AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:08 #1 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 Merker jeg er litt mer hoven nå fordi det er siste ukene av svangerskapet. Men er det normalt å være mer hoven på det ene benet enn det andre? Er mer hoven på høyre enn venstre. Anonymkode: cf7de...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:13 #2 Del Skrevet tirsdag kl 23:13 Ikke uvanlig. Bena våre er jo ikke tro kopier av hverandre. Hverken innvendig eller utvendig. Anonymkode: ce96d...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #3 Del Skrevet i går, 08:03 Om det er betraktelig mer hovent enn det andre og det har kommet raskt, er rødt/vondt ville jeg kontaktet lege for vurdering av DVT. Anonymkode: 7af8c...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:05 #4 Del Skrevet i går, 08:05 Som en over er inne på, KAN det i noen tilfeller være et symptom på noe som må behandles raskt. Dyp venetrombose: Hvilke symptomer kan vi se ved dyp venetrombose? Vanlige symptomer på DVT er nyoppståtte smerter eller hevelse i beinet (vanligvis leggen) eller armen. Ved slike symptomer skal du ta kontakt med fastlege eller legevakt samme dag. DVT er en akutt medisinsk tilstand som krever at behandling med blodfortynnende medikamenter starter uten unødvendig forsinkelse. Blodpropp (dyp venetrombose) - Oslo universitetssykehus HF Oslo universitetssykehus Anonymkode: 67d9c...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som en over er inne på, KAN det i noen tilfeller være et symptom på noe som må behandles raskt. Dyp venetrombose: Hvilke symptomer kan vi se ved dyp venetrombose? Vanlige symptomer på DVT er nyoppståtte smerter eller hevelse i beinet (vanligvis leggen) eller armen. Ved slike symptomer skal du ta kontakt med fastlege eller legevakt samme dag. DVT er en akutt medisinsk tilstand som krever at behandling med blodfortynnende medikamenter starter uten unødvendig forsinkelse. Blodpropp (dyp venetrombose) - Oslo universitetssykehus HF Oslo universitetssykehus Anonymkode: 67d9c...5d6 Jeg har ikke noe smerter, men hevelsen har vart i 3 dager. Det er litt forskjell ja enn fra det andre benet. Er gravid i 3 trimester hadde bare noen uker igjen. Anonymkode: cf7de...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke noe smerter, men hevelsen har vart i 3 dager. Det er litt forskjell ja enn fra det andre benet. Er gravid i 3 trimester hadde bare noen uker igjen. Anonymkode: cf7de...2d6 Rask innsettende hevelse bør vurderes av lege med tanke på svangerskapsforgiftning, spesielt hvis hevelsen er betydelig! Hos meg var det det første tegnet på at jeg hadde svangerskapsforgiftning. Jeg hadde mye mer hevelse i venstre fot. Anonymkode: 198e2...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Eg får det samme etter fødsel, har skjedd to ganger. Varer ca ei veke, er ingen smerter men tydelig meir hoven i høgre enn venstre. Følg med på smerter og evt om beinet blir rødt. Anonymkode: 72127...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Du bør uansett få en legesjekk. Dyp venetrombose og svangerskapsforgiftning bør utelukkes. Anonymkode: 75714...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå