AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden - hvor mye kontakt har dere gjennom julaften? Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Hadde en telefonsamtale på et kvarters tid på formiddagen , så noen snap og meldinger på messenger gjennom dagen, og så en 15-20 min samtale på messenger nå sent på kvelden 😊 Anonymkode: 8b968...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde en telefonsamtale på et kvarters tid på formiddagen , så noen snap og meldinger på messenger gjennom dagen, og så en 15-20 min samtale på messenger nå sent på kvelden 😊 Anonymkode: 8b968...fdc Hørtes veldig fint ut❤️ Selv har jeg ikke snakket med kjæresten idag, bare noen få, korte sms’er som jeg tok initiativ til. Han er sammen med flest folk fra storfamilien idag, og jeg var hjemme alene første del av dagen. Syns derfor han burde ha ringt meg når det passet seg sånn, men jeg hørte ingenting fra han før han svarte på en sms jeg sendte, nærmere kl 17.00. Sitter igjen med en rar følelse av å ikke ha fått snakket og kommunisert noe særlig med kjæresten på selveste julaften. Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Ja det hørtes litt stusselig ut 😐 Greit at han sikkert har litt å gjøre, mange og omgås, styr og ståk, men en liten samtale for å ønske god jul og høre hvordan kjæresten sin har det burde jo vært mulig 🤔❤️ Håper du har hatt en fin julaften ellers ❤️ Anonymkode: 8b968...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det hørtes litt stusselig ut 😐 Greit at han sikkert har litt å gjøre, mange og omgås, styr og ståk, men en liten samtale for å ønske god jul og høre hvordan kjæresten sin har det burde jo vært mulig 🤔❤️ Håper du har hatt en fin julaften ellers ❤️ Anonymkode: 8b968...fdc Ja jeg har hatt en fin julaften ellers, men dette har også vært litt i bakhodet mitt og skapt litt uggen følelse. Han er sånn ellers også, føler alltid på litt avstand, han er ikke flink til å spørre hvordan jeg har det ellers heller. Han lever i sin egen boble. Følger ikke opp. Han skriver god natt og at han er glad i meg hver kveld, men uten den gode kommunikasjonen jevnt og trutt, så blir den god natt-meldingen bare ord. Vet ikke hvordan jeg skal få snakket med han om dette. Han har jo tydeligvis ikke behov for mer kontakt enn som så🤷♀️ Anonymkode: 9e5db...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Flere som vil dele hvordan dere har det i forholdet når dere feirer jul hver for dere? Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Vi snapper litt igjennom dagen som vi generelt gjør hvis vi er fra hverandre, hadde en 5 minutters FaceTime-videosamtale før gjester kom, også snappet vi litt mens vi pakket opp gaver og før vi la oss. Det er veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flere som vil dele hvordan dere har det i forholdet når dere feirer jul hver for dere? Anonymkode: 9e5db...fbc Tenker du generelt, eller rundt det å ikke feire sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Hvis man ikke feirer jul sammen engang, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: b2225...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Jeg kjenner meg igjen i det du skriver og føler. Men har bare konkludert med at menn er litt sånn. Tror ikke det handler om mangel på interesse. Men glemmer sånt lett når det skjer mye annet rundt de. Vi kvinner tenker og føler mer generelt sett og har nok ett større behov for bekreftelse. Min er veldig god på å vise interesse og følelser når vi er sammen, bare ikke like god på det når vi er fra hverandre. Det har jeg akseptert. Anonymkode: 0dc3d...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Vi er gift og har vært sammen i over 8 år, har ennå ikke feiret jul sammen. Vi bor begge borte fra familiene våre og ser dem lite, så vi reiser hjem til hver våre og er sammen med dem i jula. Mine søsken kjører akkurat samme løp med sine partnere. Så sitter ingen foreldre alene noe sted🥰 Vi snapper litt iløpet av dagen og ringes på kveldene, ikke så mye mer. Etter jula ser vi jo hverandre hver dag hele året. Telefonen min ligger stort sett i et hjørne gjennom jula, vi spiller brettspill med familien istedet. Anonymkode: f2afb...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Et forhold hvor man må sende meldinger, ringe og snappe gjennom juledagen/kvelden når jeg er i selskap med flere i storfamilien hadde jeg ikke orket, og jeg er kvinne. Det må da være lov å være i nuet med de menneskene man er med uten at en kjæreste skal begynne å stille spørsmål og mene at man er en dårlig kjæreste. Anonymkode: 8da21...cad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Vi snakket på morgenen og hadde en natta melding på kvelden da jeg la meg tidlig mens han fortsatt var i familieselskap. Vi prater mye mer alle andre dager enn nå i jula. Det går helt fint, selv om jeg savner han innimellom. Gleder meg veldig til vi kan feire jul sammen☺️ Anonymkode: 7b764...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Vi snapper og chatter igjennom hele jula. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis man ikke feirer jul sammen engang, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: b2225...363 Ikke alle er klare for å invitere kjæresten hjem til jul fra første stund... Jeg hadde allerede kjøpt flybilletter hjem til jul før jeg ble sammen med kjæresten min, og jeg synes det er alt for tidlig invitere han til juleferie hos svigers på andre siden av landet. Ikke har han fri hele jula til å reise like lenge som meg heller. Men jeg har troa på at forholdet kan funke likevel.... Anonymkode: a636a...d6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden I går ringte han før jeg og min familie satte oss til middagsbordet, det var eneste kontakten i går. I dag skal jeg ringe og ønske ham god jul om en liten stund, han er fra et land som hovedsakelig feirer den 25. og ikke 24. som oss. Det er vel den kontakten vi kommer til å ha disse tre dagene, og det passer oss begge fint. Vi er jo mye sammen ellers om året, og ingen av oss synes det er ok å sitte med telefonen når vi er på besøk hos folk. Anonymkode: 5c8d7...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er gift med en muslim på 3. Året, og han feirer jo selvfølgelig ikke, så jeg har reist alene hjem til min familie. Han er hjertelig velkommen selvsagt, men dårlig plass, mye mat han ikke kan spise så det må lages alternativ, alt er stengt osv. Lite for ham å ta seg til, og min familie snakker heller ikke engelsk(han kan ikke føre en samtale på norsk enda). Vi har kontakt daglig, mest sporadisk tekst, så ringes vi når vi føler for det:) Jeg blir nok å overta julefeiringa til neste år, og da blir det jo hos oss, så da blir han jo tilstede med mindre han reiser til hjemlandet for å besøke sin familie. Noen ganger reiser han i jula, noen ganger ikke. Anonymkode: cd616...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): - hvor mye kontakt har dere gjennom julaften? Anonymkode: 9e5db...fbc Et par meldinger /snaps underveis. Mest bilder egentlig. Han er da på langvakt på jobb (og ikke opptatt av jul). Jeg feirer med familie (søsken, pappa, svoger og søsters venninne pga hele familien til venninna fikk Corona!). Anonymkode: 72981...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden Norn meldinger og snapper gjennom dagen. Har gått i ett begge steder, så ingen prioritet å ringes noe mer. Anonymkode: bcd83...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden Sporadisk. Noen dager lengre telefonsamtale, andre ganger bare en kort, eventuelt på meldinger. Jeg synes det er viktig å være litt til stede i øyeblikket også. Har så klart tid i løpet av dagen, men ikke alltid at det klaffer med når han har tid. I vår familie er det stort sett bare voksne, så vi hygger oss med lange middager, brettspill eller film til sent på kveld og turer i frisk luft i dagslys, så dagene går relativt i ett, og jeg må også innrømme at de øyeblikkene jeg har for meg selv er det deilig å ikke prate med noen også. Skal dog feire nyttår med «langfri» til og med 5. januar etterpå sammen med kjæresten, så vi får relativt mye tid sammen i jula uansett. Anonymkode: 7779e...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner meg igjen i det du skriver og føler. Men har bare konkludert med at menn er litt sånn. Tror ikke det handler om mangel på interesse. Men glemmer sånt lett når det skjer mye annet rundt de. Vi kvinner tenker og føler mer generelt sett og har nok ett større behov for bekreftelse. Min er veldig god på å vise interesse og følelser når vi er sammen, bare ikke like god på det når vi er fra hverandre. Det har jeg akseptert. Anonymkode: 0dc3d...e61 Menn..er sånn? Ikke min mann, heller ikke tidligere kjærester. De har alle fulgt opp handlinger, ord og digital kommunikasjon på samme linje. Mye initiativ på alle flater og jeg er ikke i tvil på sterke følelser! Vi var ikke samme igår, han sendte mange kjærlige meldinger, og jeg svarte like kjærlig. Så generalisering av kjønn må dere damer slutte med! Eventuelt gjøre det slutt med en mann som ikke gir deg det du vil. Anonymkode: e2cea...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå