Gå til innhold

Noen som fikk noe spennende under treet i går?

Ingv38

Anbefalte innlegg

Flere som fikk noe spennende under treet i går? 

Hos meg ble det flere spennende pakker, typen ga meg både ett kult og sexy antrekk bestående av lårhøye støvletter i sort skinn med realt høye heler(de må jeg nok trene på å gå med) samt ett matchende korsett og ett bittelite struttende miniskjørt i skinn(ikke noe for hverdagsbruk) samt en ny ganske stor dildo(vakum-lock) som passer til dildo-maskinen vår og en dildo/klitoris vibrator som skal funke å ha i trusen med Bluetooth som gjør at han kan styre den via en app på telefonen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ingv38 skrev (3 timer siden):

Hos meg ble det flere spennende pakker, typen ga meg både ett kult og sexy antrekk bestående av lårhøye støvletter i sort skinn med realt høye heler(de må jeg nok trene på å gå med) samt ett matchende korsett og ett bittelite struttende miniskjørt i skinn(ikke noe for hverdagsbruk) samt en ny ganske stor dildo(vakum-lock) som passer til dildo-maskinen vår og en dildo/klitoris vibrator som skal funke å ha i trusen med Bluetooth som gjør at han kan styre den via en app på telefonen😃

Yeah right, Runke-Jens. Såpass positiv holdning for sex har ingen kvinne på KG 👻

Anonymkode: f1761...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (23 timer siden):

Har noe av det blitt prøvd ut?😃

Anonymkode: c8b43...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...