Snekkerfruen Skrevet i går, 09:40 #1 Del Skrevet i går, 09:40 Har sinnsykt mye ammehår som må ut igjen, har brukt castor olje og rosmarin olje med god effekt, syns det er noe kliss.. er det noen som har gode tips til serum/olje som faktisk funker? Bruker gode produkter med fukt og proteiner så trenger kun tips til hodebunn (bruker også b-vitamin) På forhånd tusen takk for tips 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Snekkerfruen skrev (6 timer siden): Har sinnsykt mye ammehår som må ut igjen, har brukt castor olje og rosmarin olje med god effekt, syns det er noe kliss.. er det noen som har gode tips til serum/olje som faktisk funker? Bruker gode produkter med fukt og proteiner så trenger kun tips til hodebunn (bruker også b-vitamin) På forhånd tusen takk for tips 😁😁 Ikke mer tips enn B-vitaminer som du bruker 😊Men du skriver at du bruker Castor oil. Hvordan bruker du den? Jeg har også den oljen, men litt usikker på hvordan jeg skal bruke den🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Har du tatt blodprøve for å sjekke B-vitaminnivået ditt, og hvilken type B-vitamin du mangler? Man skal ikke ta det dersom det ikke er mangel, og det kan hende at du kun har behov for folat f.eks.. Det kan også være at D-vitaminnivået er for lavt, det kan gi dårligere hårvekst. Anonymkode: b2968...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Castor oil synes jeg også er noe kliss, men rosmarinolje har jeg faktisk vært fornøyd med. Bruker fra Vossabia, har i håret som en kur før vask. Ellers synes jeg noen form for massasje av hodebunnen hjelper mye i perioder der jeg mister mye hår, i tillegg til at jeg da har tatt B-vitaminer. Anonymkode: a4837...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå