AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:59 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Trenger anbefaling på en termodress du selv er fornøyd med. Anonymkode: 277a7...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:19 #2 Del Skrevet onsdag kl 10:19 Jeg har Bamblebunad i blå.Veldig fornøyd. Anonymkode: be645...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:48 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:48 Bla. den sorte fra Europris. Helt kurrant til vanlig bruk på kalde dager og snørydding. Litt dyrere skidress fra sportshoppen til ski/snowboard. Anonymkode: 20984...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 02:13 #4 Del Skrevet i går, 02:13 Bruker en fra Hoppin jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Lyngsø sin fra Felleskjøpet. Anonymkode: 502d5...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en fra Hoppin. Har hatt mange forskjellige før, men de fra Hoppin er enormt mye bedre enn alt annet jeg har vært borti. Det gjelder både passform, bevegelighet, justeringsmuligheter og kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå