AnonymBruker Skrevet i går, 16:27 #1 Del Skrevet i går, 16:27 Jeg er snart ferdig med en samfunnsfaglig bachelorutdanning, og har søkt ca. 20 forskjellige stillinger. Leser at alle ønskes det erfaring i "minimum 3 - 5 år" osv. Jeg lurer på om jeg har sjans til å få relevant jobb? Søkte for eksempel på stilling i NAV, var 600 søkere på seks stillinger - så forstår at jeg ikke kommer til å bli innkalt på noe intervju.. Er det noen nyutdannede her som kom seg i relevant yrke - uten erfaring? Har også søkt på stillinger som ikke krever bachelor, men ønsker helst å bruke utdannelsen min til noe nyttig. Anonymkode: 5460f...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #2 Del Skrevet i går, 16:39 Kan det finnes traineestillinger innenfor det du er utdannet? Anonymkode: 9372b...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:41 #3 Del Skrevet i går, 16:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det finnes traineestillinger innenfor det du er utdannet? Anonymkode: 9372b...0b3 Kun for masterstudenter dessverre. ❤️ Ts. Anonymkode: 5460f...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Er master aktuelt? Det blir jo dessverre stadig færre som godtar «kun» bachelor med mindre det er rene treårige fagutdanninger. Kan du søke deltidsjobb innenfor faget siste halvåret? Sommerjobb? Har du hatt verv i organisasjoner som kan hjelpe deg? 20 søknader er ikke mye altså. Anonymkode: e6fcf...a26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Det letteste er å pendle eller flytte dit jobbene er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Du må kjenne noen som kjenner noen Anonymkode: b155e...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå