Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bestilte først til Kina, så endte jeg opp i Hua Hin etter tre uker med tenketid. Må jo bade :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Blir vel Wacken-festivalen i Tyskland. Og Amsterdam, for å besøke venner. Jeg reiser så mye på ferie ellers i året (langhelger hit og dit) at jeg må begrense meg litt om sommeren...

Har kjempelyst til å dra til Irland å se på kjekke menn med flott aksent, men da må jeg finne noen som vil bli med.

Skrevet
Har kjempelyst til å dra til Irland å se på kjekke menn med flott aksent, men da må jeg finne noen som vil bli med.

Jeg kan bli med!!!.. Kanskje møter vi på John Hannah.. som både er kjekk og har en utrolig deilig aksent....

Gjest Gjest
Skrevet

Regner med å satse på en 1-2 ukers Hellas tur i sommer. Pengene begrenser mulighetene og der kan vi få både kultur og kos for en overkommelig pris..

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet

Jeg vil på vandretur! Noen som har linker til turer med leder i Europa, forresten?

Gjest Donna
Skrevet

Det har vi ikke bestemt enda - det eneste sikre er at vi ikke skal til Syden... Det frister meg aldri.

Skrevet

Vi planlegger å kjøre til Toscana.

Skrevet

Vi drar som vanlig ut med båten, denne gangen prøver vi nedover sørlandet.

Noen som har tips til flotte marinaer/svaberg?

Høsten blir det syden,tenker jeg. I LOVE HELLAS :briller:

Skrevet

Usa.. vel det er mer på høsten da kanskje

Skrevet

Blir visst en uke til Mallorca, og resten av ferien jeg jeg bruke på å bygge hus :klappe:

Gjest Maddy
Skrevet

Blir 2 uker til Kypros med ungene og så til Sørlandet. Blir nok week-end turer i løpet av høsten også regner vi med.

Skrevet

Portugal

Rogaland

og kanskje Oslo

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis det blir noe av stikker jeg på Quarten, hvis ikke skal jeg prøve å jobbe mest mulig

Skrevet

En uke i Skottland og en uke i Nord-Norge.

Gjest Aloha
Skrevet

Til Hellas, og på fjellet. Sannsynligvis blir det et par turer til, men de er ikke planlagt enda. Elsker sommer! :hoppe:

Skrevet

Vi skal en tur til broderen i England, og en tur til svigermors barndomshjem i Nordland.

Og noen turer til hytta.

Skrevet

Gleder meg veldig - for endelig skal det bli noe av roadtrip'en vår til USA. Reiser først og besøker familie - før vi drar til Las Vegas og deretter skal vi kjøre vestkysten opp til San Francisco.

Gjest Gjesta
Skrevet

På oss blir det nok Norges-ferie, pga. hunden. Men jeg skal i hvertfall prøve å få dratt en tur til Nederland i tillegg. Så får vi se hva høsten bringer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...