Gå til innhold

Kan noen spå eller legger kort på meg?❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen forventet at du skulle lese noe som helst. Jeg er som sagt ikke ts, men ts spurte om hjelp via en lesning, et spørsmål som ble sendt ut til den som måtte ønske å svare. Kan du ikke bare holde deg unna dette forumet da, hvis du irriterer deg sånn over alle som spør? 

Anonymkode: bb2d9...951

Jeg har sluttet å lese her inne pga. slike som deg ;) Titter innom, ser at det er lik stemning. Går lei, skriver og gjør folk oppmerksom, får hat. Men folk har sine issues som må løses.

Anonymkode: 1517c...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som den som spår: være klar over dynamikken og kjenne selv om man orker det. Ikke bli tatt for gitt, og ikke la det gå på bekostning av egen helse. Ha klare grenser for seg selv om de man leser for. Dersom man ser at ts trenger mer hjelp enn hva dere kan gi, henvis til noen som tar betalt eller andre former for hjelper.

Den som blir spådd: ha forståelse for at de som hjelper bruker mye tid, energi og krefter på å gjør dette. Både ved å bruke evner, sette seg inn i din situasjon, veilede og vise omsorg og empati. De er mennesker de også, selv om man gjerne ikke liker svarene man får. Dersom det er noe du må jobbe med, vær så snill ikke gå rett i strupen til de som prøver å hjelpe deg. Hva om du måtte betale 1000 kr for det rådet du hadde fått gratis? Sett personen som gav deg råd? Dersom du ikke er villig til å betale for det du spør om men trenger hjelp, så blir det utnyttelse av de som hjelper på KG. Til ettertanke.

Og det oppforbi skrev jeg og så skriver du dette. Det er ikke mitt problem at du får raserianfall av ingen grunn. Her er det du som har problemer og "ekkel", ikke meg.  Her anbefaler jeg deg å gå inn i deg selv, se på dine egne feil og gjerne ved hjelp av psykolog.

Du eier jo ingen selvinnsikt. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du eier jo ingen selvinnsikt. Takk for meg.

Projisering på høyt nivå. Les selv hvordan du svarer meg, og så se egne feil. Det er ikke lett å erkjenne at man må jobbe med noe selv og ikke er feil fri. Men takk til deg, og takk for meg!

Håper flere som leser til andre (er vel egentlig kun dere som endre dette), se selv hvor dårlig det er blitt her inne. Ikke slit dere ut for dette. Gi heller korte svar. Det er sjelden man får respekt her inne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarte jeg ikke la være å kommentere lenger. Jeg har ikke skrevet på dette underforumet på lang lang tid, men jeg leser mye her inne. Selv om brukeren ...835 er anonym, så kjenner jeg henne tydelig igjen fra mange andre tråder, på så mange måter. Her må jeg sende en støtte ut til bruker ...951, og de mange andre som får passet sitt påskrevet av 835. Hun angriper de som spør om tarotlegg stadig vekk, og skaper dårlig stemning. Kjære 835, jeg skjønner at du sikkert ikke har det lett, at du sikkert har egne ting å slite med, men du skjønner sikkert at de som spør om tarotlegg og lesninger her inne står i en vond situasjon og er desperate etter å få hjelp? Det er flere her inne som driver med tarot, så det gjør ingenting om du velger å ikke svare. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror at folk som spør, spør deg personlig? For det er det ingen som gjør. Folk spør i et offentlig forum, hvor flere driver med tarot, ikke bare deg. Det var ingenting i denne tråden som viste tegn til at noen var respektløse, eller at noen krevde lesning på noen måte. Alle spør på en høflig måte, og de som leser, blir takket og satt pris på hele veien. Hva var det du reagerte så voldsomt på at du følte du måtte kommentere i denne tråden? Jeg skjønner det ikke, oppriktig talt. Og sånn er det ofte i andre tråder du stikker innom og kommenterer også. Deretter blir det alltid dårlig stemning. Men det forstår jeg, folk vil jo forsvare seg. De skjønner ikke hvorfor du kommenterer på den måten du gjør, snakker åpenlyst stygt om den som spør, sier du blir oppgitt, at du skjønner den som leser blir oppgitt, belærer den som leser med at de må passe på seg selv, for de som ber om lesninger tar hjelpen for gitt, og fortsetter å mase og mase. Men det er jo ikke sånn, alle er respektable her inne, spør fint og takker skikkelig. Kan du ikke være så snill å droppe disse kommentarene? La de som har lyst til å svare, få svare. Du trenger ikke svare noen som spør, hvis du ikke har lyst til det. Men hvis du svarer, så vær så snill å være respektabel, og vit at de som spør står i en vanskelig situasjon. 

Anonymkode: 8c698...a7a

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarte jeg ikke la være å kommentere lenger. Jeg har ikke skrevet på dette underforumet på lang lang tid, men jeg leser mye her inne. Selv om brukeren ...835 er anonym, så kjenner jeg henne tydelig igjen fra mange andre tråder, på så mange måter. Her må jeg sende en støtte ut til bruker ...951, og de mange andre som får passet sitt påskrevet av 835. Hun angriper de som spør om tarotlegg stadig vekk, og skaper dårlig stemning. Kjære 835, jeg skjønner at du sikkert ikke har det lett, at du sikkert har egne ting å slite med, men du skjønner sikkert at de som spør om tarotlegg og lesninger her inne står i en vond situasjon og er desperate etter å få hjelp? Det er flere her inne som driver med tarot, så det gjør ingenting om du velger å ikke svare. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror at folk som spør, spør deg personlig? For det er det ingen som gjør. Folk spør i et offentlig forum, hvor flere driver med tarot, ikke bare deg. Det var ingenting i denne tråden som viste tegn til at noen var respektløse, eller at noen krevde lesning på noen måte. Alle spør på en høflig måte, og de som leser, blir takket og satt pris på hele veien. Hva var det du reagerte så voldsomt på at du følte du måtte kommentere i denne tråden? Jeg skjønner det ikke, oppriktig talt. Og sånn er det ofte i andre tråder du stikker innom og kommenterer også. Deretter blir det alltid dårlig stemning. Men det forstår jeg, folk vil jo forsvare seg. De skjønner ikke hvorfor du kommenterer på den måten du gjør, snakker åpenlyst stygt om den som spør, sier du blir oppgitt, at du skjønner den som leser blir oppgitt, belærer den som leser med at de må passe på seg selv, for de som ber om lesninger tar hjelpen for gitt, og fortsetter å mase og mase. Men det er jo ikke sånn, alle er respektable her inne, spør fint og takker skikkelig. Kan du ikke være så snill å droppe disse kommentarene? La de som har lyst til å svare, få svare. Du trenger ikke svare noen som spør, hvis du ikke har lyst til det. Men hvis du svarer, så vær så snill å være respektabel, og vit at de som spør står i en vanskelig situasjon. 

Leser ikke lange avhandlingen din. Men jeg var en av de snille, forståelsesfulle, empatiske som hjalp og gav svar. Lenge. Jeg slet meg selv ut og ble lei meg da jeg ble utnyttet. Når jeg da prøvde å være mer direkte (men ikke frekk) fikk jeg mange spyd etter meg. som nå. Jeg fikk nok. Jeg har advart, men kanskje dette er noe flere må gå på samme smell selv slik som jeg gjorde. Kan love dere at om dere hadde hatt reading av meg, truffet meg i virkeligheten og slått av en prat hadde dere ikke gjenkjent den dere "tror" jeg er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Leser ikke lange avhandlingen din. Men jeg var en av de snille, forståelsesfulle, empatiske som hjalp og gav svar. Lenge. Jeg slet meg selv ut og ble lei meg da jeg ble utnyttet. Når jeg da prøvde å være mer direkte (men ikke frekk) fikk jeg mange spyd etter meg. som nå. Jeg fikk nok. Jeg har advart, men kanskje dette er noe flere må gå på samme smell selv slik som jeg gjorde. Kan love dere at om dere hadde hatt reading av meg, truffet meg i virkeligheten og slått av en prat hadde dere ikke gjenkjent den dere "tror" jeg er her inne.

Det er leit å høre at du ble utbrent og følte deg utnyttet når du bare forsøkte å være grei og gi folk svar, det skjønner jeg, tarot kan en bli avhengig av og søke mer og mer svar, mer og mer hjelp, en ny pekepinn inn i fremtiden. Det er opp til oss som leser å bevilge den tiden og energien vi kan, uten at det går utover oss, selv om andre ønsker mer. Jeg leser for folk uavhengig hvis jeg først sier ja til å å gjøre det, da gir jeg de beskjedene som kommer gjennom og avslutter med det, jeg forsøker å formidle med klarhet og medfølelse. De som oppsøker tarot er allerede i en vanskelig situasjon og prøver å gripe et anker når ting blir uklart. 

Anonymkode: 10904...328

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er leit å høre at du ble utbrent og følte deg utnyttet når du bare forsøkte å være grei og gi folk svar, det skjønner jeg, tarot kan en bli avhengig av og søke mer og mer svar, mer og mer hjelp, en ny pekepinn inn i fremtiden. Det er opp til oss som leser å bevilge den tiden og energien vi kan, uten at det går utover oss, selv om andre ønsker mer. Jeg leser for folk uavhengig hvis jeg først sier ja til å å gjøre det, da gir jeg de beskjedene som kommer gjennom og avslutter med det, jeg forsøker å formidle med klarhet og medfølelse. De som oppsøker tarot er allerede i en vanskelig situasjon og prøver å gripe et anker når ting blir uklart. 

Takk for støtten ❤️ :klem:

Ja, og jeg hadde håpet at de som trenger hjelp så dette da. Så helheten i dette.

Jeg leste gjennom denne brukeren og forstår hvorfor bruker gikk i angrep på meg slik som det (hadde jeg lest hadde jeg holdt meg langt unna denne tråden...:sjokkert:) . Feil person å sitere, hun sier jo mye om sine problemer både i forhold og om hennes egne feil, og denne gang gikk hennes frustrasjoner og indre stress utover meg for jeg var det letteste utløpet der og da :S  Jeg synes du var veldig presis og flink på det du skrev, og du stoppet i tide ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Leit at du følte du ble utnyttet en gang i tiden her inne. Husk at det stadig er nye mennesker som dukker opp i tråder her, mennesker som ikke vet hvem du er, og som aldri har utnyttet noen her inne. Prøv å ikke ta gammel irritasjon ut på dem, det fortjener de ikke. Det du skriver i den siste setningen din, det gjelder faktisk for oss alle sammen her inne. Kan hende du også hadde blitt overrasket i positiv retning dersom du møtte og fikk snakke med noen av de som spør etter hjelp her inne. Vi må prøve å være snille med hverandre her inne, alle sammen ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg ser at dere er på noe forskjellig steder her, jeg ser på hans side at han tar deg for gitt på flere måter. Hans følelser for deg styres veldig tilbake til ham, han er opptatt av seg selv i denne relasjonen og når han ser mot fremtiden er det seg selv og sine følelser han fokuserer på. Dette kan bli et forhold ja, men resultatet er at du føler at du alltid vil kjempe for noe og savne noe, du blir den som gir mest. 

Han tror han vet hvor han har deg, at du ikke stikker uansett, at han kan tenke på seg selv og du tenker også på ham. Ta plass og krev å bli sett og hørt du også, enten er han med på det og relasjonen blir balansert, eller så stikker han, like bra i begge tilfeller. 

Vil det si at han egentlig ikke liker meg på en måte? ☺️ Ser du samboerskap? 

Anonymkode: 7ed66...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil det si at han egentlig ikke liker meg på en måte? ☺️ Ser du samboerskap? 

Når jeg så på hans side av dette så var det kort som stod for å ta vare på seg selv og passe på seg selv først, i denne relasjonen blir det på den selvsentrerte måten. Du må selv kjenne etter hvor mye plass det er til deg i forhold til ham, handler det mest om ham i livet hans? Er det plass til deg eller passer du bare inn? Jeg ville tenkt godt over de tingene før du vurderer å ville bo med ham, den følelsen som fikk deg til å spørre om dette i utgangspunktet, undersøk den og finn ut om dette er for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når jeg så på hans side av dette så var det kort som stod for å ta vare på seg selv og passe på seg selv først, i denne relasjonen blir det på den selvsentrerte måten. Du må selv kjenne etter hvor mye plass det er til deg i forhold til ham, handler det mest om ham i livet hans? Er det plass til deg eller passer du bare inn? Jeg ville tenkt godt over de tingene før du vurderer å ville bo med ham, den følelsen som fikk deg til å spørre om dette i utgangspunktet, undersøk den og finn ut om dette er for deg. 

Forstår ikke helt hva du mener :) at han på en måte tar mere plass i forholdet enn meg? At jeg må tilpasse meg til han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår ikke helt hva du mener :) at han på en måte tar mere plass i forholdet enn meg? At jeg må tilpasse meg til han? 

Ja, at det virker som han tenker på seg og sine behov først, så deg senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, at det virker som han tenker på seg og sine behov først, så deg senere. 

Ok :) men får du opp hva han ønsker med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...