Hmmmmmm Skrevet 25. desember 2024 #21 Del Skrevet 25. desember 2024 Maskinfører skrev (52 minutter siden): Næ julematen min bestod av loff med tjukt lag smør og med gulost og med salami under God jul ☺️ Selv om man er alene, så kan man lage julemat og spise så lenge man vil. Deretter fryse resten. Jeg driter i om jeg er alene eller ikke, julemat lager jeg uansett🤤 Man mister ikke ferdigheter bare fordi man er alene. Da hadde livet blitt stusslig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 #22 Del Skrevet 25. desember 2024 Hmmmmmm skrev (8 minutter siden): Selv om man er alene, så kan man lage julemat og spise så lenge man vil. Deretter fryse resten. Jeg driter i om jeg er alene eller ikke, julemat lager jeg uansett🤤 Man mister ikke ferdigheter bare fordi man er alene. Da hadde livet blitt stusslig. Ja man kan det men jeg synes ikke det smaker noe mere spist lite siden pappa gikk bort 16 Desember 2023 kjøpte en pakke med J.H.A sigarillos og tok en stk i går kveld sammen med ett glass Hennesy Cognac syns ikke det smakte noe det gjorde det når pappa levde ja ser den men mitt liv er stusselig jeg er 36 år og lever i 1970 talls stil 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #23 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en veldig usunn tankegang og det er skremmende å lese hvor normalt det fremstilles. Anonymkode: 625d9...df4 Når en våkner på natta og er dårlig og en vet at det hjelper å kaste opp så er det dumskap å ikke kaste opp. Så er en ferdig med å ha det dårlig, i stededenfor å seigpine seg selv lenge etterpå. Anonymkode: cae92...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 #24 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er jeg lei meg for, jeg tilbrakte julaften med noen som heller ikke hadde noen, hadde jeg visst om deg, skulle jeg bedt deg og, så hadde vi kunne sitte alene alle tre sammen. ❤️ Anonymkode: 4b6a6...77c Ja jeg også ❤️ det var nok fint for dem det ☺️ hehe takk takk men bor i Tønsberg da så ❤️ vi var i en bisettelse den 13 Desember der presten minte deltakerne på og være snille med hverandre i jula men det så ikke ut som det gikk inn ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #25 Del Skrevet 25. desember 2024 Ja fikk vondt i magesekken, ble kvalm, fikk uklart syn og pustebesvær Anonymkode: 696f4...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #26 Del Skrevet 25. desember 2024 Ganske vanlig det…. Anonymkode: d2590...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #27 Del Skrevet 28. desember 2024 For mye fett kan gi mange ubehag. Surkål kan gi reaksjoner. Svisker ble servert med ribbe for å få bedre fordøyelse og maten lettere gjennom. Ellers at maten er veldig uvant og blandes med drikke man ikke vanligvis blander det med. Jeg sliter mer med desserten enn middagen, men det er fordi jeg er laktoseintolerant. Man vet vel etter noen år hva man tåler og tilpasser seg. Anonymkode: 437a3...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå