AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Flere med menn som gjør sånt? Føler det er veldig respektløst! Har gitt beskjed mange ganger om at det sårer og bli kalt dum i hodet, fitte, jævla mongo,psykopat osv. Alt du sier blir tatt i verste mening, uten å faktisk høre hva du sier eller prøver å formidle. Klikker for den minste ting, og jeg er så sliten av å ha det sånn. Uansett hva det er blir alt tatt i verste mening. Kan alvorlig talt ikke forstå hvordan det går ann. Jeg prøver å forklare det på alle mulige måter så det ikke blir tatt opp feil, eller trakker i salaten på noen som helst måte. Alt jeg sier og gjør er feil tydligvis. Føler at jeg går på eggeskall. Redd for å si eller gjøre noe galt. Og prøver jeg å nærme meg etter en krangel(en krangel jeg ikke skjønner at vi har eller burde hatt, går vel ann å snakke om ting uten at alt låser seg?) så er det kald avvisning. La det gå noen dager, så kan jeg kanskje komme krypende tilbake og si unnskyld(ja uansett hvem sin feil det er, det er selvsagt aldri hans feil, jeg vet jeg gjør feil men det er jammen ikke bare meg, men han klarer aldri å se det. Skylder alltid alt på meg uansett). Er sliten og lei. Idag ødela han julaften og skyldte på meg. Forstår ikke hva som skjedde før det klikket for han og så har han vært sur i hele dag.. Har prøvd å klemme han,tulle med han og smile og være grei. Men ingenting fungerer. Vet ikke hva som gikk galt, eller hvorfor det gikk galt. Spurte om det var noen som ønsket han god jul idag, tenk at julen allerede er her , så klikket han. Kanskje det var noe i den setningen som var galt, ikke vet jeg. Men jeg tror jeg er sammen med en narssist. Vokste opp hos en og redd for at jeg fant meg en sånn mann selv. Flere år. Siste året har det gått opp for meg, hvor langt ned han trykker meg. Hver gsng jeg spør om vi kan snakke ut om ting og hva som skjedde eller hvordan vi kan gjøre det bedre neste gang for å unngå det feks osv. Så nei, skal ikke snakke om noe. Det er deg det er noe i veien med,ikke meg. javel.. Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Anonymkode: 8756b...9ee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere med menn som gjør sånt? Føler det er veldig respektløst! Har gitt beskjed mange ganger om at det sårer og bli kalt dum i hodet, fitte, jævla mongo,psykopat osv. Alt du sier blir tatt i verste mening, uten å faktisk høre hva du sier eller prøver å formidle. Klikker for den minste ting, og jeg er så sliten av å ha det sånn. Uansett hva det er blir alt tatt i verste mening. Kan alvorlig talt ikke forstå hvordan det går ann. Jeg prøver å forklare det på alle mulige måter så det ikke blir tatt opp feil, eller trakker i salaten på noen som helst måte. Alt jeg sier og gjør er feil tydligvis. Føler at jeg går på eggeskall. Redd for å si eller gjøre noe galt. Og prøver jeg å nærme meg etter en krangel(en krangel jeg ikke skjønner at vi har eller burde hatt, går vel ann å snakke om ting uten at alt låser seg?) så er det kald avvisning. La det gå noen dager, så kan jeg kanskje komme krypende tilbake og si unnskyld(ja uansett hvem sin feil det er, det er selvsagt aldri hans feil, jeg vet jeg gjør feil men det er jammen ikke bare meg, men han klarer aldri å se det. Skylder alltid alt på meg uansett). Er sliten og lei. Idag ødela han julaften og skyldte på meg. Forstår ikke hva som skjedde før det klikket for han og så har han vært sur i hele dag.. Har prøvd å klemme han,tulle med han og smile og være grei. Men ingenting fungerer. Vet ikke hva som gikk galt, eller hvorfor det gikk galt. Spurte om det var noen som ønsket han god jul idag, tenk at julen allerede er her , så klikket han. Kanskje det var noe i den setningen som var galt, ikke vet jeg. Men jeg tror jeg er sammen med en narssist. Vokste opp hos en og redd for at jeg fant meg en sånn mann selv. Flere år. Siste året har det gått opp for meg, hvor langt ned han trykker meg. Hver gsng jeg spør om vi kan snakke ut om ting og hva som skjedde eller hvordan vi kan gjøre det bedre neste gang for å unngå det feks osv. Så nei, skal ikke snakke om noe. Det er deg det er noe i veien med,ikke meg. javel.. Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Anonymkode: 8756b...9ee På akkurat samme vis, og når jeg begynte å svare tilbake med samme mynt så VAR DET JEG SOM VAR GAL OG PSYKOPAT! Vi fortjener så mye bedre TS. Derfor ba jeg han om å ryke å reise rett før jul og jeg føler meg lettet. Det er noe med at en har selvrespekt og står opp for seg selv. Når det gjelder min så eier ikke han respekt for andre enn seg selv og vil ikke forstå seg på andres følelser. Anonymkode: c6d10...ea3 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Du vet jo svaret selv. Egentlig. Diagnose narcissist eller ikke, fyren er jo ikke god. Du kan ikke fikse han. Redd deg selv og gå. LØP!!🏃 Anonymkode: 353b5...b96 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På akkurat samme vis, og når jeg begynte å svare tilbake med samme mynt så VAR DET JEG SOM VAR GAL OG PSYKOPAT! Vi fortjener så mye bedre TS. Derfor ba jeg han om å ryke å reise rett før jul og jeg føler meg lettet. Det er noe med at en har selvrespekt og står opp for seg selv. Når det gjelder min så eier ikke han respekt for andre enn seg selv og vil ikke forstå seg på andres følelser. Anonymkode: c6d10...ea3 Fælt, så bra du kom deg vekk. Håper du finner noen som fortjener deg og tar vare på deg. Kan ikke forstå at folk kan være så onde med en de skal være glad i. Nytt år ognnye muligheter til ett godt og trygt liv ønskes deg Anonymkode: 8756b...9ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet jo svaret selv. Egentlig. Diagnose narcissist eller ikke, fyren er jo ikke god. Du kan ikke fikse han. Redd deg selv og gå. LØP!!🏃 Anonymkode: 353b5...b96 Det er ikke så lett å forstå alltid. Det tok meg flere år. Han kuer meg. Og jeg merker at dette umumig kan være normalt. Prøver å lese om forhold på nett og andre ting og ser at dettr forholdet må.jo være noe galt med. Mer og mer siste året har det virkelkg gått opp for meg. Har spilt inn samtaler for å høre etterpå, hva jeg gjorde eller sa feil, hva han faktisk sier /skriker til meg. Og det har gått mer og mer opp for meg at sånn behandler du ikke en du er glad i. Jeg gir og gir, men det er aldri godt nok. Ønsker dere ett godt og fint nyttår! Anonymkode: 8756b...9ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Vær evig glad du kom deg vekk fra han, takk din Gud hver dag. Anonymkode: 1d713...3a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Du trenger ikke forstå for å gå fra ham. Faktum er at du lever i et forhold med en mann som er psykisk voldelig mot det. Kom deg ut av dette forholdet, jo før jo heller! Neste jul vil du dermed kunne feire i fred og ro, i vissheten om at du tok kontroll over eget liv, egen helse og egen fremtid. Kom deg ut av forholdet. Du kan også snakke med fastlegen din, eller be om rådgivning på Krisesenteret. Anonymkode: ec0a6...253 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Flere med menn som gjør sånt? Føler det er veldig respektløst! Har gitt beskjed mange ganger om at det sårer og bli kalt dum i hodet, fitte, jævla mongo,psykopat osv. Alt du sier blir tatt i verste mening, uten å faktisk høre hva du sier eller prøver å formidle. Klikker for den minste ting, og jeg er så sliten av å ha det sånn. Uansett hva det er blir alt tatt i verste mening. Kan alvorlig talt ikke forstå hvordan det går ann. Jeg prøver å forklare det på alle mulige måter så det ikke blir tatt opp feil, eller trakker i salaten på noen som helst måte. Alt jeg sier og gjør er feil tydligvis. Føler at jeg går på eggeskall. Redd for å si eller gjøre noe galt. Og prøver jeg å nærme meg etter en krangel(en krangel jeg ikke skjønner at vi har eller burde hatt, går vel ann å snakke om ting uten at alt låser seg?) så er det kald avvisning. La det gå noen dager, så kan jeg kanskje komme krypende tilbake og si unnskyld(ja uansett hvem sin feil det er, det er selvsagt aldri hans feil, jeg vet jeg gjør feil men det er jammen ikke bare meg, men han klarer aldri å se det. Skylder alltid alt på meg uansett). Er sliten og lei. Idag ødela han julaften og skyldte på meg. Forstår ikke hva som skjedde før det klikket for han og så har han vært sur i hele dag.. Har prøvd å klemme han,tulle med han og smile og være grei. Men ingenting fungerer. Vet ikke hva som gikk galt, eller hvorfor det gikk galt. Spurte om det var noen som ønsket han god jul idag, tenk at julen allerede er her , så klikket han. Kanskje det var noe i den setningen som var galt, ikke vet jeg. Men jeg tror jeg er sammen med en narssist. Vokste opp hos en og redd for at jeg fant meg en sånn mann selv. Flere år. Siste året har det gått opp for meg, hvor langt ned han trykker meg. Hver gsng jeg spør om vi kan snakke ut om ting og hva som skjedde eller hvordan vi kan gjøre det bedre neste gang for å unngå det feks osv. Så nei, skal ikke snakke om noe. Det er deg det er noe i veien med,ikke meg. javel.. Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Anonymkode: 8756b...9ee .....og du er sammen med denne idioten fordi? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flere med menn som gjør sånt? Føler det er veldig respektløst! Har gitt beskjed mange ganger om at det sårer og bli kalt dum i hodet, fitte, jævla mongo,psykopat osv. Alt du sier blir tatt i verste mening, uten å faktisk høre hva du sier eller prøver å formidle. Klikker for den minste ting, og jeg er så sliten av å ha det sånn. Uansett hva det er blir alt tatt i verste mening. Kan alvorlig talt ikke forstå hvordan det går ann. Jeg prøver å forklare det på alle mulige måter så det ikke blir tatt opp feil, eller trakker i salaten på noen som helst måte. Alt jeg sier og gjør er feil tydligvis. Føler at jeg går på eggeskall. Redd for å si eller gjøre noe galt. Og prøver jeg å nærme meg etter en krangel(en krangel jeg ikke skjønner at vi har eller burde hatt, går vel ann å snakke om ting uten at alt låser seg?) så er det kald avvisning. La det gå noen dager, så kan jeg kanskje komme krypende tilbake og si unnskyld(ja uansett hvem sin feil det er, det er selvsagt aldri hans feil, jeg vet jeg gjør feil men det er jammen ikke bare meg, men han klarer aldri å se det. Skylder alltid alt på meg uansett). Er sliten og lei. Idag ødela han julaften og skyldte på meg. Forstår ikke hva som skjedde før det klikket for han og så har han vært sur i hele dag.. Har prøvd å klemme han,tulle med han og smile og være grei. Men ingenting fungerer. Vet ikke hva som gikk galt, eller hvorfor det gikk galt. Spurte om det var noen som ønsket han god jul idag, tenk at julen allerede er her , så klikket han. Kanskje det var noe i den setningen som var galt, ikke vet jeg. Men jeg Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Anonymkode: 8756b...9ee Min mann er snill og grei. Han er kjærlig og gir komplimenter. Han er blid og glad mot meg. Viser at jeg gjør ham lykkelig. Ønsker meg god jul. Du er ikke ansvarlig for at din kjære klikker eller kaller deg stygge ting. Det er ikke ditt ansvar å være perfekt eller trå varsomt. Anonymkode: 010f5...f8c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Min mann var nokså lik din. Min mann var i tillegg også fysisk og økonomisk voldelig, ulike typer vold henger ofte sammen. Etter en lang, vanskelig og skummel prosess kan jeg nå omsider kalle ham en eks, og det er jeg glad for. Barndommen påvirker deg nok mye, det tror jeg du har helt rett i, ts. Sånn var det for meg også. Personlig skal jeg aldri tillate at noen snakker til meg på den måten igjen eller gjør meg vondt. Anonymkode: b2544...1b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Selvsagt er ikke det greit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Du vet det er frivillig å være sammen med han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flere med menn som gjør sånt? Føler det er veldig respektløst! Har gitt beskjed mange ganger om at det sårer og bli kalt dum i hodet, fitte, jævla mongo,psykopat osv. Alt du sier blir tatt i verste mening, uten å faktisk høre hva du sier eller prøver å formidle. Klikker for den minste ting, og jeg er så sliten av å ha det sånn. Uansett hva det er blir alt tatt i verste mening. Kan alvorlig talt ikke forstå hvordan det går ann. Jeg prøver å forklare det på alle mulige måter så det ikke blir tatt opp feil, eller trakker i salaten på noen som helst måte. Alt jeg sier og gjør er feil tydligvis. Føler at jeg går på eggeskall. Redd for å si eller gjøre noe galt. Og prøver jeg å nærme meg etter en krangel(en krangel jeg ikke skjønner at vi har eller burde hatt, går vel ann å snakke om ting uten at alt låser seg?) så er det kald avvisning. La det gå noen dager, så kan jeg kanskje komme krypende tilbake og si unnskyld(ja uansett hvem sin feil det er, det er selvsagt aldri hans feil, jeg vet jeg gjør feil men det er jammen ikke bare meg, men han klarer aldri å se det. Skylder alltid alt på meg uansett). Er sliten og lei. Idag ødela han julaften og skyldte på meg. Forstår ikke hva som skjedde før det klikket for han og så har han vært sur i hele dag.. Har prøvd å klemme han,tulle med han og smile og være grei. Men ingenting fungerer. Vet ikke hva som gikk galt, eller hvorfor det gikk galt. Spurte om det var noen som ønsket han god jul idag, tenk at julen allerede er her , så klikket han. Kanskje det var noe i den setningen som var galt, ikke vet jeg. Men jeg tror jeg er sammen med en narssist. Vokste opp hos en og redd for at jeg fant meg en sånn mann selv. Flere år. Siste året har det gått opp for meg, hvor langt ned han trykker meg. Hver gsng jeg spør om vi kan snakke ut om ting og hva som skjedde eller hvordan vi kan gjøre det bedre neste gang for å unngå det feks osv. Så nei, skal ikke snakke om noe. Det er deg det er noe i veien med,ikke meg. javel.. Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Anonymkode: 8756b...9ee Jeg var sammen med en slik fyr i noen måneder. Føles som han tok en bit av sjelen min jeg aldri får igjen. Gå fra dette her, det blir aldri bedre. Anonymkode: 28dd2...b26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Du utsettes for psykisk vold. Dette er langt fra normalt. Oppsøk hjelp og forlat han. Håper ikke dere har barn som lever i dette. 😞 Anonymkode: 18e1f...f67 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Har en kamerat som er likedan, og jeg har aldri skjønt hvordan kona har holdt ut med han i 30 år. Jeg hadde ikke bodd sammen med en slik person. Anonymkode: c0c31...373 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Høres akkurat ut som eksen min og pappaen til mine barn. Han har mangem gode egenskaper ellers, men jeg ble ødelagt av å leve med en sånn mann. Det skjedde ikke så ofte, men jeg utslettet meg selv. Orket ikke prøve å bli forstått eller respektert til slutt. Ting skulle være på hans måte og om så var han verdensbeste! Det nyttet ikke å prøve å forstå sånne mennesker. De er skadrt fra bsrndommen og har ikke lært seg å regulere følelsene sine. Du kan ikke forandre han eller redde han, men du kan stå opp for deg selv og ta respekten tilbake. For min del går jeg aldri mer i en diskusjon med min eks, for man vinner aldri i mot en slik person og de vil aldri innrømme at de har gjort noe feil! Tenk på deg selv og helsen din og om du har barn. Barn blir skadet å leve sammen i en slik relasjon. Anonymkode: 65480...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Verken jeg eller han roper skjellsord til hverandre. Det gjorde aldri foreldrene mine til hverandre heller. Jeg lurer litt på hva slags hjem du har vokst opp i. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hver gsng jeg spør om vi kan snakke ut om ting Raseriet hans er 100% hans ansvar. Men hvis du har tenkt å fortsette i dette forholdet (frarådes) så tror jeg du må begynne å verge deg selv. Det innebærer å slutte å forvente at han oppfører seg som et normalt oppegående menneske når du vet så inderlig godt at han ikke er det. Han har ingen interesse av å snakke om det. Når han har hatt et av utbruddene sine så har han oppnådd det han ønsker. Han har fått utløp for frustrasjonen og noen andre sitter igjen med dritten. Det lever han fint med. Han har ikke noe behov for å snakke om det. I stedet for å basere deg på noe som helst fra han, så kan du gjøre noe som bare går på deg neste gang. Når han setter i gang så forlater du situasjonen. Hvis det er nødvendig å forlate huset, så gjør du det. Hvis dere har mindreårige barn, så tar du med dem. Så får han stå og hyle til veggen. Gjenta til han ønsker å snakke om det. Lykke til, det trenger du. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flere med menn som gjør sånt? Føler det er veldig respektløst! Har gitt beskjed mange ganger om at det sårer og bli kalt dum i hodet, fitte, jævla mongo,psykopat osv. Alt du sier blir tatt i verste mening, uten å faktisk høre hva du sier eller prøver å formidle. Klikker for den minste ting, og jeg er så sliten av å ha det sånn. Uansett hva det er blir alt tatt i verste mening. Kan alvorlig talt ikke forstå hvordan det går ann. Jeg prøver å forklare det på alle mulige måter så det ikke blir tatt opp feil, eller trakker i salaten på noen som helst måte. Alt jeg sier og gjør er feil tydligvis. Føler at jeg går på eggeskall. Redd for å si eller gjøre noe galt. Og prøver jeg å nærme meg etter en krangel(en krangel jeg ikke skjønner at vi har eller burde hatt, går vel ann å snakke om ting uten at alt låser seg?) så er det kald avvisning. La det gå noen dager, så kan jeg kanskje komme krypende tilbake og si unnskyld(ja uansett hvem sin feil det er, det er selvsagt aldri hans feil, jeg vet jeg gjør feil men det er jammen ikke bare meg, men han klarer aldri å se det. Skylder alltid alt på meg uansett). Er sliten og lei. Idag ødela han julaften og skyldte på meg. Forstår ikke hva som skjedde før det klikket for han og så har han vært sur i hele dag.. Har prøvd å klemme han,tulle med han og smile og være grei. Men ingenting fungerer. Vet ikke hva som gikk galt, eller hvorfor det gikk galt. Spurte om det var noen som ønsket han god jul idag, tenk at julen allerede er her , så klikket han. Kanskje det var noe i den setningen som var galt, ikke vet jeg. Men jeg tror jeg er sammen med en narssist. Vokste opp hos en og redd for at jeg fant meg en sånn mann selv. Flere år. Siste året har det gått opp for meg, hvor langt ned han trykker meg. Hver gsng jeg spør om vi kan snakke ut om ting og hva som skjedde eller hvordan vi kan gjøre det bedre neste gang for å unngå det feks osv. Så nei, skal ikke snakke om noe. Det er deg det er noe i veien med,ikke meg. javel.. Så dere andre, hvordan er mennene deres med dere? Anonymkode: 8756b...9ee Vært med en slik,han er en dårlig vits historie 7 år siden nå takk gud i himmelen!! Min nåværende kjæreste Holdt rundt meg i går,klemte meg,skrev verdens nydeligste julekort til meg og tok vare på meg på julaften. ❤️Det er godhet. Du er med ondskap. Vær så snill forlat han!!! Jeg låver deg det vil endre ditt liv!!! Anonymkode: 5f9d1...3d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Kjære TS (kjærlig, ikke nedlatende ment, fordi jeg fikk lyst til å gi deg en stor klem), les overskriften du har skrevet. Så leser du innlegget du har skrevet. Jeg ser at du vet at dette ikke er normalt, og ikke noe du vil stå i. Du trenger egentlig ingen til å tolke dette for deg, du sitter med svarene selv: dette er ikke ok. Når det er sagt, jeg kan ikke si deg hvordan min mann er, fordi jeg ikke vil ha noen ny mann etter et mangeårig forhold av den typen du beskriver. Det var litt mer kluss hos oss, men bottom line: jeg ble hos en sånn fyr. Lenge. Jeg vet veldig godt at langt fra alle menn er sånn, men hva om jeg skulle dumpe borti en sånn en igjen, og så bli værende? Livet mitt er for kort til det. Jeg har det bedre alene enn i et sånt forhold. Så, med det i tankene er jo tråden bra. At bekreftelsen du får herfra bekrefter det du skriver. Dette er ikke normalt, ikke ok. Enten må han endre seg (som jeg ikke tror vil skje), eller så må du gå. Gjerne før du blir så brent som meg. Anonymkode: 38fce...927 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Dette kunne jeg skrevet selv. Det er tungt og utmattende å leve sånn, og man føler seg så dum! Det er så ofte at jeg står tilbake som ett spørsmålstegn og ikke skjønner hvor det gikk galt. Vi kan ha en helt vanlig samtale, og plutselig har jeg sagt noe feil, som gjør at han klikker og jeg får den skyllebøtten. Jeg vil bort, men det er ikke så enkelt økonomisk. Anonymkode: 0141d...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå