Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her skal familien 9 dager til England. Vi flyr over og leier bil. Skal være fire dager ved Alton Towers og fire dager ved London.

Har vært i England dette blir det tredje året, og vi er frelst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir 2 uker hos mor på Sunnmøre, med innlagt dagsturer i Ålesund, og fjellturer i sunnmørs-alpene.

Så blir det 1 uke i Barcelona.

Og så blir det SildaJazz i Haugesund.

Skrevet

skottland og England....ellers blir det kanskje noen småturer i Norge.. Kankje en sydentur i september..

Skrevet

Vi skal være 3 uker hjemme/på hytta i juli og 3 uker i Kroatia i september

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal to uker til Corfu, noe vi er hver sommer :)

Det er ikke sommer uten å ha vært der(tror jeg har vært gresk i et tidligere liv, for det er som å komme hjem;) )

Skrevet

Italia!

Base i Pisa, har leiebil så vi kan kjøre litt rundt og ender opp med en weekend i Milano til slutt. Gleder meg!! :)

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Ser ut til at det blir en tur til Sør-Korea. Seoul og Pusan. Mulig at det blir litt tidlig sommerferie, for det er visst ganske varmt der i juli og august.

Gjest Gjesta
Skrevet
Vi skal to uker til Corfu, noe vi er hver sommer :)

Det er ikke sommer uten å ha vært der(tror jeg har vært gresk i et tidligere liv, for det er som å komme hjem;)  )

Der har jeg også vært. Flott øy. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal til Italia i mars/april, dermed blir det nok ingen utenlandstur på meg denne sommeren. Jeg skal til Lofoten, Stavanger og kanskje på Quartfestivalen i Kristiansand. Det kan til og med hende at jeg havner i Troms på landsskytterstevnet. Ofte havner jeg på ferie en eller annen plass uten at jeg har planlagt noe særlig i forkant. Kjekt, egentlig. :)

Skrevet

Skal jobbe hele sommeren - men hvis jeg får det stipendet jeg har søkt på, blir det to uker på Cuba i september! :hoppe:

Gjest Gitte
Skrevet

Vi planlegger å leie bil å kjøre nedover i Europa. Vi fikk oss 3 uker ferie, samtidig i går, så vi begynner planleggingen nå i helga :) Skal også en helg til Krakow i juli.

Skrevet

Jeg skall til skopje i makedonia i august...

Thailand i oktober..... :)

Skrevet

Skal to uker til Hua Hin i thailand, og en liten uke på shoppingtur til London. Ellers blir det litt reising til hytta.

Men i påsken skal jeg til Tenerife og soooole meg, jippi!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal to uker med bil nedover i Europa. Hvor turen skal gå er ikke helt bestemt enda, men det heller i retning Amsterdam og nedover i Frankrike eller ned til Italia og Firenze/Venezia.

Ellers blir det en langweekend et sted. Har bonusbilletter som går ut på dato snart, så da blir det tur blir Tallin, Helsinki eller Stockholm tenker jeg. Må vel bestemme oss snart tenker jeg.

Skrevet

Vi skal til Side i Tyrkia.Og uansett hva mange synes om reisemålet, så gleder jeg meg til å reise dit og se landet og kulturen deres.

Skrevet

Etter siste flytur med to småbarn lovet vi oss selv å ikke gjøre det igjen på minst tre år.

:ler:

Har leid sommerhus i Danmark for tre uker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...