Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 #21 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Akkurat sånn er det her og. Han kan gjerne spise 22, mens da tenker jeg snart på legge meg. Enig at man ikke skal være så rigid. Men lett for det å skjeie ut litt, blir til mer og mer. Det kan godt være Jeg liker helst å spise middag til lunsj, ja. Skikkelig måltid til lunsj er det jeg liker best. Heller så et lite middagsmåltid i 18 tiden Begge deler, tror jeg. Kanskje helst det første. For god næring er jeg opptatt av, men det spiser jeg ofte tidligere. Men nå spiser vi ofte ikke med hverandre. Da vi har litt forskjellige jobbrutiner og rutiner ellers. Anonymkode: abbfb...923 Det er ett ordtak stammer gjerne fra 1800-1900-tallet 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 #22 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Akkurat sånn er det her og. Han kan gjerne spise 22, mens da tenker jeg snart på legge meg. Enig at man ikke skal være så rigid. Men lett for det å skjeie ut litt, blir til mer og mer. Det kan godt være Jeg liker helst å spise middag til lunsj, ja. Skikkelig måltid til lunsj er det jeg liker best. Heller så et lite middagsmåltid i 18 tiden Begge deler, tror jeg. Kanskje helst det første. For god næring er jeg opptatt av, men det spiser jeg ofte tidligere. Men nå spiser vi ofte ikke med hverandre. Da vi har litt forskjellige jobbrutiner og rutiner ellers. Anonymkode: abbfb...923 I England drikker man alltid te klokken 17:00 sa kong Olav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #23 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei da Anonymkode: abbfb...923 Hvordan vet du det? Å ikke klare å komme tidsnok/rote bort tid er veldig typisk for ADHD. Ikke alle med ADHD har synlig hyperaktivitet. Anonymkode: 8b696...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #24 Del Skrevet 26. desember 2024 Synes ikke ts er urimelig. Ubehagelig og litt usunt å legge seg med magen full av fersk middag. Anonymkode: 9eede...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #25 Del Skrevet 26. desember 2024 Maskinfører skrev (15 timer siden): Fine folk spiser alltid sent efter 18 mener jeg det var 😉 Min svigerfar sa alltid det:" fine folk spiser sent, og hvis de er ekstra fine venter de til neste dag" 😅 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nå har jeg begynt å holde på mitt med å si at jeg spiser kl 18. Hvis han kommer senere, er det helt greit, men da må han spise alene. Synes dere jeg er urimelig? Anonymkode: abbfb...923 For min del hadde nattesøvnen blitt ødelagt hvis jeg spiste et såpass tungt måltid som middag etter kl 18, så jeg forstår deg. Jeg hadde gjort det samme av den grunn, og synes ikke det er urimelig. Urimelig hadde det vært om du hadde sagt at han ikke fikk middag hvis han ikke spiste samtidig med deg. Anonymkode: 17bfc...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #26 Del Skrevet 26. desember 2024 Det er sært. Anonymkode: 6f105...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå