AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #1 Del Skrevet i går, 12:03 Han steller seg ikke for meg, trodde de fleste menn likte å stelle seg på date? Anonymkode: f48bc...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:10 #2 Del Skrevet i går, 12:10 Notert! #totaltuinteressantinnlegg Anonymkode: 11310...f76 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #3 Del Skrevet i går, 12:12 Hva mener du egentlig med å stelle seg på date? Anonymkode: bf203...b85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva mener du egentlig med å stelle seg på date? Anonymkode: bf203...b85 Han bruker ikke parfyme, er ikke nøye med klær osv, sOm om han steller seg ikke for meg, jeg pynter meg osv for han Anonymkode: f48bc...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Han bruker ikke parfyme, er ikke nøye med klær osv, sOm om han steller seg ikke for meg, jeg pynter meg osv for han Anonymkode: f48bc...eb7 Oja, interresant Anonymkode: b7998...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Han er vel en av de som ikke bruker parfyme og gir blanke i hva han går med da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Hva med personlig hygiene? Dusjer han, har han rene klær? Hvis han ser sjuskete ut allerede på date så kan jeg love deg at han kommer til å se hundre ganger verre ut når hverdagen og tidsklemma kommer. Anonymkode: df988...f36 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Hva forventer du? Dress, slips og nypussede lakksko? Kan hende han ikke tåler å bruke parfyme eller tar hensyn til andre rundt seg som kan få skikkelige reaksjoner fordi de ikke tåler parfyme lukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Høres ulekkert ut! Man stiller nydusjet og pen i klærne på date! (Og ellers i livet) Aldri i verden om jeg hadde orket å date en snuskgubbe! Anonymkode: 08b90...962 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden I dagliglivet eller ved date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Jeg tenker at du liker å ta deg bra ut, TS. Da må du finne ut om denne fyren har såpass mange bra sider at du likevel vil satse på et forhold med ham, eller om dårlig utseende/nedsatt hygiene hos en mann er såpass avtennende at du heller leter videre. Min erfaring med menn som kler seg dårlig og fremstår sjuskete, er at de heller ikke ser rot eller skitt hjemme. Anonymkode: df988...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden De færreste menn bruker parfyme. Såpe og deo holder i lange baner. Anonymkode: edcee...b00 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Kun tenåringer bruker parfyme. Anonymkode: aeaf1...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Kom han liksom rett fra senga til date 3? Eller er dere kjærester, du kaller hvert møte for en date, mens han er en mer avslappet type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden Man er ikke særlig seriøs om man ikke gidder å ordne seg for å gjøre best mulig inntrykk når man skal på date. Enhver ordentlig person gjør jo dette. Siden han ikke gjør det så tror jeg det er tegn på dårlig hygiene generelt. For han bryr seg jo ikke om det nok så. At han ikke bruker parfyme er dog en bra ting. Denne fandens parfymen... for noe makkverk! Alle burde slutte å bruke det. Anonymkode: 595fa...daf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kun tenåringer bruker parfyme. Anonymkode: aeaf1...346 Dette er faktisk ett av de dummeste utsagnene jeg har lest på kg på lenge. voksne mennesker bruker passende mengde parfyme og en som passer de, ikke bare hva som er «hot» Anonymkode: 97469...4e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Man er ikke særlig seriøs om man ikke gidder å ordne seg for å gjøre best mulig inntrykk når man skal på date. Enhver ordentlig person gjør jo dette. Siden han ikke gjør det så tror jeg det er tegn på dårlig hygiene generelt. For han bryr seg jo ikke om det nok så. At han ikke bruker parfyme er dog en bra ting. Denne fandens parfymen... for noe makkverk! Alle burde slutte å bruke det. Anonymkode: 595fa...daf Jeg kommer som meg selv. Selvfølgelig sørger jeg for å være ren og ha rene klær som ser ok ut, men jeg pynter meg ikke og kommer med 'min' stil. Noe annet er hvis man ser snuskete ut. - kvinne Anonymkode: 812cf...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer som meg selv. Selvfølgelig sørger jeg for å være ren og ha rene klær som ser ok ut, men jeg pynter meg ikke og kommer med 'min' stil. Noe annet er hvis man ser snuskete ut. - kvinne Anonymkode: 812cf...960 Eller lukter dårlig. Traff en sånn mann på date, han var interessant å snakke med, men når jeg traff han var ustelt. Ga meg klem og lukta var så dårlig at jeg bare droppet han. Anonymkode: 3cba9...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller lukter dårlig. Traff en sånn mann på date, han var interessant å snakke med, men når jeg traff han var ustelt. Ga meg klem og lukta var så dårlig at jeg bare droppet han. Anonymkode: 3cba9...fce Ja, det funker ikke. Er jo ting det er enkelt å gjøre noe med. Man sørger for å være ren og lukte rent i det minste. Anonymkode: 812cf...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå