AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #61 Del Skrevet 25. desember 2024 Airfryer,vektteppe og mye flotte småting og en del snop. Forventer aldri noenting, ble veldig positivt overrasket i går. Anonymkode: 76545...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #62 Del Skrevet 25. desember 2024 Ei nydelig klokke jeg ønsket meg, gavekort på blomster, hotellovernatting, noe drikke, juleskinke, sjokolade, julepynt, velværeprodukter, kaffebønner, solkrem og after sun (skal reise i januar), ny ladeledning, lipgloss, et digg duftlys, telysholdere og 2000kr. Strålende fornøyd! Anonymkode: 9773f...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 25. desember 2024 #63 Del Skrevet 25. desember 2024 Kjempefornøyd med alt jeg fikk. Dessverre fikk jeg det ikke med meg hjem, det ligger hos foreldrene mine. Nye Vj Sarva piggsko Headset fra Miiego Kjempeeske med konfekt Nintendo Switch spill En kjempekul lommelykt Bukse Treningsgenser Masse godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #64 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg er kvinne 45 år. -3000 kr -billetter til show -uggs tøfler -Enamel armbånd -Airpods -Biotherm ansiktsvask -sminkemappe -pepperkvern -middagstallerkener i et sett vi ønsket oss -skjerf -Miraki såpe/krem -Duftlys -nye freshe plastboller -pulsvarmere, genser Veldig fornøyd og takknemlig ❤️🎄 Anonymkode: 68ed5...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #65 Del Skrevet 25. desember 2024 Mye fint folk får her. Som dame i 30 årene så får jeg ikke så mye gaver, men setter pris på gavene jeg får 😊 Jeg fikk: Gavekort på 500 kr. 2000 kr kontant. En rettetang. Parfyme. Hansker, vanter, lue og pannebånd i ull. Hårstrikk, ansiktmasker og litt deilig såpestæsj. Det fineste jeg fikk var et kort skrevet av min tenåringsdatter til den ene gaven, med dype ord skrevet av kjærlighet. Det satt jeg stor pris på ❤️ Anonymkode: 18107...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #66 Del Skrevet 26. desember 2024 Kjempe fornøyd med alle gaver! Kvinne 35 år. 7500 kr Ullgenser Fleecegenser Joggedress Ullsokker 3 fine kopper Fargebok Parfyme Anonymkode: 5e0bb...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 26. desember 2024 #67 Del Skrevet 26. desember 2024 Penger gavekort til ferie Tilskudd til oppussing 2 julegensere 2 ulltopper Endel hjemmelaget barna hadde stelt i stand ullsokker Veldig fornøyd med kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. desember 2024 #68 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 11.43): Bare det? 🤔 Anonymkode: 714b4...c7a Ja, er veldig fornøyd! Når jeg ser hvor mye plastsøppel og gift fra Kina folk får enten det står Temu eller Rituals på så er det befriende å kunne bruke penger på noe ordentlig i stedet. Sokker og håndklær er det alltid plast i... Er veldig praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #69 Del Skrevet 27. desember 2024 Marimekko forkle og grytekluter, gavekort på Nordicnest, vinglass og termokopp. Kjempeheldig! Kjøpt leilighet, så alt det jeg fikk er helt supert🥰. 45 år. Singel og barnløs. Anonymkode: 099b8...aff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #70 Del Skrevet 27. desember 2024 SPOCA skrev (På 25.12.2024 den 10.22): Kjempefornøyd. Vi fikk så utrolig mye fint. Jeg er 38 år. Morsomste gave: definitivt lærerlyset. Favorittgave: De hjemmelagede Mummigryteklutene som er så godt laget at jeg trodde de var kjøpt. Svigermor er flink! Og øredobbene fra mannen. Jeg fikk: Rosévin Limonade Hjemmelagede karameller Hjemmelagede cookies Morgenkåpe fra Careless Natthuset av Jo Nesbø (bok) Skråpånatta av Lars Mytting (bok) Grensen - En reise rundt Russland (bok) Mummimamma julekule Hello Kitty-bolle i porselen fra Japan Hello Kitty spisepinneholdere fra Japan Bokholder Olivenolje Salt Pepper Skrin til bunadssølv Mummiservietter Mummikalender 12 stk Hello Kitty-penner Pepsi Max Hello Kitty-penal Mummi/Snorkfrøken julekule Hjemmeheklet Mummigrytekluter The Body Shop body butter The Body Shop shower gel Hello Kitty syvende sans 2025 Bullet journal Hello Kitty penneholder Hello Kitty hånklehårbånd Teacher's Last Nerve-lys () Lommelykt Diverse julegodterier 2 stk Drumstick Squashies (mine favoritter!) Hello Kitty-kroker Hello Kitty-boks Ansiktsmaske Spork Øredobber Hello Kitty-klistremerker Snufkin dataspill Felles fikk vi: 4 stk Grand Cru latteglass 2 stk duftlys Grand Cru kakefat Bidrag til oppussing (ukjent sum) Julehåndkle 12 stk Dompap serviettringer Dompap serveringsfat Wik & Walsøe Alv lysestake Wik & Walsøe kubbelys 2 stk Grand Cru asjetter Familiespill 4 stk vaskeposer Damprenser til klær Bålpanne 2 stk hjemmestrikkede ullsokker 2 stk hjemmestrikkede vaskefiller Tupperwarebolle til stekeovn Skooppbevaringsbokser Lokalhistoriebok Alkoholfri cider Melkesjokolade 3 stk Grand Cru tallerkener Hvor mange får dere fra når dere får over 60 gaver, er det mange gaver fra noen få, eller få gaver fra mange? Dette av nysgjerrighet, ikke "surhet" eller misunnelse. Fornøyd med mine langt færre gaver jeg også Anonymkode: 734e5...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattogdag Skrevet 27. desember 2024 #71 Del Skrevet 27. desember 2024 Ovidie skrev (På 24.12.2024 den 23.53): Ingenting. Feirer jul alltid alene ufrivillig. Trist å lese. Hva ønsker du aller mest som julefeiring, mener da ikke pakker først og fremst, men generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. desember 2024 #72 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor mange får dere fra når dere får over 60 gaver, er det mange gaver fra noen få, eller få gaver fra mange? Dette av nysgjerrighet, ikke "surhet" eller misunnelse. Fornøyd med mine langt færre gaver jeg også Anonymkode: 734e5...353 Det er noen som gir mer enn andre, men det er ganske mange som gir, ja. Som vi ikke nødvendigvis har avtalt med. Grovt regnet fikk vel jeg/vi gaver fra 30 stykker. Har stor familie, i tillegg til at jeg/vi fikk mange gaver fra venner, kolleger og elever. Jeg har ikke da tatt med gavene til min stesønn eller min mann. Ja, vi er veldig heldige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #73 Del Skrevet 27. desember 2024 Veske, skjerf, sokker, penger, kjøkkenutstyr Anonymkode: c5615...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #74 Del Skrevet 27. desember 2024 60+ her Fine gaver: Ny mobiltelefon Ulltrøye Mange lekre matgaver God vin Fotpleieprodukter 7.sans i fint design Ikke fullt så fine: Truser som jeg kunne tatt med meg både mann og katter inni (svææære) Pynteting som ikke passer inn hos oss, hverken i farger eller design Anonymkode: 3aff3...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #75 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 11.51): Det var insane mye gaver 😳 Anonymkode: ff81c...63a Det er vel fordi det er delt opp, jeg hadde nok ligget på omtrent samme om jeg delte alt innhold i alt jeg fikk Anonymkode: 71d02...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #76 Del Skrevet 30. desember 2024 Fikk mye fint egentlig ☺️ Kvinne 31: 3000kr, kubbelys, lego, toastjern, holzweiler cardigan, konfekt, duftlys, sjokolade, sengesett, skjerf, et smykke Anonymkode: 11e99...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå