AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:16 #21 Del Skrevet torsdag kl 17:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler med det for dette så vondt ut. Jeg kan fortelle deg at dine ønsker om å bli møtt, elsket, sett og forstått, ikke er bare urealistiske pga vanskelige opplevelser tidligere, du har lov og rett til å ønske dette. Hadde du blitt møtt slik en partner skal møte og se så hadde du ikke følt denne tomheten og desperasjonen. Noe har du å jobbe med ja, som du også sier selv, men en del er pga at han ikke kan møte deg bedre. Alt du kan gjøre er å jobbe med deg selv, han kan bare jobbe med seg selv, og kanskje får dere til et forhold da, men du kan ikke være avhengig av at han også gjør noe. Enten gjør han det eller ikke, du må redde deg selv. Lykke til. Anonymkode: 10904...328 Mener du at det kan være håp for at forholdet blir bedre å være i dersom vi jobber med dette, og han også er villig til å jobbe med dette? At det kan være første plan på agendaen? Og hvis det ikke funker, så må jeg redde meg selv, som i å avslutte forholdet? Tusen takk❤️ Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:57 #22 Del Skrevet torsdag kl 18:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du at det kan være håp for at forholdet blir bedre å være i dersom vi jobber med dette, og han også er villig til å jobbe med dette? At det kan være første plan på agendaen? Og hvis det ikke funker, så må jeg redde meg selv, som i å avslutte forholdet? Tusen takk❤️ Anonymkode: bb2d9...951 Jeg mener at du kan bare ta ansvar for og jobbe med deg selv, han må selv se hva han må jobbe med og gjøre det, og det er hans bane. Men til nå har det bare vært ord og ikke så mye handling. Du kan ikke overtale eller tvinge noen til å endre seg om de ikke vil eller ser det selv. Jeg ser ikke gode utsikter for dette forholdet slik det er nå, det venter egentlig bare på at du skifter fokus, dessverre. Til deg selv. Anonymkode: 10904...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:32 #23 Del Skrevet torsdag kl 19:32 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg mener at du kan bare ta ansvar for og jobbe med deg selv, han må selv se hva han må jobbe med og gjøre det, og det er hans bane. Men til nå har det bare vært ord og ikke så mye handling. Du kan ikke overtale eller tvinge noen til å endre seg om de ikke vil eller ser det selv. Jeg ser ikke gode utsikter for dette forholdet slik det er nå, det venter egentlig bare på at du skifter fokus, dessverre. Til deg selv. Anonymkode: 10904...328 Har ikke lest tråd, men kjenner oppgittheten din😅 Jeg ser at noen helt seriøst mener at det er bedre å spørre kg om gratis hjelp enn å betale. Dersom man trenger SÅ mye hjelp og veiledning, trenger man mer enn KG. På KG er man anonym, men når man betaler og stoler på personen lytter den til deg bedre. Kanskje man trenger oppfølging. Det blir en annen dynamikk. Dersom man som klient tar dette seriøst og ønsker også å lytte til hva som kan være negativt og åpen, bør man betale for det. Dersom man ikke tar ting så seriøst eller trenger bare minimalt med hjelp, kjør på med slike tråder på KG. Folk sliter seg ut å hjelpe mennesker og til slutt orker man ikke. KG spå og spørretråder kan være veldig fine, men slik det er blitt nå blir de som spår bare tatt for gitt og man slutter. Det har ført til at for det meste er det nybegynnere som gir råd på KG som øver seg, og når de føler seg sikre nok tar de betalt for det som har blitt gitt gratis. En sjelden gang titter de innom, men blir fort lei. Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:43 #24 Del Skrevet torsdag kl 19:43 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke lest tråd, men kjenner oppgittheten din😅 Jeg ser at noen helt seriøst mener at det er bedre å spørre kg om gratis hjelp enn å betale. Dersom man trenger SÅ mye hjelp og veiledning, trenger man mer enn KG. På KG er man anonym, men når man betaler og stoler på personen lytter den til deg bedre. Kanskje man trenger oppfølging. Det blir en annen dynamikk. Dersom man som klient tar dette seriøst og ønsker også å lytte til hva som kan være negativt og åpen, bør man betale for det. Dersom man ikke tar ting så seriøst eller trenger bare minimalt med hjelp, kjør på med slike tråder på KG. Folk sliter seg ut å hjelpe mennesker og til slutt orker man ikke. KG spå og spørretråder kan være veldig fine, men slik det er blitt nå blir de som spår bare tatt for gitt og man slutter. Det har ført til at for det meste er det nybegynnere som gir råd på KG som øver seg, og når de føler seg sikre nok tar de betalt for det som har blitt gitt gratis. En sjelden gang titter de innom, men blir fort lei. Anonymkode: 1517c...835 Vet du om folk som har øvd seg her for så å ta betalt senere? Jeg er ikke en av de og jeg øver meg ikke egentlig, har holdt på aktivt med tarot de siste 15 årene og vil si jeg har fått erfaring med tiden. : ) folk som oppsøker tarot er veldig ofte i en håpløs situasjon hvor løsningene ikke er så soleklare, kanskje håper de på helt andre svar enn jeg ser, jeg skjønner det. Anonymkode: 10904...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:50 #25 Del Skrevet torsdag kl 19:50 Altså, jeg digget spåtråder på KG spesielt med O.G! Men hun var også veldig respektert. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet du om folk som har øvd seg her for så å ta betalt senere? Jeg er ikke en av de og jeg øver meg ikke egentlig, har holdt på aktivt med tarot de siste 15 årene og vil si jeg har fått erfaring med tiden. : ) folk som oppsøker tarot er veldig ofte i en håpløs situasjon hvor løsningene ikke er så soleklare, kanskje håper de på helt andre svar enn jeg ser, jeg skjønner det. Anonymkode: 10904...328 De siste årene har det blitt slik, ja. For de som ønsker å teste ut evner og ønsker å drive med dette før de setter i gang har KG vært et sted for dette. Det er det enda. Jeg vet, og fordi holdningen har endret seg her så sliter man seg ut å prøve å hjelpe 😕 Slike som deg er gull verdt forresten! Det er derfor det beste er å gå til noen som tar betalt (og sjansen er svært stor for at de tidligere har hjulpet dem på KG så ikke noe å være redd for ) Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:50 #26 Del Skrevet torsdag kl 19:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet du om folk som har øvd seg her for så å ta betalt senere? Jeg er ikke en av de og jeg øver meg ikke egentlig, har holdt på aktivt med tarot de siste 15 årene og vil si jeg har fått erfaring med tiden. : ) folk som oppsøker tarot er veldig ofte i en håpløs situasjon hvor løsningene ikke er så soleklare, kanskje håper de på helt andre svar enn jeg ser, jeg skjønner det. Anonymkode: 10904...328 Jeg skjønner ikke hva personen du siterer snakker om. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen du har gitt, takk og lov for at det finnes sånne som deg❤️ Tusen takk igjen☺️ Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:57 #27 Del Skrevet torsdag kl 19:57 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså, jeg digget spåtråder på KG spesielt med O.G! Men hun var også veldig respektert. De siste årene har det blitt slik, ja. For de som ønsker å teste ut evner og ønsker å drive med dette før de setter i gang har KG vært et sted for dette. Det er det enda. Jeg vet, og fordi holdningen har endret seg her så sliter man seg ut å prøve å hjelpe 😕 Slike som deg er gull verdt forresten! Det er derfor det beste er å gå til noen som tar betalt (og sjansen er svært stor for at de tidligere har hjulpet dem på KG så ikke noe å være redd for ) Anonymkode: 1517c...835 Jeg tror faktisk at årsaken er at det var sjelden OG hadde spåtråder, slik at det ble mye mer ekslusivt kanskje? Mens nå er det flere som søker hjelp og mange har gitt hjelp. Så nå blir det tatt som en selvfølge at noen skal svare dem. Og det er også en selvfølge at dersom noen ikke liker svaret så er det noen andre som hjelper. Det er jo fordi det er flere nybegynner som ønsker å prøve seg så litt av en karusell dette har blitt Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:03 #28 Del Skrevet torsdag kl 20:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror faktisk at årsaken er at det var sjelden OG hadde spåtråder, slik at det ble mye mer ekslusivt kanskje? Mens nå er det flere som søker hjelp og mange har gitt hjelp. Så nå blir det tatt som en selvfølge at noen skal svare dem. Og det er også en selvfølge at dersom noen ikke liker svaret så er det noen andre som hjelper. Det er jo fordi det er flere nybegynner som ønsker å prøve seg så litt av en karusell dette har blitt Anonymkode: 1517c...835 Men guri malla, hva er det du skriver? Har aldri sett at noen tar det som en selvfølge at noen skal svare på tarot-spørsmål her inne? Jeg har ikke spurt selv før nå, men har lest en del her inne, og syns alle som spør er respektable og takker den som leser for dem. Anonymkode: bb2d9...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:07 #29 Del Skrevet torsdag kl 20:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men guri malla, hva er det du skriver? Har aldri sett at noen tar det som en selvfølge at noen skal svare på tarot-spørsmål her inne? Jeg har ikke spurt selv før nå, men har lest en del her inne, og syns alle som spør er respektable og takker den som leser for dem. Anonymkode: bb2d9...951 Jeg sier jeg ikke har lest tråden, men så siste svaret. Det er dumt dersom du ikke ser dette mønsteret. Dersom dette er første gang du har spurt kan dette være lurt å tenke over Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:08 #30 Del Skrevet torsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså, jeg digget spåtråder på KG spesielt med O.G! Men hun var også veldig respektert. De siste årene har det blitt slik, ja. For de som ønsker å teste ut evner og ønsker å drive med dette før de setter i gang har KG vært et sted for dette. Det er det enda. Jeg vet, og fordi holdningen har endret seg her så sliter man seg ut å prøve å hjelpe 😕 Slike som deg er gull verdt forresten! Det er derfor det beste er å gå til noen som tar betalt (og sjansen er svært stor for at de tidligere har hjulpet dem på KG så ikke noe å være redd for ) Anonymkode: 1517c...835 Takk for det! Ja jeg husker selv årene med O.G, hun var ekstremt treffsikker, morsom og veldig dyktig med å formidle det hun så. Jeg tror hun fortsatt spår, men tar betalt, og det skjønner jeg. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva personen du siterer snakker om. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen du har gitt, takk og lov for at det finnes sånne som deg❤️ Tusen takk igjen☺️ Anonymkode: bb2d9...951 Glad jeg kunne hjelpe deg, jeg ønsker deg lykke til på veien, ikke gi opp deg selv. Anonymkode: 10904...328 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:11 #31 Del Skrevet torsdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sier jeg ikke har lest tråden, men så siste svaret. Det er dumt dersom du ikke ser dette mønsteret. Dersom dette er første gang du har spurt kan dette være lurt å tenke over Anonymkode: 1517c...835 Men hvorfor kommer du inn i denne tråden hvis du ikke vil bidra med lesning? Hvorfor skriver du til hun som har vært så snill å hjelpe meg, at du kjenner oppgittheten hennes? Jeg syns dette var litt rart og vondt å lese, at hun som hjelper meg skulle ha blitt oppgitt over at jeg spør. Det tror jeg ikke hun ble, jeg føler på at hun hadde genuin lyst til å hjelpe. Anonymkode: bb2d9...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #32 Del Skrevet torsdag kl 20:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for det! Ja jeg husker selv årene med O.G, hun var ekstremt treffsikker, morsom og veldig dyktig med å formidle det hun så. Jeg tror hun fortsatt spår, men tar betalt, og det skjønner jeg. Glad jeg kunne hjelpe deg, jeg ønsker deg lykke til på veien, ikke gi opp deg selv. Anonymkode: 10904...328 Tusen takk❤️ Nei jeg skal ikke gi opp meg selv, følte meg styrket etter hjelpen jeg fikk av deg❤️ Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #33 Del Skrevet torsdag kl 20:14 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Glad jeg kunne hjelpe deg, jeg ønsker deg lykke til på veien, ikke gi opp deg selv. Ønsker deg en fortsatt god jul, og et godt nytt år☺️🌟 Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #34 Del Skrevet torsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for det! Ja jeg husker selv årene med O.G, hun var ekstremt treffsikker, morsom og veldig dyktig med å formidle det hun så. Jeg tror hun fortsatt spår, men tar betalt, og det skjønner jeg. Glad jeg kunne hjelpe deg, jeg ønsker deg lykke til på veien, ikke gi opp deg selv. Anonymkode: 10904...328 Ja! ❤️ Ååå, skulle likt å booke med henne- selv om jeg leser! Svarene til hun du hjalp sier vel egentlig alt om holdningen her inne så min intuisjon var rett OG hadde aldri giddet dette Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:26 #35 Del Skrevet torsdag kl 20:26 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor kommer du inn i denne tråden hvis du ikke vil bidra med lesning? Hvorfor skriver du til hun som har vært så snill å hjelpe meg, at du kjenner oppgittheten hennes? Jeg syns dette var litt rart og vondt å lese, at hun som hjelper meg skulle ha blitt oppgitt over at jeg spør. Det tror jeg ikke hun ble, jeg føler på at hun hadde genuin lyst til å hjelpe. Anonymkode: bb2d9...951 Jeg hadde lyst til å hjelpe deg, ikke tenk på det. Jeg håper jeg kunne bidra med noe du kan bruke til å gjøre livet ditt og deg bedre, kanskje tørre å ta noen steg i en ukjent retning eller tenke nytt, det starter med det. God jul og godt nytt år til deg, måtte det bli ditt år. Anonymkode: 10904...328 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:30 #36 Del Skrevet torsdag kl 20:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde lyst til å hjelpe deg, ikke tenk på det. Jeg håper jeg kunne bidra med noe du kan bruke til å gjøre livet ditt og deg bedre, kanskje tørre å ta noen steg i en ukjent retning eller tenke nytt, det starter med det. God jul og godt nytt år til deg, måtte det bli ditt år. Anonymkode: 10904...328 Jeg tvilte forresten ikke over det, men så faresignalene om dersom du ikke har vært her på en stund, og sliter deg ut. TS får rase i fra seg, fair enough. Jeg er en av dem som ga readinger på KG og har sluttet. Her var det en forventning om at jeg skulle lese henne og det gadd jeg ikke for jeg har gått i samme felle før. Det er egentlig ment som en refleksjon til dere som leser, og de til de som spør. Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:50 #37 Del Skrevet torsdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja! ❤️ Ååå, skulle likt å booke med henne- selv om jeg leser! Svarene til hun du hjalp sier vel egentlig alt om holdningen her inne så min intuisjon var rett OG hadde aldri giddet dette Anonymkode: 1517c...835 Så ekkel du er, ramler inn en tråd og ler av de som spør om hjelp? Opptrer du så veldig hyggelig her, syns du? Jeg er forresten ikke ts, jeg spurte lenger ut i tråden, og alt var fint her inne inntil du kom inn som en slags mobber. Dårlig gjort. Den gode følelsen hun som hjalp meg ga meg, en følelse av å bli sett og forstått, den klarte du å ødelegge. Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:53 #38 Del Skrevet torsdag kl 20:53 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Her var det en forventning om at jeg skulle lese henne og det gadd jeg ikke Ingen forventet at du skulle lese noe som helst. Jeg er som sagt ikke ts, men ts spurte om hjelp via en lesning, et spørsmål som ble sendt ut til den som måtte ønske å svare. Kan du ikke bare holde deg unna dette forumet da, hvis du irriterer deg sånn over alle som spør? Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #39 Del Skrevet torsdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde lyst til å hjelpe deg, ikke tenk på det. Jeg håper jeg kunne bidra med noe du kan bruke til å gjøre livet ditt og deg bedre, kanskje tørre å ta noen steg i en ukjent retning eller tenke nytt, det starter med det. God jul og godt nytt år til deg, måtte det bli ditt år. Anonymkode: 10904...328 Tusen takk, du er en god sjel❤️🌟 Anonymkode: bb2d9...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #40 Del Skrevet torsdag kl 20:54 Som den som spår: være klar over dynamikken og kjenne selv om man orker det. Ikke bli tatt for gitt, og ikke la det gå på bekostning av egen helse. Ha klare grenser for seg selv om de man leser for. Dersom man ser at ts trenger mer hjelp enn hva dere kan gi, henvis til noen som tar betalt eller andre former for hjelper. Den som blir spådd: ha forståelse for at de som hjelper bruker mye tid, energi og krefter på å gjør dette. Både ved å bruke evner, sette seg inn i din situasjon, veilede og vise omsorg og empati. De er mennesker de også, selv om man gjerne ikke liker svarene man får. Dersom det er noe du må jobbe med, vær så snill ikke gå rett i strupen til de som prøver å hjelpe deg. Hva om du måtte betale 1000 kr for det rådet du hadde fått gratis? Sett personen som gav deg råd? Dersom du ikke er villig til å betale for det du spør om men trenger hjelp, så blir det utnyttelse av de som hjelper på KG. Til ettertanke. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ekkel du er, ramler inn en tråd og ler av de som spør om hjelp? Opptrer du så veldig hyggelig her, syns du? Jeg er forresten ikke ts, jeg spurte lenger ut i tråden, og alt var fint her inne inntil du kom inn som en slags mobber. Dårlig gjort. Den gode følelsen hun som hjalp meg ga meg, en følelse av å bli sett og forstått, den klarte du å ødelegge. Anonymkode: bb2d9...951 Og det oppforbi skrev jeg og så skriver du dette. Det er ikke mitt problem at du får raserianfall av ingen grunn. Her er det du som har problemer og "ekkel", ikke meg. Her anbefaler jeg deg å gå inn i deg selv, se på dine egne feil og gjerne ved hjelp av psykolog. Anonymkode: 1517c...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå