AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Hei! Par her sammen i snart 4 år, fått første barn sammen som nå er 5 mnd. Kort sagt så er jeg blitt sex frustrert.. fruen ønsker ikke sex som før, føler seg heller aldri kåt, hun tenker ikke på det i det hele tatt. Å DET er forståelig, det skjønner jeg hun som nybakt mor. Å da jeg vet kvinneguiden er flink å dømme, så presser jeg meg ikke på henne så det er klart. Vi har hatt åpne dialoger om temaet osv. Hun vet hva jeg føler og tenker, jeg vet hva hun føler og tenker rundt dette. Men spørsmålet mitt blir vel heller, hvordan i all verden kan jeg få dempet denne sexlysten på henne ? Jeg har prøvd onanering, og det blir bare værre og værre. Onanerer stort sett hver dag, noen gang flere, noen gang for mye. Men det demper ikke sexfrustrasjonen. Ja jeg kan vel si jeg er sexfrustrert, for å si det mildt. Men finnes det noe medisiner som demper sexlysten, ihvertfall til hun er litt tilbake til seg selv ang hennes sexlyst ? Hvordan skal jeg dempe lysten på et menneske jeg er så tiltrukket av sexuelt, hun har drømme rumpa, drømme lårene og generelt drømme kroppen, selv etter født barn.. å jeg får "episoder" der jeg råkliner med henne, tar henne på rumpa osv.. men hun tar jo ingen tenning av dette, er jo bare jeg som gjør det værre for meg selv. Burde jeg asexualisere meg selv ovenfor henne, altså aldri kysse henne mer, aldri ta på henne og heller leve som venner med et barn ? Nå er det jeg som tar initiativ til kyssing og klåing, skjeldent hun gjør det men igjen forstår hennes situasjon. Skriver litt i frustrasjon og med halveis dyseleksi pga bare vil få det fram. Altså det er nesten så jeg ikke klarer dette mer, tru det eller ei men det tærer psykisk på meg ang sexfrustrasjon. Håper på seriøse svar og ikke bli dømt for ditt og datt. Ja det er bare vente, det kommer osv.. men noen gode råd og tips ? Medisiner for dempe sexlyst, finnes det ? Jeg kan nok fint snakke med legen ang det om det finnes medisiner. Forslag ? Mvh sexfrustrert mann 33. Anonymkode: b3c33...f0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Runk til bilder av henne? Anonymkode: db61b...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Runk til bilder av henne? Anonymkode: db61b...1a4 Vi har filmet oss ha sex, filmet henne osv der det ble planlagt som onanerings matriell for meg. Hun var gira på tanken av dette. Men igjen det blir også litt kjedelig i lengden og onanere til de samme videoene og bildene. Men hvordan dempe lysten på henne ? Som nevnt, tips ? Anonymkode: b3c33...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Gidder hun ikke runke deg? Det koster henne ingen ting. Anonymkode: db61b...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gidder hun ikke runke deg? Det koster henne ingen ting. Anonymkode: db61b...1a4 Altså, nei det gidder hun ikke. Men det står jo i det hele bildet at hun ikke orker pga morsrollen som nybakt mamma. Anonymkode: b3c33...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Altså, nei det gidder hun ikke. Men det står jo i det hele bildet at hun ikke orker pga morsrollen som nybakt mamma. Anonymkode: b3c33...f0f Å runke er jo ikke å ha sex for henne. Det er jo bare en mekanisk bevegelse. Som å pusse sølvtøy. Synes hun er litt lite hensynsfull der altså. Da jeg var operert nedentil og ikke kunne ha sex, gikk jeg ned på dama i tillegg til at jeg fingret henne. Anonymkode: db61b...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gidder hun ikke runke deg? Det koster henne ingen ting. Anonymkode: db61b...1a4 Hvordan kan du vite at det ikke koster noe? Og hvordan hjelper en mekanisk bevegelse uten lyst ts? Anonymkode: 5c8ba...cb9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden På tide med barnevakt en helg? Vi var heldige å hadde besteforeldre som kunne passe baby, pumpet brystmelk og brukte tid sammen som kjærester. Ta det som en investering i forholdet - ellers blir det aldri søsken på den ungen si Anonymkode: 3a7f9...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På tide med barnevakt en helg? Vi var heldige å hadde besteforeldre som kunne passe baby, pumpet brystmelk og brukte tid sammen som kjærester. Ta det som en investering i forholdet - ellers blir det aldri søsken på den ungen si Anonymkode: 3a7f9...332 Barnevakt en helg for et lite barn på 5 mnd? Det er vel ikke anbefalt. Et par timer ja, men å dra fra barnet en helg for og piffe opp forholdet så tidlig? Vi har barn på 1,5, aldri hatt barnet på overnatting og hadde ingen problem med å lage nr 2. Småbarnstilværelsen er unntakstilstand og her gjelder det å finne mulighet når man kan. Står for øvrig at damen ikke er interessert i sex for tiden, det må respekteres. Anonymkode: 05639...9f4 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Barnevakt en helg for et lite barn på 5 mnd? Det er vel ikke anbefalt. Et par timer ja, men å dra fra barnet en helg for og piffe opp forholdet så tidlig? Vi har barn på 1,5, aldri hatt barnet på overnatting og hadde ingen problem med å lage nr 2. Småbarnstilværelsen er unntakstilstand og her gjelder det å finne mulighet når man kan. Står for øvrig at damen ikke er interessert i sex for tiden, det må respekteres. Anonymkode: 05639...9f4 Må jo ikke gå rett på sex. Når man ammer kan det være godt med en pause. Sies ingenting her om hvor krevende barnet er… men om en helg er for tidlig så ksn et døgn eller en kveld hjelpe. Også at dama får litt fri alene. Å ha en baby 24/7 oppå seg kan gjøre at noen skjermer seg for fysisk kontakt med andre. Anbefaler selvsagt å starte i det små. Men ta på alvor at dere også trenger hverandre. Anonymkode: 3a7f9...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å runke er jo ikke å ha sex for henne. Det er jo bare en mekanisk bevegelse. Som å pusse sølvtøy. Synes hun er litt lite hensynsfull der altså. Da jeg var operert nedentil og ikke kunne ha sex, gikk jeg ned på dama i tillegg til at jeg fingret henne. Anonymkode: db61b...1a4 Overhodet ikke sammenlignbart. Etter en fødsel bruker kroppen og hodet lang tid på å omstille seg tilbake til normalen. Det er masse følelser, hormoner og annet som styrer. Det er ikke bare en fødsel. Man sover som regel dårlig og har et menneske på seg 24/7. Kroppen har forandret seg og man skal både bli kjent med kroppen på nytt og akseptere mangelen på frihet. Hvis man ammer er man ofte fastlåst i mange timer per døgn. Anonymkode: 49b29...db8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Ta alt av stell og husarbeid noen dager og insister på at hun slapper av alt hun kan. Hvis ikke det hjelper så må du ha i bakhodet at snart skal denne babyen avvennes på natta, da er det helt strålende om du tar på deg å bysse. Hvis du fremdeles sliter med plagsom sexlyst etter å ha vært våken i flere netter, tatt alle bleieskift og alt husarbeid, så feiler det deg sannsynligvis noe. Som de sexforbryterne som skylder på at de rett og slett har for mye testosteron. Kanskje du kan undersøke hva slags hjelp de får. Du vil uansett stå i en bedre situasjon enn nå fordi samboeren din er kjempeimponert og alle rundt deg mener du er årets partner og far. Anonymkode: 1cc0c...e56 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gidder hun ikke runke deg? Det koster henne ingen ting. Anonymkode: db61b...1a4 Det koster ikke deg noe å runke enhver incel på kvinneguiden. Kjør på. Anonymkode: 1cc0c...e56 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På tide med barnevakt en helg? Vi var heldige å hadde besteforeldre som kunne passe baby, pumpet brystmelk og brukte tid sammen som kjærester. Ta det som en investering i forholdet - ellers blir det aldri søsken på den ungen si Anonymkode: 3a7f9...332 Det går ikke for alle. En helg er altfor lenge for en baby på dem måneder. Det er anbefalt med antall måneder = antall timer, dvs 5 timer i ts sitt tilfelle. 1 døgn fra ett år. Jeg ville aldri ha kost meg med å være borte fra baby i mange timer/et døgn så tidlig. Det hadde vært utelukkende stress og mas for meg. Anonymkode: 49b29...db8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Vet ikke annet enn å si jeg føler med deg… Nå er jeg kvinne men har levd i et forhold hvor sex ikke var på bordet og ikke pga min mangel på lyst. Så jeg vet hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden Synes tipset om å hjelpe til mer er godt. La dama di få hvilt seg, gjør mer husarbeid, ta babyen om natta, ut og trill osv! Det kan gjøe underverker 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Du spør feil folk om råd. Kvinner har lite enve til å empatisere på dette teamet. Du som man har et behov for sex som ikke bare er fysisk men også psykisk/emosjonelt, dette skjønner ikke de fleste kvinner her på kg og de dømmer deg, er bare å lese kommentarene som allerede har kommet. Når det er sagt så må du være en støttespiller til moren og barnet så godt du kan og strekke deg langt slik flere her foreslår. Men det er utrolig rart at hun ikke kan hjelpe deg i det heletatt, det er ikke snakk om å gjøre det hver dag. Men å få hjelp en gang i ny og ne tenker jeg ikke er urimelig Anonymkode: 01db0...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden Jeg er kvinne 42 år, har tre barn. Jeg syns man har et ansvar og ta vare på partner. Om man ikke orker å ha sex, så fins det andre ting man kan gjøre sammen som par. Om man skyver bort partner så vil partner kanskje finne andre. Man skal ikke gjøre ting man ikke vil, men da må man også ta konsekvensene av det. Jeg tenker det er mye man kan gjøre for å være god med partneren sin, og er det en man er glad i så vil man jo være nær. Anonymkode: be36a...072 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden Tenker at du er ikke sliten nok. Overta ansvaret for barnet så hun får fri til å dusje, gå en tur, sove, lage seg et måltid uten barn som kan våkne eller gråte. Så får hun pusterom, og du sliter deg litt mer ut så du ikke tenker på sex hele tiden. Vinn - vinn Anonymkode: 2e723...4de 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Tenker at konen din er mer sliten enn du skjønner. Det ser ut som bare kos for andre som har overskudd. Men å ha en baby "på seg" 24/7 er veldig slitsomt. Og hvert forsøk på avlastning blir etter kort tid avbrutt med at de gir henne babyen og sier at "hun vil visst ha pupp, det er det jo kun du som kan gi". Og du har ikke fått egentid, du har ikke fått sove, du har ikke fått dusje på de 20 minuttene "pause" du fikk. Og husarbeide OG søvn får man beskjed om å ta mens baby sover. Kvinner blir ikke kåte av å være helt på felgen. Når du legger ned den sovende babyen, så er mannen der klar til å overta kroppen din. Pause "trenger hun jo ikke". Tenk på den stakkars mannen som ikke har fått sexen sin og mener han har krav på det når det ikke lenger er vondt. Og som tror at konen blir kåt av at han sutrer og klager på manglende sex. Anonymkode: fa2a2...da5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå