AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #121 Del Skrevet 16 timer siden Har aldri fått eller kjøpt noe kinavarer. Hadde jeg fått det hadde jeg gitt gaven tilbake. Anonymkode: 92c1f...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #122 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, og da er det viktig å passe på. Det gjelder uansett hvilket klesplagg man har på. Jeg har vært mye på båltur, og lærte av mine foreldre å være forsiktig, og viderefører det til mine barn. Dette er overhodet ikke noe nytt vi må tenke på, og det får være måte på hvor mye vi skal overlate til andre å passe på. Hvem har ansvaret hvis man brenner seg på kaffe? Vi må ikke slutte å tenke fordi vi forventer at alt er trygt. Anonymkode: 287d4...ac8 Nei vi kan ikke forvente at alt er trygt men vi skal heller ikke forvente at barna våre får klær i julegaver som har vært forbudt å selge i Europa de siste 50 årene. Poenget her er at disse klærne står i full fyr på noen sekunder fordi materialet de er laget av eller kjemikaliene som er brukt til fargingen er ekstremt brannfarlig, nå i disse tider når folk ofte bruker stearinlys, stjerneskudd eller andre former for åpne flammer så er dette rett og slett farlig. Det virker faktisk som mange har sluttet å tenke med inntoget av ekstremt billige søppelprodukter fra Kina, det er kvantitet over kvalitet og når Tante Gnien som er litt enkel i hodet kjøper julegaver fra Temu så bør foreldre være ekstra på vakt. Anonymkode: cf7b1...b84 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #123 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har aldri fått eller kjøpt noe kinavarer. Hadde jeg fått det hadde jeg gitt gaven tilbake. Anonymkode: 92c1f...e0b Det finnes ingen nordmenn som ikke har noen kinavarer. Anonymkode: 350f8...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #124 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har aldri fått eller kjøpt noe kinavarer. Hadde jeg fått det hadde jeg gitt gaven tilbake. Anonymkode: 92c1f...e0b Da må du nesten kaste mye av det du har allerede,med mindre alle dine eiendeler er spesial håndlaget eller bestilt selv direkte fra fabrikk 😅 Anonymkode: d9577...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoryGilmore Skrevet 16 timer siden #125 Del Skrevet 16 timer siden Ikke fått noe fra temu her, og ingen de som feiret med oss fikk det heller. Men er nok mange som har handlet julegavene der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #126 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må du nesten kaste mye av det du har allerede,med mindre alle dine eiendeler er spesial håndlaget eller bestilt selv direkte fra fabrikk 😅 Anonymkode: d9577...f95 Svar meg på hvor lenge Temu har eksistert her i landet da? Anonymkode: 9ca6c...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #127 Del Skrevet 14 timer siden Kjørte det direkte på el-avfall og klesinnsamlings-dunkene på vei hjem fra juleselskapet. Anonymkode: 8a773...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå