Gå til innhold

Dere som unngår Temu, hva gjør dere med gavene dere fikk derfra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har aldri fått eller kjøpt noe kinavarer. Hadde jeg fått det hadde jeg gitt gaven tilbake. 

Anonymkode: 92c1f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, og da er det viktig å passe på. Det gjelder uansett hvilket klesplagg man har på. Jeg har vært mye på båltur, og lærte av mine foreldre å være forsiktig, og viderefører det til mine barn. Dette er overhodet ikke noe nytt vi må tenke på, og det får være måte på hvor mye vi skal overlate til andre å passe på.

Hvem har ansvaret hvis man brenner seg på kaffe?

Vi må ikke slutte å tenke fordi vi forventer at alt er trygt.

Anonymkode: 287d4...ac8

Nei vi kan ikke forvente at alt er trygt men vi skal heller ikke forvente at barna våre får klær i julegaver som har vært forbudt å selge i Europa de siste 50 årene.

Poenget her er at disse klærne står i full fyr på noen sekunder fordi materialet de er laget av eller kjemikaliene som er brukt til fargingen er ekstremt brannfarlig, nå i disse tider når folk ofte bruker stearinlys, stjerneskudd eller andre former for åpne flammer så er dette rett og slett farlig.

Det virker faktisk som mange har sluttet å tenke med inntoget av ekstremt billige søppelprodukter fra Kina, det er kvantitet over kvalitet og når Tante Gnien som er litt enkel i hodet kjøper julegaver fra Temu så bør foreldre være ekstra på vakt.

Anonymkode: cf7b1...b84

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har aldri fått eller kjøpt noe kinavarer. Hadde jeg fått det hadde jeg gitt gaven tilbake. 

Det finnes ingen nordmenn som ikke har noen kinavarer. 

Anonymkode: 350f8...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da må du nesten kaste mye av det du har allerede,med mindre alle dine eiendeler er spesial håndlaget eller bestilt selv direkte  fra fabrikk 😅

Anonymkode: d9577...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått noe fra temu her, og ingen de som feiret med oss fikk det heller. Men er nok mange som har handlet julegavene der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da må du nesten kaste mye av det du har allerede,med mindre alle dine eiendeler er spesial håndlaget eller bestilt selv direkte  fra fabrikk 😅

Anonymkode: d9577...f95

Svar meg på hvor lenge Temu har eksistert her i landet da? 

Anonymkode: 9ca6c...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjørte det direkte på el-avfall og klesinnsamlings-dunkene på vei hjem fra juleselskapet. 

Anonymkode: 8a773...eb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...