nordlending Skrevet 22 timer siden #21 Del Skrevet 22 timer siden Bare jeg som synes det er litt rart å lage en dessert med alkohol i, uten å nevne det eller ha alternativer, når man inviterer den gravide svigerdattera og barnebarnet? Sånn uavhengig av mengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Del Skrevet 22 timer siden Man tar ikke skade av det, men ufint å lure i folk alkohol. Jeg selv er totalavholds. Anonymkode: 144db...5e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Del Skrevet 22 timer siden nordlending skrev (4 minutter siden): Bare jeg som synes det er litt rart å lage en dessert med alkohol i, uten å nevne det eller ha alternativer, når man inviterer den gravide svigerdattera og barnebarnet? Sånn uavhengig av mengden. Nei. Nettopp pga mengden. Anonymkode: 63aa2...48c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden nordlending skrev (4 minutter siden): Bare jeg som synes det er litt rart å lage en dessert med alkohol i, uten å nevne det eller ha alternativer, når man inviterer den gravide svigerdattera og barnebarnet? Sånn uavhengig av mengden. Nei, det er ikke rart. Det er i praksis en smaksforsterker og ikke alkohol. Dersom man skal være forsiktig med alkohol i mat er det i forhold til tørrlagte alkoholikere. Smak av alkohol kan trigge lysten til å drikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #25 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om du skal være en hysterisk gravid så lønner det seg å være hysterisk FØR du dytter ting i trynet. Men det blir kanskje ikke nok oppstandelse av det? Anonymkode: 3fa51...eb2 Alt det sukkeret er nok betraktelig mer skadelig for fosteret enn den mikroskopiske mengden alkohol AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man tar ikke skade av det, men ufint å lure i folk alkohol. Jeg selv er totalavholds. Anonymkode: 144db...5e4 Du er fortsatt ansett som totalavholds etter å ha spist litt sånn dessert . Håper ikke du spiser moden frukt eller drikker kefir da. Anonymkode: 0523e...855 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #26 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt det sukkeret er nok betraktelig mer skadelig for fosteret enn den mikroskopiske mengden alkohol Du er fortsatt ansett som totalavholds etter å ha spist litt sånn dessert . Håper ikke du spiser moden frukt eller drikker kefir da. Anonymkode: 0523e...855 Går man rundt og redd for sukker i tilleg så føyer man seg ihvertfall inn under kategorien hysterisk. Anonymkode: 3fa51...eb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #27 Del Skrevet 21 timer siden Skjønner du virkelig ikke at det handler om mengde? Er du 8 år gammel? Anonymkode: 26d81...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #28 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Går man rundt og redd for sukker i tilleg så føyer man seg ihvertfall inn under kategorien hysterisk. Anonymkode: 3fa51...eb2 man trenger ikke å være redd for sukker selv om man påpeker hykleriet ved å være hysterisk redd et fingelbøl baileys samtidig som man har stappet seg full av sukker når man er gravid. Anonymkode: 0523e...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #29 Del Skrevet 18 timer siden 2 spiseskjeer på en dessert som mange spiste er forsvinnende lite. Hadde ikke vært stressa om jeg som gravid fikk i meg samme mengde. Det går fint. Anonymkode: cc4ee...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå