Gå til innhold

Fastlege: du får lite hjelp med det seksuelle i det offentlige hjelpeapparatet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg ødelagt seksuelt på den måten at jeg ikke greier å fungere seksuelt i et kjæresteforhold. Jeg ønsker kanskje et kjæresteforhold i fremtiden, men dette virker vanskelig da jeg har erfart at jeg ikke fungerer seksuelt, særlig samleie er vanskelig for meg. Jeg har ikke blitt voldtatt, men vært utsatt på lettere overgrep (beføling) i ungdomsalder. Nå har jeg begynt å lure på om jeg er lesbisk siden jeg ikke har fungert med menn, men jeg har aldri vært forelsket i damer, kun vært interessert i en bekjent, men vi var aldri intime. Kan selvfølgelig være at jeg bare er aseksuell, men jeg kan føle sterk tiltrekning til noen menn jeg ikke kan få og har vært forelsket i flere menn. De jeg har vært med har vært på snill og slem. Siste ble slem mot meg fordi jeg ikke ville ligge med han. 

Anonymkode: dbbc5...008

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som har fått hjelp med lignende problemer i det offentlige hjelpeapparatet? Hvem snakket du med? 

Anonymkode: dbbc5...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du trenger antagelig hjelp av en psykolog/sexolog, og ikke bare en random klinisk sexolog. Prøv å be om henvisning, eller betal for noen timer privat. 

Anonymkode: 1c018...68c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sexologer er rett yrkesgruppe her. En som er NACS-sertifisert. (Det er ikke en beskyttet tittel, så en hvilken som helst idiot kan kalle seg sexolog. Sjekk at de har NACS, da har de rett utdanning. Og så gjerne psykolog eller noe sånt "i bunnen".)

Anonymkode: 7ff41...f31

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...