AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Han sliter med å komme inni meg og vi har derfor valgt en løsning hvor han runker og putter den inn i meg rett før han kommer... Er det noen som har blitt gravide på denne måten? Har prøvd å lese litt om selvinseminasjon også, men vanskelig å finne info om hvor vellykket det er. Hadde det vært bedre om han kom i en kopp og at vi deretter brukte en sprøyte? Ser bare for meg at sæden muligens kommer lengre inn da enn når han kommer omtrent mens han penetrerer. Har eggløsning denne uken og vil gjerne få det til å klaffe. Sexlivet vårt har blitt ganske usexy etter at vi begynte å prøve, og jeg er redd han skal få enda mer prestasjonsangst hvis det drøyer ut lenger... Vil så gjerne være støttende og god for han, men det har dessverre vært vanskelig når jeg skulle ønske han fikk det til "vanlig". Prøver så godt jeg kan å si at det ikke gjør noe, men merker at det sliter på meg også. Anonymkode: 2d9c8...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 Det må jo virke 100% likt som en vanlig ubeskytet samleie. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 Her er en tråd om inseminasjon hjemme, bare ignorer de frekke svarene. Har ikke egen erfaring, men så lenge det er "fersk" sæd, har det nok ikke så mye å si hvordan den ender opp i skjeden. Hvis det blir mindre stress for han, høres det lurt ut å heller bruke sprøyte. Anonymkode: 20e12...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Del Skrevet 25. desember 2024 Takk for svar, skal sjekke ut tråden! Anonymkode: 2d9c8...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #5 Del Skrevet 25. desember 2024 Har også mann som sliter med å komme under samleie. Har båret fram to barn som begge er befruktet med hjemmeinseminasjon, dvs han kom i kopp og sprøytet det inn i skjeden etterpå. Ble gravid raskt, henholdsvis første og tredje prøveperiode. Anonymkode: 4ff68...d27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Del Skrevet 25. desember 2024 2 av 3 unger ble til med kopp, sprøyte og womanizer🙏 Anonymkode: c0d1b...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7 Del Skrevet 31. desember 2024 Han kom i et eggeglass, brukte plastsprøyte fra apoteket, og deretter å ligge og surfe på nettet i en halvtime med en pute under rumpa. Satt på første forsøk med begge to. Anonymkode: debfc...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #8 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.51): 2 av 3 unger ble til med kopp, sprøyte og womanizer🙏 Anonymkode: c0d1b...da1 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han kom i et eggeglass, brukte plastsprøyte fra apoteket, og deretter å ligge og surfe på nettet i en halvtime med en pute under rumpa. Satt på første forsøk med begge to. Anonymkode: debfc...fd2 Hvorfor gjorde dere det slik? Anonymkode: 16d6a...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #9 Del Skrevet 1. januar Min siste ble også til med kopp og sprøyte. På første forsøk. Anonymkode: 3da59...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor gjorde dere det slik? Anonymkode: 16d6a...e6c Fordi mannen ikke klarte å ha sex med meg pga psykiske utfordringer. Anonymkode: 3da59...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi mannen ikke klarte å ha sex med meg pga psykiske utfordringer. Anonymkode: 3da59...1d5 Kjekt å få barn sammen da Anonymkode: 4c2d9...e8f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #12 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 13.31): Han sliter med å komme inni meg og vi har derfor valgt en løsning hvor han runker og putter den inn i meg rett før han kommer... Funker som bare det! Anonymkode: 6362a...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #13 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kjekt å få barn sammen da Anonymkode: 4c2d9...e8f Kan man ikke ha barn selv om man har psykiske utfordringer mener du? Anonymkode: 7003b...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #14 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man ikke ha barn selv om man har psykiske utfordringer mener du? Anonymkode: 7003b...eb6 Jeg ville latt være Anonymkode: 4c2d9...e8f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #15 Del Skrevet 1. januar Er karane homofile som ønsker barn og familie sammen med en kvinne? Bare ikke sexen 🤔 Anonymkode: 64fc7...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #16 Del Skrevet 1. januar Hva er grunnen til at han ikke klarer å komme inni deg? Jeg tenker at det er helt naturlig å jobbe med den delen også... Kanskje med sexolog? Anonymkode: 78409...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #17 Del Skrevet 1. januar Oi, er dette vanlig? Ikke hørt om dette problemet før, så ble litt nysgjerrig 🙈 Anonymkode: 526c6...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #18 Del Skrevet 1. januar Tror jeg ville fokusert på å fikse problemet hans før jeg vurderte barn, men Anonymkode: d39da...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #19 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi, er dette vanlig? Ikke hørt om dette problemet før, så ble litt nysgjerrig 🙈 Anonymkode: 526c6...8e1 Det er vanligere enn man tror, men det er ganske skamfullt for en del menn, så derfor snakkes det veldig lite om. Noen kommer aldri under samleie, noen sliter med å gjøre det under press, når de er stresset eller forholdene ikke ligger helt til rette for det. Det sistnevnte er jo ofte tilfelle når man prøver å få barn, og må ligge sammen på helt konkrete tidspunkt og det er superviktig at mannen kommer. For noen kan man jobbe med det for at det skal bli bedre, andre klarer aldri å komme under samleie uansett hvor mange råd de prøver å følge. Det kan være en psykisk sperre (som ikke er bevisst og som er vanskelig å bli kvitt), det kan være at mannen har blitt vant til svært rask og "hardhendt" onanering som en skjede aldri vil klare å konkurrere med, eller det kan være andre fysiologiske årsaker. Men det trenger på ingen måte å være til hinder for å få barn. Det er også ganske dømmende med en del av de kommentarene som dukker opp i tråder som dette. Det trenger virkelig ikke å være noe galt med mannens maskulinitet eller parets sexliv, eller grunn til å sette prøvingen på vent til mannen kommer under samleie (hva om han aldri gjør det). Anonymkode: 4ff68...d27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå