AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #21 Del Skrevet i går, 10:18 Jeg kan ikke fordra at TVen står på hvis man skal prate. Synes det er støyende og distraherende. Enten ser man film og da prater man ikke noe særlig, eller så er TVen av og man prater. Vil man spørre om noe/si noe, så pauser man filmen. Jeg ser jo på noe fordi jeg vil følge med. Anonymkode: 64d59...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #22 Del Skrevet i går, 10:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke fordra at TVen står på hvis man skal prate. Synes det er støyende og distraherende. Enten ser man film og da prater man ikke noe særlig, eller så er TVen av og man prater. Vil man spørre om noe/si noe, så pauser man filmen. Jeg ser jo på noe fordi jeg vil følge med. Anonymkode: 64d59...587 Ikke med gjester eller som gjest. Anonymkode: 8c86a...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #23 Del Skrevet i går, 10:26 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke med gjester eller som gjest. Anonymkode: 8c86a...f14 Det er uhøflig å oppsøke folk som ser på tv for å prate Ts Anonymkode: 2deef...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #24 Del Skrevet i går, 10:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er uhøflig å oppsøke folk som ser på tv for å prate Ts Anonymkode: 2deef...273 Jada, det er litt uhøflig. Men samtidig uhøflig av deg å sette på tv og forvente å få være i fred når du er på besøk. Du fremstår litt stri. Ellers mener jeg at normale høflighetsregler ikke gjelder sammen med familie. Anonymkode: 5b1fb...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #25 Del Skrevet i går, 10:37 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er uhøflig å oppsøke folk som ser på tv for å prate Ts Anonymkode: 2deef...273 Neh, besøk er man kun i med ujevne mellomrom. TV-en har man der året rundt og i dagens samfunn kan man stoppe midt i hva som helst og trykke play igjen når det passer seg. Har man ikke sånne funksjoner så er det på tide å henge med i tiden og skaffe seg det. 100 ganger med uhøflig å si at man vil se tv istedenfor å prate med noen. Anonymkode: 3407f...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #26 Del Skrevet i går, 11:11 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg kan ikke fordra at TVen står på hvis man skal prate. Synes det er støyende og distraherende. Enten ser man film og da prater man ikke noe særlig, eller så er TVen av og man prater. Vil man spørre om noe/si noe, så pauser man filmen. Jeg ser jo på noe fordi jeg vil følge med. Anonymkode: 64d59...587 Vi ser programmer sammen som familie. Her har vi snakket oss gjennom julekalendere hele desember. Vi snakket oss gjennom maskorama, og vi snakker oss gjennom kongen befaler, med mye latter. Alene-TV ser vi når vi ikke gjør ting sammen. Anonymkode: afeb1...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #27 Del Skrevet i går, 12:12 Jeg kan bare snakke ELLER se på tv. De jeg kjenner godt vet dette, og da kan de slå av tv. Eller så spør jeg bare om jeg vær så snill kan få skru av tv'n dersom vi skal snakke. Litt lav musikk går greit, men tv gjør meg overstimulert delux. Anonymkode: 74aed...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå