AnonymBruker Skrevet i går, 13:32 #1 Del Skrevet i går, 13:32 Noen spurte om menn med penisbul på buksa var sexy. Hva da med kvinner som har tettsittende bukser som avslører formen på musa, kanskje bollemus...mange av oss menn synes det er skikkelig sexy også ...eller? Anonymkode: b435e...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CIM Skrevet i går, 14:29 #2 Del Skrevet i går, 14:29 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Noen spurte om menn med penisbul på buksa var sexy. Hva da med kvinner som har tettsittende bukser som avslører formen på musa, kanskje bollemus...mange av oss menn synes det er skikkelig sexy også ...eller? Anonymkode: b435e...05b Jeg er en av disse «mannegrisene» som synes det er skikkelig sexy og jeg er en stolt «mannegris». Det er et tegn på at jeg er frisk og fortsatt operativ. Når det er sagt, så er det et stadiet i livet hvor tettsittende bukser ikke er et alternativ, både for kvinner og menn. Da går det fort fra å være sexy til å bli vulgært. Jeg tenker da på alder og fysisk forfatning. Personlig er det stort sett de unge (trente) som er sexy i tettsittende bukser. For de som lurer på hva er ung, så for meg er ung fra 20 til 45 år 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden CIM skrev (1 time siden): Jeg er en av disse «mannegrisene» som synes det er skikkelig sexy og jeg er en stolt «mannegris». Det er et tegn på at jeg er frisk og fortsatt operativ. Når det er sagt, så er det et stadiet i livet hvor tettsittende bukser ikke er et alternativ, både for kvinner og menn. Da går det fort fra å være sexy til å bli vulgært. Jeg tenker da på alder og fysisk forfatning. Personlig er det stort sett de unge (trente) som er sexy i tettsittende bukser. For de som lurer på hva er ung, så for meg er ung fra 20 til 45 år 😉 Det er mange som ser veldig bra ut som er eldre enn 45, synes jeg. Skjønner at det er ca, men likevel. Jeg er selv litt over 60, og mener å se flere jevnaldrende som ser virkelig flotte ut. Anonymkode: b435e...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CIM Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mange som ser veldig bra ut som er eldre enn 45, synes jeg. Skjønner at det er ca, men likevel. Jeg er selv litt over 60, og mener å se flere jevnaldrende som ser virkelig flotte ut. Anonymkode: b435e...05b Ingen regel uten unntak 😉 Jeg er kun noen få år bak deg i løypa og det er nok færre enn i nevnte aldersgruppe. Hva med deg selv, benytter du tettsittende benklær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Som kvinne som liker kvinner finner kan det opp til et visst punkt være tiltrekkende, men så bikker det over til vulgært og blir et turn-off for meg. Anonymkode: 834ea...0c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen spurte om menn med penisbul på buksa var sexy. Hva da med kvinner som har tettsittende bukser som avslører formen på musa, kanskje bollemus...mange av oss menn synes det er skikkelig sexy også ...eller? Anonymkode: b435e...05b Er kvinners påkledning nå blitt noe som hører inn under seksualitet? Anonymkode: 12bb8...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er kvinners påkledning nå blitt noe som hører inn under seksualitet? Anonymkode: 12bb8...107 Hvis man blir tent av at hun har på seg et bestemt antrekk kanskje? Anonymkode: b435e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden CIM skrev (12 minutter siden): Ingen regel uten unntak 😉 Jeg er kun noen få år bak deg i løypa og det er nok færre enn i nevnte aldersgruppe. Hva med deg selv, benytter du tettsittende benklær? Nå er jeg nann, men ja av og til Anonymkode: b435e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen spurte om menn med penisbul på buksa var sexy. Hva da med kvinner som har tettsittende bukser som avslører formen på musa, kanskje bollemus...mange av oss menn synes det er skikkelig sexy også ...eller? Anonymkode: b435e...05b JA, uten tvil så liker jeg det , men da blir jeg også kåt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Jeg gikk tilfeldigvis rett bak ei i slutten av tretti-årene rett før jul på et kjøpesenter. Ho trodde antageligvis ho var sexy i tynne, shiny, ettersittende bukser. Men rompa var så diger at du så flesket disset når hun gikk. Og dratt så høyt opp at det gikk inn i alle sprekker. Lite lekkert.. Anonymkode: 76c5b...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Tacky. Kvinner som spiller på sex har ofte ikke annet å tilby. Anonymkode: 34f4f...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tacky. Kvinner som spiller på sex har ofte ikke annet å tilby. Anonymkode: 34f4f...033 Hahaha au da! Hva med at vi kan være kvinner med full pakke da? Sexy, smart og morsom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kvinners påkledning nå blitt noe som hører inn under seksualitet? Anonymkode: 12bb8...107 Ja Anonymkode: e22d8...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Ja, bukser eller klør som viser kjønnet er svært digg. Det betraktes fra alle mulige vinkler med stor iver. Anonymkode: c5289...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden Hotwife skrev (1 time siden): Hahaha au da! Hva med at vi kan være kvinner med full pakke da? Sexy, smart og morsom? Sexy og morsom,- ja. Smarte,- NEI Anonymkode: 76c5b...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tacky. Kvinner som spiller på sex har ofte ikke annet å tilby. Anonymkode: 34f4f...033 Jeg vet ikke om alle som kler seg sexy bare spiller på sex. Mim erfaring er at flere har mer å by på også Anonymkode: b435e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som kvinne som liker kvinner finner kan det opp til et visst punkt være tiltrekkende, men så bikker det over til vulgært og blir et turn-off for meg. Anonymkode: 834ea...0c4 Dette. 100 ganger dette. Om det er en bevisst tanke bak det, så er det samme regel for alle typer klær, både over og under: sexy er når det hintes til, men ikke vises. Når man skal lede tankene til det som er under, og ikke flashe det. Det er ikke sexy å overdrive. Kvinner som spiller på camel toe er mer vulgære og tacky enn sexy i mine øyne. Det er mer et rop om oppmerksomhet enn noe annet. Det har en liten eim av desperat og usikker. Bleh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er kvinners påkledning nå blitt noe som hører inn under seksualitet? Anonymkode: 12bb8...107 Det hører absolutt inn her ja, under seksualitet. Det er godt at kvinner også kan bli mer opplyst av å være på kg. Anonymkode: c2c28...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tacky. Kvinner som spiller på sex har ofte ikke annet å tilby. Anonymkode: 34f4f...033 Jeg tenker heller at ikke alle skjønner hva enkelte kvinner tilbyr. Misforståelser er vanlig på mange områder. Anonymkode: c2c28...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Er ikke mange av de som kler seg som beskrevet over ofte de som også har overdrevent mye fillers i lepper, botox osv? Skikkelig ego/vise seg fram? Rett og slett kvalmt. Anonymkode: 76c5b...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå