Gå til innhold

Ungdomsskole venninne matchet på tinder

Danielmix

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en ungdomsskole venninne/videregående skole på tinder..den gang (15år siden ca)’hang’ vi sammen i samme miljø og var på hjemme fester osv..som ofte utviklet seg til sex. Flere gutter og jenter hadde sex i samme rommet og msn byttet på litt osv. mye jeg ikke husker fra da..men mye minner om seksualitet rundt tanke på henne. Fant ikke henne veldig attraktivt men tror vi hadde ‘ kjapp sex’ en gang eller 2. 

Etter vi tekstet litt på tinder gikk vi over til WhatsApp og avtalte og møtes..etter litt små flørtende meldinger og refleksjoner fra den tid og hva som har skjedd ang forskjellige i miljøet fra den tiden osv..da vi møttes til kaffe en dag..var hun kjempe Hot og trener kroppen godt og ikke minst oppegående og selvbevisst..ble litt satt ut i starten og så for meg sex med henne i det hun reise te seg i tightsen for og hente kaffen sin..

vi snakker litt på WhatsApp men jeg har valgt og ligge litt lavt fordi hun kommenterte at hun skjønner at jeg vil leke..hva hen hun legger i det..

noen tips?gjerne råd fra kvinner

Endret av Danielmix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det egentlig du vil? Leke, betyr sex på hennes språk, og da er det jo bare å si ja. Hvis du er ute etter kjæreste, så har du nok en jobb å gjøre, med å fremstå som seriøs. 

Anonymkode: 50a75...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ha forhold og tror du er mer ute etter sex. Så da er hun litt skeptisk. 

Er du ute etter sex går du videre, er du åpen for å utforske forhold så holder du den litt lave profilen og fortsetter å møtes i settinger som ikke handler om sex. 

Anonymkode: 261a3...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...