AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #41 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sier hvem? Smaken er som baken, kjenner masse menn som har veldig forskjellig smak, men du virker jo ganske normal😅 Kan jo sikkert være noe de fleste liker i tillegg. Skjønner ikke problemet, er nok ikke noe i veien med deg Anonymkode: a78db...3f4 snillOnkel skrev (6 timer siden): Så lenge du er nogenlunde normalvektig vil nesten alle heterofile menn elske og begjære kroppen din! Skjønner ikke at du gidder å leve et liv der du er så stygg mot deg selv Det vet dere ikke da dere ikke har sett TS sitt tryne. Ser at TS velger å ikke nevne dette. Anonymkode: 12bab...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 17 timer siden #42 Del Skrevet 17 timer siden Men, du har lest på internett at kroppen sin er stygg? Og du tenkte det var en sannhet? Kan det være den bitre personligheten, som skinner igjennom kanskje? 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #43 Del Skrevet 17 timer siden BobbySocks skrev (2 minutter siden): Men, du har lest på internett at kroppen sin er stygg? Og du tenkte det var en sannhet? Kan det være den bitre personligheten, som skinner igjennom kanskje? 😬 Personlighet og tryne er det viktigste. Anonymkode: 12bab...3d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #44 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++ Orker ikke mer. Er ikke rart menn klager over å ikke få pult eller ikke får kjæreste når jeg som er faktisk helt normal, er for stygg. Jeg har aldri følt meg så dårlig før. Men må vel bare finne meg i det og heve meg over det. Er jo ikke sånn at man må ha sex eller kjæreste heller. Anonymkode: 814bf...e4d Get off internet. Anonymkode: f1588...db7 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 16 timer siden #45 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++ Orker ikke mer. Er ikke rart menn klager over å ikke få pult eller ikke får kjæreste når jeg som er faktisk helt normal, er for stygg. Jeg har aldri følt meg så dårlig før. Men må vel bare finne meg i det og heve meg over det. Er jo ikke sånn at man må ha sex eller kjæreste heller. Anonymkode: 814bf...e4d Tror du trenger en detox fra forum, reddit og tiktull. En normal mann liker en normal dame, bli kjent med skikkelige normale menn(esker) 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #46 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++ Orker ikke mer. Er ikke rart menn klager over å ikke få pult eller ikke får kjæreste når jeg som er faktisk helt normal, er for stygg. Jeg har aldri følt meg så dårlig før. Men må vel bare finne meg i det og heve meg over det. Er jo ikke sånn at man må ha sex eller kjæreste heller. Anonymkode: 814bf...e4d Det er nok ikke kroppen din som er grunn for at du ikke får deg mann, du burde logge av internett og oppsøke psykisk helsehjelp. Anonymkode: 9d267...4ec 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #47 Del Skrevet 12 timer siden Hvem er de slemme mennene du har møtt? Anonymkode: a6180...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #48 Del Skrevet 12 timer siden Tiuren skrev (4 timer siden): Tror du trenger en detox fra forum, reddit og tiktull. En normal mann liker en normal dame, bli kjent med skikkelige normale menn(esker) Har lite å si når jeg allerede har lært det jeg har. Men går fint, har roet meg nå. Dette betyr ikke noe egentlig. Har innsett for lenge siden at jeg blir gammel alene, og akseptert det, noen ganger føles det sårere enn andre ganger dessverre. Anonymkode: 814bf...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #49 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har lite å si når jeg allerede har lært det jeg har. Men går fint, har roet meg nå. Dette betyr ikke noe egentlig. Har innsett for lenge siden at jeg blir gammel alene, og akseptert det, noen ganger føles det sårere enn andre ganger dessverre. Anonymkode: 814bf...e4d Hjernen din er istand til å lære mer. Enig med at du trenger noe annet. Bytt ut Internett med det ordinære livet. Anonymkode: 7c7a0...959 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 10 timer siden #50 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lite å si når jeg allerede har lært det jeg har. Men går fint, har roet meg nå. Dette betyr ikke noe egentlig. Har innsett for lenge siden at jeg blir gammel alene, og akseptert det, noen ganger føles det sårere enn andre ganger dessverre. Anonymkode: 814bf...e4d Helt rett, ingen vilje gir ingen løsning. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 10 timer siden #51 Del Skrevet 10 timer siden Å ha partner er ikke en menneskerett, har jeg hørt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #52 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lite å si når jeg allerede har lært det jeg har. Men går fint, har roet meg nå. Dette betyr ikke noe egentlig. Har innsett for lenge siden at jeg blir gammel alene, og akseptert det, noen ganger føles det sårere enn andre ganger dessverre. Anonymkode: 814bf...e4d Ikke alle får seg partner nei. Da er det ikke på grunn av kroppen, men på grunn av personligheten. Aggressive mennesker er ikke så tiltalende. Anonymkode: 8fd77...c2f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #53 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++ Orker ikke mer. Er ikke rart menn klager over å ikke få pult eller ikke får kjæreste når jeg som er faktisk helt normal, er for stygg. Jeg har aldri følt meg så dårlig før. Men må vel bare finne meg i det og heve meg over det. Er jo ikke sånn at man må ha sex eller kjæreste heller. Anonymkode: 814bf...e4d Jeg er 173 og har aldri noensinne hørt at jeg er for høy, verken fra menn eller kvinner. Anonymkode: 07187...fb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #54 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Blir kvalm av å tenke på at jeg har hatt sex med lyset på, med menn som avskyr kroppen min. Dere er faen meg dyr som kan utnytte kvinners kjærlighet på den måten bare for å få smurt den ekle pikken deres. Skal aldri tro på det dere sier igjen. Aldri. Anonymkode: 814bf...e4d På tide at du oppsøker terapi? Anonymkode: 2a833...c02 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 10 timer siden #55 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++ Skjønner ikke hva du klager over..du er helt perfekt jo! Ikke bry deg om skap-pedoene som ønsker seg skinnmagre småjenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #56 Del Skrevet 10 timer siden Det mest usjarmerende og lite attraktive er å ta en offerrolle og lav selvtillit. Anonymkode: 1f7cd...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #57 Del Skrevet 10 timer siden Oi, lest hele tråden og skjønner jo nå at det på ingen måte handler om hvordan du ser ut men dine holdninger. Dem bør du gjøre noe med, det er jo dem som gjør at mennene rygger. God bedring. Håper på et bedre 2025! Anonymkode: 07187...fb5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9 timer siden #58 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har lite å si når jeg allerede har lært det jeg har. Men går fint, har roet meg nå. Dette betyr ikke noe egentlig. Har innsett for lenge siden at jeg blir gammel alene, og akseptert det, noen ganger føles det sårere enn andre ganger dessverre. Anonymkode: 814bf...e4d Tenkte troll først men er nok såret kvinne..veldig såret over lang tid.. Akkja livet er ikke enkelt for noen og direkte vanskelig til tider..det jeg er litt nysjerrig på er hvor du har møtt disse mennene som bare fucker med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9 timer siden #59 Del Skrevet 9 timer siden DelvisPresley skrev (20 minutter siden): Å ha partner er ikke en menneskerett, har jeg hørt. Vi er en sosial skapning så trenger ikke være så dumt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #60 Del Skrevet 9 timer siden Jeg måtte søke det opp for å finne ut hva hip dips er. Jeg har åpenbart det, veldig uttalt på ene siden fordi jeg der har en gammel muskelskade som gjør at jeg får et stort søkk. Det er tydelig synlig i bikini og i noen bukser. Jeg har også både arr og en hudsykdom som gjør at jeg langt fra har "perfekt hud". Men jeg er i live, jeg kan gå og bevege meg, og jeg er takknemlig for at kroppen min fungerer noenlunde og gir meg muligheter for positive opplevelser videre i livet. Og til tross for et utseend som - iflg. det du skriver i hovedinnlegget, tydeligvis er "verre" enn ditt, ts - så får jeg høre hvor flott jeg er av menn, til tross for at jeg er flere cm høyere enn ts, har store pupper osv. Men jeg har også jobbet for å bli venn med egen kropp, jeg har bearbeidet det jeg trengte å jobbe med fra oppveksten, og jeg har jobbet bevisst for å bli trygg på meg selv. Har jeg hatt dårlige erfaringer med menn? Ja, det har jeg, flere også. Men jeg tenker at jeg velger helt bevisst å fokusere på alle de gode mennene som er der ute. For de er det mange, mange flere av. Og hvorfor i all verden skal jeg dømme en potensielt god mann, bare fordi jeg har møtt en eller flere dårlige menn før? Da er jeg jo bare full av fordommer, hvor jeg dømmer menn jeg ikke kjenner. Å være bitter skader mest den som er bitter - men det kan ofte også skade de som står den bitre nær. Dine følelser er ditt ansvar, ts! Og om du lar noen dårlige menn få definere deg selv og resten av ditt liv, da er det et valg du tar - men da bør du slutte å dømme alle menn så stygt som du nå gjør. Hva og hvem er det som har gitt deg så lite tro på deg selv? Jeg tror ikke dette bare har med avvisning fra noen menn å gjøre. Som flere andre sier, ts, så bør du oppsøke profesjonell hjelp! For å gå rundt og ha det så vondt som du nå har det, og å være så bitter som du er, og ha så dårlig forhold til egen kropp, det vil aldri gi deg det gode livet også du kan få om du får bearbeidet det du tydeligvis trenger å bearbeide. ❤️ Anonymkode: efdd2...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå