AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har et par Ilse jacobsen støvler som jeg kjøpte for noen år siden. Har brukt de en del, men de ser ikkje oppbrukte ut. Her om dagen var jeg ute i regnet og merket jeg ble fuktig på ene foten. Ser at det er kommet et hull i ene støvelen. Synes det er dårlig at såpass dyre støvler blir ødelagte noen år. Hadde forventet at de skulle holde i 10 år minst. Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Er hullet der pga dårlig materiale eller liming, eller er det brukerfeil? Kan du ha tråkket på en fortauskant og skrapet borti så det har blitt hull? En stein du tråkket på eller noe du har kommet borti på din ferd? Har forståelse for at det er skikkelig surt når dyre klær og sko blir ødelagt lenge før forventet. Men er det mulighet for at en skomaker kan ha noe vanntett lim eller noe som kan reparere hullet så støvlene blir vanntette igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Gummistøvler varer ikke lenge lengre etter min erfaring. (Som med så mye annet) Et par-tre år er maks. De morkner fortere enn de gjorde før i tiden. En ting du kan være obs på er at de ikke tåler å stå på varmekabler. Anonymkode: 11a11...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Gummistøvler kan morkne ja- særlig i knekk/liming. Å forvente 10 års levetid på gummistøvler er sprekt. Anonymkode: bec0f...6d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Har hatt mine i over 15/16 år. Ser like fine ut og fortsatt like ubrukelig i regnvær Anonymkode: 6ef76...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har en slags olje som jeg behandler mine med sånn dann og vann. Da blir de både blanke, mykere og det gjør de mer holdbare. Kjøpte den når jeg kjøpte støvlene for flere år siden. Hvis du er uheldig å få hull så finnes det heldigvis lappesaker for gummistøvler. Vet ikke hva farge støvler du har eller hvor hullet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Hullet er på siden av ankelen liksom Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden De sier vel at støvler skal oljes jevnlig for å ikke morkne. Jeg synes mine varte kjempelenge. Til slutt ble det hull der hvor støvelen bøyde seg mest, i bretten liksom Anonymkode: 64431...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Mine Ilse Jacobsen har holdt i 8-9 år nå og jeg har aldri vært påpasselig med å hverken smøre de eller engang vaske de etter bruk. De har fått litt matolje 1-2 ganger, stått en del på varmekabler og blitt brukt jevnlig i perioder for så å stå i lange perioder. Andre støvler varer ikke mer enn 2-3 år men de blir også oftere brukt her da Ilse støvlene er litt mer tiltak synes jeg. De er så lange at de fort krasjer med antrekket mer enn lavere støvler og støvletter gjør. Ikke duger de til hundelufting heller siden de er for smale i skaftet for mine joggebukser. Anonymkode: 2ce82...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Hvor ofte smører du støvlene? Tørker du av de når de er skitne? Anonymkode: 58987...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor ofte smører du støvlene? Tørker du av de når de er skitne? Anonymkode: 58987...504 Det har jeg aldri gjort. Visste ikke at det er noe man må gjøre Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå