AnonymBruker Skrevet i går, 00:34 #1 Del Skrevet i går, 00:34 Tenker på mye slemt og dårlig jeg har gjort og blir både lei meg og skamfull av å tenke på det. Noe gjorde jeg som barn, ungdom, noe som voksen. For å nevne en ting som ungdom så bodde jeg på en institusjon og foreldrene mine hadde kjøpt en julegave til den ene ansatte som var ment fra meg da, men den julegaven kastet jeg i søpla slik at denne ansatte aldri fikk den. Jeg husker ikke helt hvorfor, men tror jeg bare var sint eller lei meg. Dårlig humør. Eller om det var at jeg ikke klarte å gi den pga sosial angst. Kanskje det var en god blanding. Men dette er noe jeg tenker litt på. Anonymkode: debf7...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:45 #2 Del Skrevet i går, 00:45 Først av alt må du tilgi deg selv. Du kommer ikke videre før du har gjort det. Vi alle gjør feil, og det å tilgi seg selv får deg til å se fremover og fokusere på på gjøre det som føles rett da. Du har lov til å være trist og sint og lei. Og da gjør man ofte dumme ting. Det å be om unnskyldninger til de vi har gjort urett er viktig. Men like viktig er det å tilgi seg selv! Så lærer man, gjør det ikke igjen og jobber videre fremover Anonymkode: 18b87...4d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:56 #3 Del Skrevet i går, 00:56 Det er ikke noe du skal tenke på. Har jobbet med ungdom selv, og slike ting er fort glemt. Vi vet jo litt om hva de sliter med, og da regner vi med ulike reaksjoner. Anonymkode: c4135...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Det med gaven var INGENTING, ts, sett fra utsiden. Du kan ha mye, mye større synder enn dette på samvitigheten, og være et helt kurant menneske ❤️ Anonymkode: 78910...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå