AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:24 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:24 Har noe venninner og spesielt en sier f.eks vi skulle hatt lunsj, du skulle kommet på middag osv. Og det blir aldri. Hva i alle dager er poenget å si det når det aldri blir? Kjenner det irriterer meg mer og mer, men har aldri sagt noe. Blir det noe så er det jeg som tar initativ til det. Anonymkode: cff0c...3da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:27 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:27 Da går det jo an å svare: Gjerne det! Kan vi ikke avtale noe nå? Anonymkode: 28240...086 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:50 #3 Del Skrevet tirsdag kl 23:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da går det jo an å svare: Gjerne det! Kan vi ikke avtale noe nå? Anonymkode: 28240...086 Det er alltid når det er jeg som foreslår at det blir noe av. Kunne prøvde det. Anonymkode: cff0c...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Det mangler et ? på slutten av overskriften for å lettere forstå hva som menes. Anonymkode: 699ee...0be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det mangler et ? på slutten av overskriften for å lettere forstå hva som menes. Anonymkode: 699ee...0be Enig i at det er krøkkete skrevet, men TS lurer ikke på om hen har 'Lyst til å lufte dette med å si at skulle vi ikke møtes.' TS har lyst til å lufte det. Med et spørsmålstegn, ville det ha vært spørsmålet, altså 'Har jeg lyst til å lufte det?' Dersom man skulle ha endret overskriften og gjort den mer leservennlig kun med tegn, burde det isåfall ha vært: "Lyst til å lufte dette med å si at "Skulle vi ikke møtes?"" Det i seg selv er heller ikke en strålende setning. Alt det sagt, etter å ha lest overskriften ett par ganger, samt innlegget, forstår man det jo. Anonymkode: 67ef8...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Dette er slik voksen livet er. Jeg har lyst å møte venninner, og kan tenke på tirsdag at fredag kveld ville passet. Fredag kveld har jeg bare lyst å slappe av foran tv.. Det er ikke noe du bør ta personlig Anonymkode: 1a827...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Jeg hadde en slik venninne/bekjent før. Hver gang vi møttes på butikken elns så var det «å vi må lunsje en dag». Hun jobbet turnus, jeg er min egen sjef og kan ta lunsj når som helst. Jeg sa at hun kunne bestemme tid, jeg kan alltid. Sånn skjedde det maaange ganger, det kom aldri noe forslag til når det passet med lunsj. Til slutt slettet jeg henne bare fra fb, og har ikke hørt et pip siden. Anonymkode: bee4b...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden For veldig mange er det bare en høflighetsfrase, ikke en faktisk interesse for å møtes. Anonymkode: 943cc...973 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Jeg sier jeg vil møtes og mener det når jeg trefer folk jeg vil møte, men så skjer livet og jeg får desvere ikke altid tid til å invitere til ting. Samtidig kan jo de jeg snaker med ta insj også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Ikke for å legge det over på deg altså.. Men hvordan er responsen din til slikt noe? Jeg opplever også dette noen ganger. Og så har jeg innsett at jeg kan gjøre lignenede selv i blant, og merker da at responsen har mye å si. Hvis du bare svarer "tja.. det kan vi jo.." og ellers ikke virker særlig entustiastisk i responsen, så er det lett at det bare koker bort. Du må si: "Ja, det høres bra ut! Når tenker du? For meg hadde det vert perfekt på fredag eller lørdag!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå