Gå til innhold

Når man skal ut,og vet at «crushet» skal på samme stedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og man for engang skyld IKKE har lyst å hoppe til køys å bli en «ons»,hva gjør man da når man har null selvkontroll? 😂

Ser jo bare for meg kvelden… jeg sier hele kvelden at jeg IKKE skal gå i fella… 

Men så drikker man ett par øl og så er enden på visa at man har ligget med fyren til tross for ubarberte legger og mus fordi man trodde det skulle hindre en… 

Been there done that!

Anonymkode: e14de...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så for en gangs skyld ville du ha selvkontroll?

Jeg har aldri hatt ONS, fordi jeg har selvkontroll.

Selvkontroll kan ikke slås av og på - enten har du det eller ikke.

Virker som du allerede har bestemt deg for å ha ONS med crushet, og at selvkontroll ikke er noe du er vant med å utøve på akkurat det området?

Anonymkode: a29e7...a9f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle til å si "ikke barber deg", men det hjelper jo ikke 😂 Da angrer man når man ligger der med beina spredd og 3-dagersen stikker han i fjeset. 

Hva med å bare go for it. Om du liker ham, han liker deg - why not. 

Anonymkode: a45c8...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så for en gangs skyld ville du ha selvkontroll?

Jeg har aldri hatt ONS, fordi jeg har selvkontroll.

Selvkontroll kan ikke slås av og på - enten har du det eller ikke.

Virker som du allerede har bestemt deg for å ha ONS med crushet, og at selvkontroll ikke er noe du er vant med å utøve på akkurat det området?

Anonymkode: a29e7...a9f

Har gått i fella mange ganger før men denne gangen liker jeg han bedre enn de andre så jeg har ikke lyst å ødelegge det med å ligge allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skulle til å si "ikke barber deg", men det hjelper jo ikke 😂 Da angrer man når man ligger der med beina spredd og 3-dagersen stikker han i fjeset. 

Hva med å bare go for it. Om du liker ham, han liker deg - why not. 

Anonymkode: a45c8...01c

Ja men det er så mye som følger med… kleinheten dagen derpå,angrer han?! Vil jeg virkelig at han skal se meg slik jeg ser ut dagen derpå? Det er ikke pent!! 

Alle disse tingene er jo ting jeg tenker på edru, som jeg ikke tenker på når jeg har drukket for da fins det ikke en morgendag eller noe annet enn her og nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men det er så mye som følger med… kleinheten dagen derpå,angrer han?! Vil jeg virkelig at han skal se meg slik jeg ser ut dagen derpå? Det er ikke pent!! 

Alle disse tingene er jo ting jeg tenker på edru, som jeg ikke tenker på når jeg har drukket for da fins det ikke en morgendag eller noe annet enn her og nå! 

Da må nesten løsningen være å drikke mindre?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Stjertmeis skrev (Akkurat nå):

Da må nesten løsningen være å drikke mindre?

Ja, absolutt. 

Men er det noen gang noen som klarer det? 😂 

Er ikke ute etter en løsning her for jeg er håpløs. Det vet jeg…. Bare lufter tankene, kanskje noen er/har vært i samme situasjon ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og man for engang skyld IKKE har lyst å hoppe til køys å bli en «ons»,hva gjør man da når man har null selvkontroll? 😂

Ser jo bare for meg kvelden… jeg sier hele kvelden at jeg IKKE skal gå i fella… 

Men så drikker man ett par øl og så er enden på visa at man har ligget med fyren til tross for ubarberte legger og mus fordi man trodde det skulle hindre en… 

Been there done that!

Hvis du har så dårlig selvkontroll burde du holde deg hjemme..

Anonymkode: d838b...b88

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har så dårlig selvkontroll burde du holde deg hjemme..

Anonymkode: d838b...b88

Nei, det kommer ikke til å skje ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva så? Alle mine forhold har startet med sex på første møte. En gang ble jeg dumpet etter 5 mnd, etter sex, for det var det han var ute etter

Anonymkode: 2b963...5ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud her var det mange ufine kommentarer. Tipper de som skryter på seg selvkontroll ikke får så mye tilbud. Sorry, men så provosert blir man ikke av noen som lufter tanker om ons. 

Mitt råd, prøv å regulere inntaket. I hvertfall drikk vann i mellom enheter. Dra hjem før du har mulighet til å dra med han. Allier deg med en venninne som kan styre deg litt ;)

Anonymkode: 05c81...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud her var det mange ufine kommentarer. Tipper de som skryter på seg selvkontroll ikke får så mye tilbud. Sorry, men så provosert blir man ikke av noen som lufter tanker om ons. 

Mitt råd, prøv å regulere inntaket. I hvertfall drikk vann i mellom enheter. Dra hjem før du har mulighet til å dra med han. Allier deg med en venninne som kan styre deg litt ;)

Anonymkode: 05c81...c28

Takk for forståelsen ☺️ 

Ventet meg ufine kommentarer altså, fremstiller meg jo ikke helt bra. Men er bare ærlig…. Og ønsker ikke å hoppe til køys med en jeg liker sånn på fylla liksom.. 

Jeg har ikke for vane å gjøre sånt heller,som sagt så er det kun med de jeg liker godt at jeg blir svak. Hvem blir ikke det liksom..? 

Og jeg er ute først og fremst for å ha det gøy med venninner, og vi skal jo feste så jeg kommer til å drikke. Men skal absolutt prøve å kontrollere inntaket! 
Men så må jeg faktisk barbere meg sånn i tilfelle for jeg orker ikke være DEN dama som ikke har ordnet seg i tilfelle det blir noe. Det blir jo helt krise 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er som å høre om meg selv!😅 Er i nesten samme situasjon, bare at vi har ligget tidligere. Jeg crusher helt enormt, men vet samtidig at et forhold med denne karen ikke er fruktbart… Har likevel en plan om at i kveld skal vi IKKE ligge, men selvkontroll eier jeg tydeligvis ikke etter to enheter. 

Anonymkode: 34f2e...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er som å høre om meg selv!😅 Er i nesten samme situasjon, bare at vi har ligget tidligere. Jeg crusher helt enormt, men vet samtidig at et forhold med denne karen ikke er fruktbart… Har likevel en plan om at i kveld skal vi IKKE ligge, men selvkontroll eier jeg tydeligvis ikke etter to enheter. 

Du vet😂

Det er så vanskelig.. 

Jeg kunne jo selvsagt bare gitt etter å sett hva som skjer og ligger vi så ligger vi men den angsten jeg vet jeg kommer til å ha etterpå er helt livstruende 😂

Og jeg orker ikke at han skal se trynet mitt dagen derpå. Skulle ønske jeg var en av de som våkner opp og ser vanlig ut men jeg ser seriøst ut som jeg har vært gjennom kloakksystemet og kommet ut på andre siden av kloden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du vet😂

Det er så vanskelig.. 

Jeg kunne jo selvsagt bare gitt etter å sett hva som skjer og ligger vi så ligger vi men den angsten jeg vet jeg kommer til å ha etterpå er helt livstruende 😂

Og jeg orker ikke at han skal se trynet mitt dagen derpå. Skulle ønske jeg var en av de som våkner opp og ser vanlig ut men jeg ser seriøst ut som jeg har vært gjennom kloakksystemet og kommet ut på andre siden av kloden 

Jepp, jeg vet! Var ute rett før jul, og da traff jeg han. Ble ikke ligging da, men det var ikke takket være meg😄 Gjentar og gjentar for meg selv at det IKKE skal skje i kveld, skal straks i dusjen og er veeeeeeldig usikker på om jeg skal preppe eller ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jepp, jeg vet! Var ute rett før jul, og da traff jeg han. Ble ikke ligging da, men det var ikke takket være meg😄 Gjentar og gjentar for meg selv at det IKKE skal skje i kveld, skal straks i dusjen og er veeeeeeldig usikker på om jeg skal preppe eller ikke! 

Jeg har lært at man alltid må preppe. I tilfelle, så vil man IKKE være upreppet. Det er så jævlig flaut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lært at man alltid må preppe. I tilfelle, så vil man IKKE være upreppet. Det er så jævlig flaut 

Det endte med prepping ja🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det endte med prepping ja🤷🏼‍♀️

Kjenner jeg håper du oppdaterer meg på dette imorgen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjenner jeg håper du oppdaterer meg på dette imorgen 😂

Det skal jeg gjøre!😄 Var det i går du var ute, eller er det i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...