Gå til innhold

Steller seg ikke for meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Utsagnet er riktig. Parfyme er veldig ut, bare gamlingene holder igjen.

Anonymkode: fde61...79f

Det er du som er ute. Parfyme er mer populært enn noen gang for ungdommene. 
(dessverre for oss som ikke tåler sånt). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kålrota skrev (4 timer siden):

Det er du som er ute. Parfyme er mer populært enn noen gang for ungdommene. 
(dessverre for oss som ikke tåler sånt). 

Men ikke for voksne. Det er fjortiser og gamliser som bruker penger på sånt.

Anonymkode: edcee...b00

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "ikke stelle seg"er å ikke komme i dress så forventer du for mye. Det indre teller og klesstil er sikkert ikke viktig for han. Om du ikke godtar at han er seg selv,så er han ikke den riktige for deg rett og slett. 

Anonymkode: 39365...000

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men ikke for voksne. Det er fjortiser og gamliser som bruker penger på sånt.

For noe tull! Å lukte godt er viktig og har mye å si for førsteinntrykket. En mann eller dame som lukter nydelig legger man merke til og husker! 

Anonymkode: 08b90...962

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For noe tull! Å lukte godt er viktig og har mye å si for førsteinntrykket. En mann eller dame som lukter nydelig legger man merke til og husker! 

Anonymkode: 08b90...962

Man trenger ikke parfyme for å lukte godt! Å lukte rent er god lukt . 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 20.40):

Man er ikke særlig seriøs om man ikke gidder å ordne seg for å gjøre best mulig inntrykk når man skal på date. 

Enhver ordentlig person gjør jo dette. 

Siden han ikke gjør det så tror jeg det er tegn på dårlig hygiene generelt. For han bryr seg jo ikke om det nok så.

At han ikke bruker parfyme er dog en bra ting. Denne fandens parfymen... for noe makkverk! Alle burde slutte å bruke det. 

Anonymkode: 595fa...daf

Tror problemet her er at han synes han ser bra ut, har stelt seg som han pleier, og er klar for date. Dessverre synes ikke du det er bra nok.

Jeg er en T-skjorte mann, og du kan bare glemme parfyme på meg. Det du får er en man som dusjer hver dag, alltid deo, pusser tenner morgen og kveld, bruker tanntråd hver dag, klipper negler, rene klær og går jevnlig til frisøren. Du med flere ville nok ansett meg som uhygienisk. Heldigvis er det mer enn nok som tenker annerledes. 
Første date får damen se meg slik hun kommer til å få se meg til vanlig. Er hun ikke fornøyd, vil hun aldri bli fornøyd med meg

Anonymkode: 75b34...7cc

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man trenger ikke parfyme for å lukte godt! Å lukte rent er god lukt . 

Enig!

Jeg har bare luktet god manneparfyme et par ganger i livet. Stort sett lukter manneparfymer for sterkt for meg og det svir i nesa. Jeg liker best en mild såpelukt hvis det skal lukte noe.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 minutt siden):

Enig!

Jeg har bare luktet god manneparfyme et par ganger i livet. Stort sett lukter manneparfymer for sterkt for meg og det svir i nesa. Jeg liker best en mild såpelukt hvis det skal lukte noe.

Enig.

Anonymkode: b24bd...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du med flere ville nok ansett meg som uhygienisk. 

Anonymkode: 75b34...7cc

Det er ganske mange som rett og slett ikke vet hva hygiene er. Verken deo eller parfyme har noe med hygiene å gjøre. Ting som daglig dusj, rene klær hver dag, etc. er også langt forbi hva som egentlig er hygienisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med manglende parfyme skjønner jeg ikke at du kan ta personlig. Jeg har sluttet helt med det fordi jeg hadde en kollega som var så sensitiv at hun fikk store problemer hvis noen i nærheten brukte det. Enten kan han slite selv, eller så kan det være at noen i omgivelsene hans reagerer.

Anonymkode: c4bf2...7fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt det er innafor å pynte seg litt når man skal på date. Jeg går helst i teknisk, slim fit T-skjorte til vanlig, men på date tar jeg på meg en pen skjorte, kanskje en pen blazer om vi skal ut og spise og har på meg litt godlukt som jeg vanligvis ikke bruker. Og resten av klærne er selvfølgelig rene og pene. Jeg dusjer ofte flere ganger om dagen (bieffekt av trening), men er selvfølgelig nydusjet og skallen har fått en omgang med Philips. Sjekker at nesehårene ikke tyter ut og går en ekstra runde med tannbørste og tanntråd. 

Og setter veldig pris på at daten også har gjort seg litt ekstra flid og ikke stiller i sin hverdagslige snekkerbukse. Selv om vi møtes hjemme hos en av oss.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 13.03):

Han steller seg ikke for meg, trodde de fleste menn likte å stelle seg på date?

Anonymkode: f48bc...eb7

Hva legger du i steller seg ikke? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke parfyme har ingenting med å være stelt å gjøre. Det er mange som ikke tåler røyk og parfyme. Man bruker ikke parfyme for å dekke over svette, det blir bare en sur blanding.

Vil man lukte godt, så vasker man seg godt, bruker antiperspirant og vasker klærne skikkelig.

Om de rundt deg tåler parfyme, og du ikke skal ut blant fremmede, så er en pitteliten dusj ok.

Anonymkode: 7274e...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...