Ingv38 Skrevet i går, 08:23 #1 Del Skrevet i går, 08:23 Flere som fikk noe spennende under treet i går? Hos meg ble det flere spennende pakker, typen ga meg både ett kult og sexy antrekk bestående av lårhøye støvletter i sort skinn med realt høye heler(de må jeg nok trene på å gå med) samt ett matchende korsett og ett bittelite struttende miniskjørt i skinn(ikke noe for hverdagsbruk) samt en ny ganske stor dildo(vakum-lock) som passer til dildo-maskinen vår og en dildo/klitoris vibrator som skal funke å ha i trusen med Bluetooth som gjør at han kan styre den via en app på telefonen😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #2 Del Skrevet i går, 12:14 Ingv38 skrev (3 timer siden): Flere som fikk noe spennende under treet i går? Hos meg ble det flere spennende pakker, typen ga meg både ett kult og sexy antrekk bestående av lårhøye støvletter i sort skinn med realt høye heler(de må jeg nok trene på å gå med) samt ett matchende korsett og ett bittelite struttende miniskjørt i skinn(ikke noe for hverdagsbruk) samt en ny ganske stor dildo(vakum-lock) som passer til dildo-maskinen vår og en dildo/klitoris vibrator som skal funke å ha i trusen med Bluetooth som gjør at han kan styre den via en app på telefonen😃 Yeah right, Runke-Jens. Såpass positiv holdning for sex har ingen kvinne på KG 👻 Anonymkode: f1761...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Ingv38 skrev (23 timer siden): Flere som fikk noe spennende under treet i går? Hos meg ble det flere spennende pakker, typen ga meg både ett kult og sexy antrekk bestående av lårhøye støvletter i sort skinn med realt høye heler(de må jeg nok trene på å gå med) samt ett matchende korsett og ett bittelite struttende miniskjørt i skinn(ikke noe for hverdagsbruk) samt en ny ganske stor dildo(vakum-lock) som passer til dildo-maskinen vår og en dildo/klitoris vibrator som skal funke å ha i trusen med Bluetooth som gjør at han kan styre den via en app på telefonen😃 Har noe av det blitt prøvd ut?😃 Anonymkode: c8b43...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Jeg kjøpte adventskalender til mannen min fra nytelse.no i år, så vi har fått ganske mye stilig i hele desember. Må faktisk si at jeg er imponert over den kalenderen, flere dager inneholdt den skikkelige, dyre ting. Alt fra sugemaskin, slikkemaskin, vibratorer og på julaften fikk vi en vibrator som kan styres med fjernkontroll 😊 anbefales til neste år! Anonymkode: 947e9...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå