AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden De siste par månedene har jeg klødd mer i huden enn normalt (typisk under bh-stropp og ved buksekant). Har tenkt at det er vinter og tørr hud og dermed irritasjon rundt trange klær. Nå ser jeg at jeg også har fått mange nye føflekker, mange små prikker. Er dette noe som er vanlig i 40årene? Anonymkode: ec8d7...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Sikker på at dette ikke er skin tags/hudtagger? Anonymkode: a1055...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tror ikke det, for disse er helt flate på huden. Anonymkode: ec8d7...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jeg får stadig nye føflekker, det er helt vanlig på ene siden av slekta mi. Alle får mange nye etter de er passert 30. Anonymkode: 1b118...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå