AnonymBruker Skrevet i går, 01:12 #1 Del Skrevet i går, 01:12 Har lest mye her inne, andre forumer og på reddit. Har nå lært at bokstavelig talt ALT med kroppen min er feil og uattraktivt. Store pupper, brede skuldre, hip dips, er visst for høy (173) +++ Orker ikke mer. Er ikke rart menn klager over å ikke få pult eller ikke får kjæreste når jeg som er faktisk helt normal, er for stygg. Jeg har aldri følt meg så dårlig før. Men må vel bare finne meg i det og heve meg over det. Er jo ikke sånn at man må ha sex eller kjæreste heller. Anonymkode: 814bf...e4d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Skjønner ikke hva som skulle være galt med det der Anonymkode: a78db...3f4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hva som skulle være galt med det der Anonymkode: a78db...3f4 Det er visst ikke attraktivt i det hele tatt. Anonymkode: 814bf...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er visst ikke attraktivt i det hele tatt. Anonymkode: 814bf...e4d Sier hvem? Smaken er som baken, kjenner masse menn som har veldig forskjellig smak, men du virker jo ganske normal😅 Kan jo sikkert være noe de fleste liker i tillegg. Skjønner ikke problemet, er nok ikke noe i veien med deg Anonymkode: a78db...3f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Så lenge du er nogenlunde normalvektig vil nesten alle heterofile menn elske og begjære kroppen din! Skjønner ikke at du gidder å leve et liv der du er så stygg mot deg selv 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden snillOnkel skrev (4 minutter siden): Så lenge du er nogenlunde normalvektig vil nesten alle heterofile menn elske og begjære kroppen din! Skjønner ikke at du gidder å leve et liv der du er så stygg mot deg selv Dette er løgn. Skam deg, jævla stygt å lyve. Vel jeg visste ikke at jeg var stygg før menn fortalte meg det. Blir kvalm av å tenke på at jeg har hatt sex med lyset på, med menn som avskyr kroppen min. Dere er faen meg dyr som kan utnytte kvinners kjærlighet på den måten bare for å få smurt den ekle pikken deres. Skal aldri tro på det dere sier igjen. Aldri. Anonymkode: 814bf...e4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er løgn. Skam deg, jævla stygt å lyve. Vel jeg visste ikke at jeg var stygg før menn fortalte meg det. Blir kvalm av å tenke på at jeg har hatt sex med lyset på, med menn som avskyr kroppen min. Dere er faen meg dyr som kan utnytte kvinners kjærlighet på den måten bare for å få smurt den ekle pikken deres. Skal aldri tro på det dere sier igjen. Aldri. Anonymkode: 814bf...e4d Come on. Menn ELSKER nakne damer. Ingen bryr seg om litt hengepupper eller what ever. Det har aldri hendt at jeg har mistet lysten etter daten har kledd av seg. Aldri. Og jeg har pult ganske mange. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden snillOnkel skrev (2 minutter siden): Come on. Menn ELSKER nakne damer. Ingen bryr seg om litt hengepupper eller what ever. Det har aldri hendt at jeg har mistet lysten etter daten har kledd av seg. Aldri. Og jeg har pult ganske mange. Ja man har disse mennene som tar absolutt alt så. Anonymkode: 814bf...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er løgn. Skam deg, jævla stygt å lyve. Vel jeg visste ikke at jeg var stygg før menn fortalte meg det. Blir kvalm av å tenke på at jeg har hatt sex med lyset på, med menn som avskyr kroppen min. Dere er faen meg dyr som kan utnytte kvinners kjærlighet på den måten bare for å få smurt den ekle pikken deres. Skal aldri tro på det dere sier igjen. Aldri. Anonymkode: 814bf...e4d Her ser vi grunnen til at du ikke får kjæreste. Du er en hatefull, bitter kvinne. Anonymkode: 90379...d74 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her ser vi grunnen til at du ikke får kjæreste. Du er en hatefull, bitter kvinne. Anonymkode: 90379...d74 Vanskelig å ikke bli det når jeg blir hatet og mislikt på grunn av hvordan jeg ser ut. Ting jeg faktisk ikke kan gjøre noe med. Nei, jeg betaler ikke 50 000+ kr for at menn skal like puppene mine. Anonymkode: 814bf...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja man har disse mennene som tar absolutt alt så. Anonymkode: 814bf...e4d Neida, jeg vet jo om jeg er tiltrukket av dama før jeg har sett henne naken. Og jeg har som sagt aldri blitt skuffa. Jeg tror ikke dere kvinner forstår hva en naken damekropp gjør med oss (heterofile) menn. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig å ikke bli det når jeg blir hatet og mislikt på grunn av hvordan jeg ser ut. Ting jeg faktisk ikke kan gjøre noe med. Nei, jeg betaler ikke 50 000+ kr for at menn skal like puppene mine. Anonymkode: 814bf...e4d Tror du at du er den eneste? Jeg hadde sympati med åpningsinnlegget ditt, for det er vanskelig for oss som ikke er pene, men den sympatien forsvant ut av vinduet da jeg så hvor ubehagelig du var. Men det er greit, vi kan alle reagere med sinne, men hva som kommer ut av munnen når man er sint er noe man dømmes på. Anonymkode: 90379...d74 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden snillOnkel skrev (3 minutter siden): Neida, jeg vet jo om jeg er tiltrukket av dama før jeg har sett henne naken. Og jeg har som sagt aldri blitt skuffa. Jeg tror ikke dere kvinner forstår hva en naken damekropp gjør med oss (heterofile) menn. Jo, vet det veldig godt. Men det er ikke snakk om alle typer kvinnekropper. Anonymkode: 814bf...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Den holdninga og negativiteten er ikke sexy ihvertfall. Anonymkode: a9cee...36e 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, vet det veldig godt. Men det er ikke snakk om alle typer kvinnekropper. Anonymkode: 814bf...e4d Når man er forelsket så er kroppen god nok som den er. Anonymkode: 90379...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du at du er den eneste? Jeg hadde sympati med åpningsinnlegget ditt, for det er vanskelig for oss som ikke er pene, men den sympatien forsvant ut av vinduet da jeg så hvor ubehagelig du var. Men det er greit, vi kan alle reagere med sinne, men hva som kommer ut av munnen når man er sint er noe man dømmes på. Anonymkode: 90379...d74 Trenger ikke sympatien din, hvordan skal det hjelpe meg? Det forventes naturligvis av meg at siden jeg er stygg så skal jeg være naiv og verdens snilleste. Hadde jeg hatt pen kropp og pent ansikt hadde jeg sluppet unna med ALT. Men dette er ikke noe jeg kan kontrollere så jeg må bare rett og slett slutte å bry meg og komme meg videre her i livet. Mann og romantikk er ikke for meg, ferdig med den saken Anonymkode: 814bf...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man er forelsket så er kroppen god nok som den er. Anonymkode: 90379...d74 Ja det trodde jeg også. Men dette er også løgn, i følge hundrevis av menn. Menn er ekstremt visuelle og det er kjempe viktig å være fysisk attraktiv. Og det er ikke relativt, menn liker for det aller meste det samme. Anonymkode: 814bf...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den holdninga og negativiteten er ikke sexy ihvertfall. Anonymkode: a9cee...36e Uansett hvilken holdning jeg har hadde ikke det gjort meg pen eller sexy. Anonymkode: 814bf...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vanskelig å ikke bli det når jeg blir hatet og mislikt på grunn av hvordan jeg ser ut. Ting jeg faktisk ikke kan gjøre noe med. Nei, jeg betaler ikke 50 000+ kr for at menn skal like puppene mine. Anonymkode: 814bf...e4d AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dette er løgn. Skam deg, jævla stygt å lyve. Vel jeg visste ikke at jeg var stygg før menn fortalte meg det. Blir kvalm av å tenke på at jeg har hatt sex med lyset på, med menn som avskyr kroppen min. Dere er faen meg dyr som kan utnytte kvinners kjærlighet på den måten bare for å få smurt den ekle pikken deres. Skal aldri tro på det dere sier igjen. Aldri. Anonymkode: 814bf...e4d Det er jo ikke rart du ikke får kjæreste når du har de holdningene der. Noen timer hos psykolog hadde nok ikke vært så dumt. Anonymkode: 0da4c...b60 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trenger ikke sympatien din, hvordan skal det hjelpe meg? Anonymkode: 814bf...e4d Jeg sa ikke at det skulle hjelpe, men måten du svarer på viser at du bør jobbe med deg selv. Anonymkode: 90379...d74 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå