Miracl3 Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Jeg bestilte først til Kina, så endte jeg opp i Hua Hin etter tre uker med tenketid. Må jo bade
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Blir vel Wacken-festivalen i Tyskland. Og Amsterdam, for å besøke venner. Jeg reiser så mye på ferie ellers i året (langhelger hit og dit) at jeg må begrense meg litt om sommeren... Har kjempelyst til å dra til Irland å se på kjekke menn med flott aksent, men da må jeg finne noen som vil bli med.
Sofia Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Har kjempelyst til å dra til Irland å se på kjekke menn med flott aksent, men da må jeg finne noen som vil bli med. ← Jeg kan bli med!!!.. Kanskje møter vi på John Hannah.. som både er kjekk og har en utrolig deilig aksent....
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Regner med å satse på en 1-2 ukers Hellas tur i sommer. Pengene begrenser mulighetene og der kan vi få både kultur og kos for en overkommelig pris..
Gjest Gjest_Ester_* Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil på vandretur! Noen som har linker til turer med leder i Europa, forresten?
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2006 #7 Skrevet 3. mars 2006 Det har vi ikke bestemt enda - det eneste sikre er at vi ikke skal til Syden... Det frister meg aldri.
leila Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 Vi drar som vanlig ut med båten, denne gangen prøver vi nedover sørlandet. Noen som har tips til flotte marinaer/svaberg? Høsten blir det syden,tenker jeg. I LOVE HELLAS
Lucky? Skrevet 4. mars 2006 #12 Skrevet 4. mars 2006 Blir visst en uke til Mallorca, og resten av ferien jeg jeg bruke på å bygge hus
Gjest Maddy Skrevet 4. mars 2006 #13 Skrevet 4. mars 2006 Blir 2 uker til Kypros med ungene og så til Sørlandet. Blir nok week-end turer i løpet av høsten også regner vi med.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #15 Skrevet 4. mars 2006 Hvis det blir noe av stikker jeg på Quarten, hvis ikke skal jeg prøve å jobbe mest mulig
Gjest Aloha Skrevet 4. mars 2006 #17 Skrevet 4. mars 2006 Til Hellas, og på fjellet. Sannsynligvis blir det et par turer til, men de er ikke planlagt enda. Elsker sommer!
Rannva Skrevet 5. mars 2006 #18 Skrevet 5. mars 2006 Vi skal en tur til broderen i England, og en tur til svigermors barndomshjem i Nordland. Og noen turer til hytta.
ringblomst Skrevet 5. mars 2006 #19 Skrevet 5. mars 2006 Gleder meg veldig - for endelig skal det bli noe av roadtrip'en vår til USA. Reiser først og besøker familie - før vi drar til Las Vegas og deretter skal vi kjøre vestkysten opp til San Francisco.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #20 Skrevet 5. mars 2006 På oss blir det nok Norges-ferie, pga. hunden. Men jeg skal i hvertfall prøve å få dratt en tur til Nederland i tillegg. Så får vi se hva høsten bringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå