AnonymBruker Skrevet i går, 11:50 #1 Del Skrevet i går, 11:50 Jeg ønsker å bytte ut plast og stålkjøkkenredskap mine. Og kjøpe i tre istedenfor. Er det noen som har tips til gode kjøp? Har sett reklame på Instagram etc., Men ser at det er dårlig kvalitet og/eller svindel. Anonymkode: 43d81...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Bruk opp det du har først, det er bedre for miljøet. Og så hvis du skal kjøpe nytt, pass på at det ikke er regnskogtømmer i det du kjøper. Jeg har fra Aanonsen, kjøpt på få matbutikker. Funker fint Anonymkode: 202c3...0fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker å bytte ut plast og stålkjøkkenredskap mine. Og kjøpe i tre istedenfor. Er det noen som har tips til gode kjøp? Har sett reklame på Instagram etc., Men ser at det er dårlig kvalitet og/eller svindel. Anonymkode: 43d81...26e Jeg byttet ut alt jeg hadde i sort plast nylig, til tre og rustfritt stål. Jeg kjøpte noe fra Aanonsen som nevnt over her. Det er rimelig og god kvalitet og de har det overalt, f.eks på Jernia. Jeg unngikk de instagramannonsene som du nevner, og gikk heller til nettbutikkene til Kitchn, Bakeren og kokken, Jernia, Tilbords og Christiania Glasmagasin. Det er seriøse butikker med bredt utvalg og skikkelig informasjon om produktene. Ikea har også litt. Men hvorfor vil du bytte ut stålredskapene dine? Anonymkode: 42b29...f19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå