Gå til innhold

Alt er tydeligvis feil med meg, så er ikke noe vits i å date tydeligvis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Også misforstår de hva ærlighet er også og hvor mange ærligheten gjelder for. 

Anonymkode: 7c7a0...959

Jepp. Ofte alltid "vi menn". Og så er de ute av stand til å fatte hvordan det oppfattes for damer når ti menn har skrevet at de har "preferanser" for en ting som utelukker noe annet, særlig unge og usikre kvinner. Når det blir påpekt så blir de vonbrotne. Det er jo bare mine preferanser. Jeg må må ha min prefersnse. Mas mas mas. Kyss meg i ræva (min preferanse).

Anonymkode: 99a7b...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jepp. Ofte alltid "vi menn". Og så er de ute av stand til å fatte hvordan det oppfattes for damer når ti menn har skrevet at de har "preferanser" for en ting som utelukker noe annet, særlig unge og usikre kvinner. Når det blir påpekt så blir de vonbrotne. Det er jo bare mine preferanser. Jeg må må ha min prefersnse. Mas mas mas. Kyss meg i ræva (min preferanse).

Å våre preferanser, da er det helt forferdelig for dem. Vi skø tåle alt, å de tåler ikke noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å våre preferanser, da er det helt forferdelig for dem. Vi skø tåle alt, å de tåler ikke noe selv.

Nei, de gjør ikke det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er så sant. Vi skal tåle å høre alt om menns preferanser, og bare godta det uten videre. Om vi våger å nevne at det er sårende eller si imot, så får vi høre om hvor hårsåre vi er, og at de mener det jo ikke sånn da. Men så snart en kvinne våger å si at hun foretrekker jevnaldrende menn med hår, da er det ikke grenser for hvor kresne og fæle vi er. 

Anonymkode: 9226e...52e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er så sant. Vi skal tåle å høre alt om menns preferanser, og bare godta det uten videre. Om vi våger å nevne at det er sårende eller si imot, så får vi høre om hvor hårsåre vi er, og at de mener det jo ikke sånn da. Men så snart en kvinne våger å si at hun foretrekker jevnaldrende menn med hår, da er det ikke grenser for hvor kresne og fæle vi er. 

Ja. Noen står genuint på debatt og snakker om hvor kravstore vi er, samtidig som noen av dem også står der for å si hvor lite vi egentlig er verdt i dating.

De det gjelder forstår hvor uattraktive de er for en del kvinner med å ha så urettferdig og omsorgsløs tankegang. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

WOOOORD! Du har helt rett

Anonymkode: 813ab...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...