AnonymBruker Skrevet i går, 09:56 #1 Del Skrevet i går, 09:56 Vi har det fint, det er ingen store utfordringer og vi har dyp kjærlighet for hverandre. Likevel har jeg fått tanker i desember der jeg undrer over om han virkelig er noen jeg vil gifte meg med og om han er den rette for meg basert på våre ulikheter i personlighetskjernen. På mange måter balanserer vi hverandre, men likevel virker det som om jeg savner noe mer. Jeg elsker å reise, dra på eventyr og nye opplevelser. Han liker best å være hjemme og har ikke reist utenlands på 10 år. Jeg har driv, høye ambisjoner og krav og drømmer om å endre verden. Han er fornøyd så lenge han betaler egne regninger og med en årslønn på 400.000 kr. Jeg er ærlig, direkte og uredd. Han prøvde ikke en gang å forhandle seg til høyere lønn da han startet i ny jobb etter 13 år i samme firma. Nå velger jeg kun å fokusere på ulikheter og det negative. Jeg kan jo ikke gå hele livet å lete etter den perfekte mannen eller min perfect match heller. Plutselig er jeg over 40 og barnløs. Men familie har kommentert at han er veldig forskjellig fra meg og det er jeg klar over. Et familiemedlem mente jeg fortjener noe bedre, noen som er mer intellektuell, høyere utdannet og elegant som meg selv, men jeg har jo prøvd slike menn tidligere uten hell. Denne mannen jeg er i forhold med nå fullførte såvidt videregående. Han hater også å pynte seg med finklær. Jeg elsker å gå med hæler og fine kjoler. Han kommenterer aldri kroppen min og min klesstil, så han lar meg få være den jeg er, men det virker som om jeg har vanskelig for å akseptere den enkle mannen han er. Jeg vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, men hva tenker dere? Anonymkode: 93917...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 10:05 #2 Del Skrevet i går, 10:05 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har det fint, det er ingen store utfordringer og vi har dyp kjærlighet for hverandre. Likevel har jeg fått tanker i desember der jeg undrer over om han virkelig er noen jeg vil gifte meg med og om han er den rette for meg basert på våre ulikheter i personlighetskjernen. På mange måter balanserer vi hverandre, men likevel virker det som om jeg savner noe mer. Jeg elsker å reise, dra på eventyr og nye opplevelser. Han liker best å være hjemme og har ikke reist utenlands på 10 år. Jeg har driv, høye ambisjoner og krav og drømmer om å endre verden. Han er fornøyd så lenge han betaler egne regninger og med en årslønn på 400.000 kr. Jeg er ærlig, direkte og uredd. Han prøvde ikke en gang å forhandle seg til høyere lønn da han startet i ny jobb etter 13 år i samme firma. Nå velger jeg kun å fokusere på ulikheter og det negative. Jeg kan jo ikke gå hele livet å lete etter den perfekte mannen eller min perfect match heller. Plutselig er jeg over 40 og barnløs. Men familie har kommentert at han er veldig forskjellig fra meg og det er jeg klar over. Et familiemedlem mente jeg fortjener noe bedre, noen som er mer intellektuell, høyere utdannet og elegant som meg selv, men jeg har jo prøvd slike menn tidligere uten hell. Denne mannen jeg er i forhold med nå fullførte såvidt videregående. Han hater også å pynte seg med finklær. Jeg elsker å gå med hæler og fine kjoler. Han kommenterer aldri kroppen min og min klesstil, så han lar meg få være den jeg er, men det virker som om jeg har vanskelig for å akseptere den enkle mannen han er. Jeg vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, men hva tenker dere? Anonymkode: 93917...1d9 Jeg tenker at er du i tvil så lar du mannen gå..Gi han til en kvinne som setter pris på han 💕 Det virker det ikke som du gjør utifra måten du skriver om han på.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #3 Del Skrevet i går, 10:50 Hvis du mener at du fortjener en "elegant" mann med høye ambisjoner, så slår du opp med mannen din i stedet for å irritere deg over at han ikke er god nok for deg. Anonymkode: 96f27...ff9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Hvis du vil endre verden, start med din egen tankegang. Anonymkode: 4a2f5...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Ja, det er normalt å bli usikker på forholdet.Og grunnen er at for hvert menneske vi velger, så velger vi noe vekk. Dette fordi intet menneske har max av alle mulige attraktive egenskaper; mange gode egenskaper er tom helt motsatte av hverandre. Derfor kan vi alltids si med rette at vår kjære godt kunne vært litt x eller hatt mer fokus på y. Når folk sier at kjæresten har "alt", mener de som regel høy score på et par egenskaper pluss kanskje evne til å skape en viss balanse. Men ingen har max på alt. Så mange timer er det ikke en gang i døgnet. Du må velge noe og velge vekk noe annet. Anonymkode: 4a2f5...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå