Gå til innhold

Hoppe "inn" i svingen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han sliter med å komme inni meg og vi har derfor valgt en løsning hvor han runker og putter den inn i meg rett før han kommer... Er det noen som har blitt gravide på denne måten? Har prøvd å lese litt om selvinseminasjon også, men vanskelig å finne info om hvor vellykket det er. Hadde det vært bedre om han kom i en kopp og at vi deretter brukte en sprøyte? Ser bare for meg at sæden muligens kommer lengre inn da enn når han kommer omtrent mens han penetrerer. Har eggløsning denne uken og vil gjerne få det til å klaffe. Sexlivet vårt har blitt ganske usexy etter at vi begynte å prøve, og jeg er redd han skal få enda mer prestasjonsangst hvis det drøyer ut lenger... Vil så gjerne være støttende og god for han, men det har dessverre vært vanskelig når jeg skulle ønske han fikk det til "vanlig". Prøver så godt jeg kan å si at det ikke gjør noe, men merker at det sliter på meg også. 

Anonymkode: 2d9c8...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jo virke 100% likt som en vanlig ubeskytet samleie.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er en tråd om inseminasjon hjemme, bare ignorer de frekke svarene. Har ikke egen erfaring, men så lenge det er "fersk" sæd, har det nok ikke så mye å si hvordan den ender opp i skjeden. Hvis det blir mindre stress for han, høres det lurt ut å heller bruke sprøyte.

Anonymkode: 20e12...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har også mann som sliter med å komme under samleie. Har båret fram to barn som begge er befruktet med hjemmeinseminasjon, dvs han kom i kopp og sprøytet det inn i skjeden etterpå. Ble gravid raskt, henholdsvis første og tredje prøveperiode. 

Anonymkode: 4ff68...d27

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 av 3 unger ble til med kopp, sprøyte og womanizer🙏 

Anonymkode: c0d1b...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...