etter jul. Anonymkode: a4782...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå