Freydis Skrevet 1. januar #61 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Syntes på ingen måte du skal skjemmes over navnet ditt. Jeg syntes heller de som skiller på sygge og fine navn bør skamme seg. Folk får et navn de skal hete, noen får navnet oppkalt etter noen, eller fordi foreldrene liker navnet godt. Og mener navn ikke er åpen fint eller ikke diskusjon. Selv har jeg hatt slike holdninger, og lært på veien at bare er tull. Tordis er et nydelig navn, jeg kun forbinder med koselig , sprudlende, blid, latter. Skal vi ta navnedebatt, sliter jeg bitte litt mer med disse fantasi prinsesse navnene, chanel violetta coletta, etc. Da de høres for meg mer ut som dårlig parfymenavn ol En gang spurte noen om jeg kunne hente "violetta", og jeg spurte hva er det?...... og tenker det sier sitt . Men da tenker jeg på et generelt problem Anonymkode: b2d2c...489 Helt enig - navnet skjemmer ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #62 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 15.19): Ikke skrive her da, du vet jo at du får mange negative tilbakemeldinger. Jeg liker heller ikke navnet mitt, synes det er tungt, hardt, stygt og gammeldags. Men hadde aldri giddet å skrive hva folk synes om det, har foresten sett det nevnes flere ganger på "styggeste navn" tråder her inne. Er i 40 årene, og heter Gunnhild, syntes alltid at alle vennene mine hadde mye finere navn, de var mange Tone, Anne, Kristine, Trine, Camilla, Stine, Miriam, Susanne og Helene i trinnet mitt. Så hadde jeg sånn gammel tante navn. Anonymkode: df018...301 Jeg heter Trine, og skulle gjerne byttet navn med deg😄 Trine er nå helt ute. Gunnhild (og den type navn) tror jeg er mer på vei tilbake igjen. Nydelig navn. Kjenner også ei lita Gudrun. Veldig fint det og. Anonymkode: 3b5f6...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå