Ullvott Skrevet 1. januar #21 Del Skrevet 1. januar Thyra skrev (16 timer siden): Du legger vaskepulver sammen med Vanish i kammeret? Jeg har bare Vanish som spray, da egner det seg kanskje best i pulverform til å legge i kammeret? Hvor mye bruker du? Ja, det er pulverform jeg legger i kammeret. Mengden jeg bruker sammen med vaskepulver er en halv doserings-skje. Det har jeg altså gjort etter at jeg har vasket selve flekken med gallesåpe og vann først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #22 Del Skrevet 1. januar Når du bruker zalo må du fukte flekken godt først, gni så inn Zalo til det skummer godt. Pakk så inn delen med flekken inni resten av plagget slik at den ikke er ut mot luft og tørker, la Zaloen virke iallfall en time. Skyll godt og vask dom vanlig. Dette bør fjerne ribbefett. Anonymkode: 79989...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. januar #23 Del Skrevet 2. januar (endret) Thyra skrev (På 31.12.2024 den 11.53): Nå gikk det jo ganske bra denne gangen, nesten usynlige flekker, og fullt brukbart plagg. Men jeg skal skaffe meg gallesåpe til en senere anledning. Takk for tips! P.S. Anbefaler du flytende eller såpestykke? Jeg foretrekker bare med såpestykke. Flekkfjerner - Fast 100g Galltvål | Meny.no Gallesåpe | Clas Ohlson Endret 2. januar av kaledonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå