AnonymBruker Skrevet i går, 21:41 #61 Del Skrevet i går, 21:41 Airfryer,vektteppe og mye flotte småting og en del snop. Forventer aldri noenting, ble veldig positivt overrasket i går. Anonymkode: 76545...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:46 #62 Del Skrevet i går, 21:46 Ei nydelig klokke jeg ønsket meg, gavekort på blomster, hotellovernatting, noe drikke, juleskinke, sjokolade, julepynt, velværeprodukter, kaffebønner, solkrem og after sun (skal reise i januar), ny ladeledning, lipgloss, et digg duftlys, telysholdere og 2000kr. Strålende fornøyd! Anonymkode: 9773f...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet i går, 21:49 #63 Del Skrevet i går, 21:49 Kjempefornøyd med alt jeg fikk. Dessverre fikk jeg det ikke med meg hjem, det ligger hos foreldrene mine. Nye Vj Sarva piggsko Headset fra Miiego Kjempeeske med konfekt Nintendo Switch spill En kjempekul lommelykt Bukse Treningsgenser Masse godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:56 #64 Del Skrevet i går, 21:56 Jeg er kvinne 45 år. -3000 kr -billetter til show -uggs tøfler -Enamel armbånd -Airpods -Biotherm ansiktsvask -sminkemappe -pepperkvern -middagstallerkener i et sett vi ønsket oss -skjerf -Miraki såpe/krem -Duftlys -nye freshe plastboller -pulsvarmere, genser Veldig fornøyd og takknemlig ❤️🎄 Anonymkode: 68ed5...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:58 #65 Del Skrevet i går, 21:58 Mye fint folk får her. Som dame i 30 årene så får jeg ikke så mye gaver, men setter pris på gavene jeg får 😊 Jeg fikk: Gavekort på 500 kr. 2000 kr kontant. En rettetang. Parfyme. Hansker, vanter, lue og pannebånd i ull. Hårstrikk, ansiktmasker og litt deilig såpestæsj. Det fineste jeg fikk var et kort skrevet av min tenåringsdatter til den ene gaven, med dype ord skrevet av kjærlighet. Det satt jeg stor pris på ❤️ Anonymkode: 18107...3fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #66 Del Skrevet 10 timer siden Kjempe fornøyd med alle gaver! Kvinne 35 år. 7500 kr Ullgenser Fleecegenser Joggedress Ullsokker 3 fine kopper Fargebok Parfyme Anonymkode: 5e0bb...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 4 timer siden #67 Del Skrevet 4 timer siden Penger gavekort til ferie Tilskudd til oppussing 2 julegensere 2 ulltopper Endel hjemmelaget barna hadde stelt i stand ullsokker Veldig fornøyd med kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå