Gå til innhold

Alt er tydeligvis feil med meg, så er ikke noe vits i å date tydeligvis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei, for kvinner er det ikke kun utseendet som avgjør når det kommer til å velge partner. Det har du helt rett i. For menn er det svært lite annet som spiller noen rolle.

Og det er fortsatt akkurat det du sier også. Kvinnene du snakker om legger vekt på andre ting og velger deg, mens du fortsatt bare snakker om deres utseende.

For om utseendet deres ikke var viktig, så hadde det ikke vært å viktig for deg å trekke det frem, da hadde du hatt et helt annet fokus i innleggene dine. 

Anonymkode: 9226e...52e

Hvor får du alt dette fra?

Minner meg litt om "alle kravene menn stiller" men som jeg aldri har hørt noen mann si. Nå har jeg selv rundet 50 år, i all den tid jeg har hørt kvinner rope ut om kravene som menn stiller så er det ingen av mine bekjente, kollegaer eller venner som noen gang har nevnt at kvinner må fylle leppene sine med gift for å få de større, at de må rive av seg øyenbrynene for å tegne på seg nye, at de må fylle rynker med et annet giftstoff for å glatte ut huden, at de bør fylle puppene eller rumpeballene med vannballonger for at de skal virke større og ikke henge så mye.. 

Dettee skjønnhetshysteriet er konstruert av kvinner, ikke menn. 

Anonymkode: 442ac...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 2.48):

Ja det trodde jeg også. Men dette er også løgn, i følge hundrevis av menn. Menn er ekstremt visuelle og det er kjempe viktig å være fysisk attraktiv. Og det er ikke relativt, menn liker for det aller meste det samme. 

Anonymkode: 814bf...e4d

Har de fortalt deg direkte at du er stygg? Det er ikke normalt å kalle noen stygg

Anonymkode: b32d7...f79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 2.12):

Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++

Orker ikke mer. Er ikke rart menn klager over å ikke få pult eller ikke får kjæreste når jeg som er faktisk helt normal, er for stygg. Jeg har aldri følt meg så dårlig før. Men må vel bare finne meg i det og heve meg over det. Er jo ikke sånn at man må ha sex eller kjæreste heller. 

Anonymkode: 814bf...e4d

Det er ingenting uatraktivt å ha store pupper - mange drømmer om det. Høyden din er perfekt. Jeg tror ikke det er problemet. Kan det hende du finner feil menn?

Anonymkode: b32d7...f79

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor får du alt dette fra?

Minner meg litt om "alle kravene menn stiller" men som jeg aldri har hørt noen mann si. Nå har jeg selv rundet 50 år, i all den tid jeg har hørt kvinner rope ut om kravene som menn stiller så er det ingen av mine bekjente, kollegaer eller venner som noen gang har nevnt at kvinner må fylle leppene sine med gift for å få de større, at de må rive av seg øyenbrynene for å tegne på seg nye, at de må fylle rynker med et annet giftstoff for å glatte ut huden, at de bør fylle puppene eller rumpeballene med vannballonger for at de skal virke større og ikke henge så mye.. 

Dettee skjønnhetshysteriet er konstruert av kvinner, ikke menn. 

Anonymkode: 442ac...e0d

Da synes jeg du skal tenke litt over hvilke kvinner dere menn gir positiv oppmerksomhet. Hvem er det dere stirrer etter på gata, prøver dere på når dere er ute, kommenterer positivt, sikler på i sosiale medier? Det er vanligvis ikke helt gjennomsnittlige Silje som bor i nabohuset. Sexy Nora derimot, som knapt har fylt 20, har fylt på lepper og fikset seg med løshår, falsk brunfarge og påsatte øyevipper, henne liker dere. Og så går dere rundt og tror at helt jevn hud hud uten fargeforskjeller og porer er oppnåelig, at kvinner flest er fullstendig hårløse, at kjemperumpe er oppnåelig for alle bare man trener nok, og så videre. Det som for dere er uten sminke er gjerne bilder med ikke bare sminke, men proff lyssetting, retusjering og filtre. 

Vi kvinner er ikke dumme. Vi ser hvem som får mye oppmerksomhet fra menn. For mange som ønsker å finne en partner, vil det være naturlig å prøve å leve opp til det menn helt åpenbart vil ha. Og på toppen av alt, så er dere ikke akkurat nådig mot kvinner som helt åpent går mot menns ideal. Kvinner som viser fra hårete legger i sosiale medier får drapstrusler. Kvinner som sier de ikke orker å dille så mye med utseendet, får høre at det er deres valg, men da kan de ikke forvente at menn vil ha dem heller.

Og sånn apropos rynker, så regner jeg du har fått med deg all aldersdhaming vi kvinner utsettes for. Så du tenker vi skal eldes naturlig, men samtidig bli fortalt at vi er verdiløse for menn fordi vi eldes? Du tror ikke det påvirker oss til å forsøke å bekjempe aldringstegn som rynker?

Jeg sier ikke at alt utseendehysteri og -press vi kvinner utsettes for er menns feil eller kommer fra menn, men dere skal faen ikke undervurdere deres eget bidrag. 

Anonymkode: 9226e...52e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...