Gå til innhold

Kan noen spå eller legger kort på meg?❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler meg helt rådvill og lost i min situasjon. 

Anonymkode: 662e1...62f

Fortell mer eksakt. 

Anonymkode: 10904...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fortell mer eksakt. 

Tenker så mye på en bestemt mann, han gjør meg gal. Er han interessert? Kan dette være noe ekte? Er i et forhold i dag, som jeg ikke har ønsket å væte  i på mange år:; Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker så mye på en bestemt mann, han gjør meg gal. Er han interessert? Kan dette være noe ekte? Er i et forhold i dag, som jeg ikke har ønsket å væte  i på mange år:; Hva skjer?

Jeg kan legge noen kort på dette i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kan legge noen kort på dette i morgen. 

Tusen takk, det betyr alt❤️😭TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er han interessert merker du det. Følg magefølelses, du trenger ikke noen random til å "spå" noe random på deg. 💖

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har ikke kort, men forstår jeg deg rett i at du er i et forhold nå som du ikke ønsker å være i, og ikke har hatt det godt i på mange år? Og at du nå har møtt en ny mann som du lurer på er interessert i deg?

Hvis dette stemmer, så tenker jeg at du så fort som mulig kommer deg ut av det forholdet du er i som har fungert dårlig i mange år. Først da vil du være tilgjengelig for en ev. ny mann. For hvis det er slik at du pr. i dag er opptatt, så vil jo mest trolig en god mann skygge banen, både av respekt for seg selv og for deg.

Jeg tror du sitter på det meste av svarene selv! Vær ærlig med deg selv! ❤️

Anonymkode: 93a85...176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tusen takk, det betyr alt❤️😭TS 

Begge svarene over meg her er fornuftige og gode råd.

Jeg la tarotkort for deg

Den mannen du snakker om ser jeg ikke fysisk i livet ditt, men jeg ser at du bruker veldig mye tid på å tenke, lure på og forestillie deg hvordan livet kan bli eller kunne blitt. At det blir en flykt fra hverdag. Han er på en helt annen plass pr dag og jeg ser ham ikke en gang her, bare det du ser og føler angående ham. Dvs jeg merker ikke hans energi mot deg som noe spesielt.

Forholdet ditt fremstår slik, en person er litt introvert eller opptatt, og den andre forsøker med forsiktighet å nærme seg, men den andre ser ikke det og er mer opptatt med noe annet. Hvem av dere dette gjelder vet bare du, men det virker for meg som noen vil få til noe her, riktignok med forsiktighet, og den andre part ser ikke eller vil ikke se det.  Siden du sier du ikke har ville være her på mange år, tipper jeg det er deg.

Rådet til slutt er som rådene overfor, du vet svarene dypt inni deg. Du vil nok ikke være med hverken ene eller andre mannen egentlig. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begge svarene over meg her er fornuftige og gode råd.

Jeg la tarotkort for deg

Den mannen du snakker om ser jeg ikke fysisk i livet ditt, men jeg ser at du bruker veldig mye tid på å tenke, lure på og forestillie deg hvordan livet kan bli eller kunne blitt. At det blir en flykt fra hverdag. Han er på en helt annen plass pr dag og jeg ser ham ikke en gang her, bare det du ser og føler angående ham. Dvs jeg merker ikke hans energi mot deg som noe spesielt.

Forholdet ditt fremstår slik, en person er litt introvert eller opptatt, og den andre forsøker med forsiktighet å nærme seg, men den andre ser ikke det og er mer opptatt med noe annet. Hvem av dere dette gjelder vet bare du, men det virker for meg som noen vil få til noe her, riktignok med forsiktighet, og den andre part ser ikke eller vil ikke se det.  Siden du sier du ikke har ville være her på mange år, tipper jeg det er deg.

Rådet til slutt er som rådene overfor, du vet svarene dypt inni deg. Du vil nok ikke være med hverken ene eller andre mannen egentlig. 

Takk❤️ Så han bryr seg egentlig ikke om meg? Han har sagt han liker meg veldig godt. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk❤️ Så han bryr seg egentlig ikke om meg? Han har sagt han liker meg veldig godt. TS

Det er mulig at han gjør, men jeg ser ham ikke som en konsis og ekte del av ditt liv om du skjønner, det er ikke noe som kommer til å gå noe sted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er mulig at han gjør, men jeg ser ham ikke som en konsis og ekte del av ditt liv om du skjønner, det er ikke noe som kommer til å gå noe sted.

Hadde du kunnet lese meg også? Og forholdet jeg er i? ❤️ 

Anonymkode: bb2d9...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde du kunnet lese meg også? Og forholdet jeg er i? ❤️ 

Kan gjøre det i morgen, men du må ha et spørsmål så det blir litt mindre bredt spekter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil du lese på meg også? 🥰

Lurer også veldig på en mann, som jeg har datet i en god stund. Er usikker på hele situasjonen. Får du opp noe? Blir vi sammen? 

Anonymkode: 7ed66...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurer også veldig på en mann, som jeg har datet i en god stund. Er usikker på hele situasjonen. Får du opp noe? Blir vi sammen? 

Ja, i morgen. Men jeg bruker å si at mixed signals er et nei.. er du usikker så er du sikker, hadde det vært noe skikkelige greier så hadde du visst det, men skal se på det i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan gjøre det i morgen, men du må ha et spørsmål så det blir litt mindre bredt spekter. 

Så snilt av deg, tusen takk😊 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere spørsmålet, men blir mer og mer usikker på veien videre i forholdet. Hvorfor går jeg ofte rundt med en ekkel følelse av å ikke vite hvor jeg har han, selv om han sier han er glad i meg? Jeg trenger å føle meg mer trygg på hvor jeg har han, mer elsket og prioritert, jeg trenger bedre og mer tydelig kommunikasjon. Vil jeg alltid ha det sånn som dette hvis jeg blir værende i denne relasjonen, eller vil følelsen gradvis endre seg til det bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ser at dere er på noe forskjellig steder her, jeg ser på hans side at han tar deg for gitt på flere måter. Hans følelser for deg styres veldig tilbake til ham, han er opptatt av seg selv i denne relasjonen og når han ser mot fremtiden er det seg selv og sine følelser han fokuserer på. Dette kan bli et forhold ja, men resultatet er at du føler at du alltid vil kjempe for noe og savne noe, du blir den som gir mest. 

Han tror han vet hvor han har deg, at du ikke stikker uansett, at han kan tenke på seg selv og du tenker også på ham. Ta plass og krev å bli sett og hørt du også, enten er han med på det og relasjonen blir balansert, eller så stikker han, like bra i begge tilfeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så snilt av deg, tusen takk😊 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere spørsmålet, men blir mer og mer usikker på veien videre i forholdet. Hvorfor går jeg ofte rundt med en ekkel følelse av å ikke vite hvor jeg har han, selv om han sier han er glad i meg? Jeg trenger å føle meg mer trygg på hvor jeg har han, mer elsket og prioritert, jeg trenger bedre og mer tydelig kommunikasjon. Vil jeg alltid ha det sånn som dette hvis jeg blir værende i denne relasjonen, eller vil følelsen gradvis endre seg til det bedre? 

Jeg ser at slik dette forholdet går, vil det gå til du hører på dine egne følelser og behov, og gjør det du føler og tror på. Jeg tror nok at du lenge har følt på at dette ikke er forholdet for deg, og at det er ting du selv bærer på som skulle vært undersøkt. Nei den følelsen du har vil ikke bli bedre av seg selv, det må endringer til, og de må komme fra deg. Det er på tide å høre på seg selv og sin intuisjon, og med det vil du ta andre valg, og sikkert nok velge vekk dette. Dette er en blanding av å ikke bli møtt og sett slik man ønsker og sunt forventer, og litt for mye av disse behovene som følge av ting før i livet. Se mer på deg og det du trenger og føler, enn hva du ikke får av ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...