SPOCA Skrevet i går, 09:22 #21 Del Skrevet i går, 09:22 (endret) Kjempefornøyd. Vi fikk så utrolig mye fint. Jeg er 38 år. Morsomste gave: definitivt lærerlyset. Favorittgave: De hjemmelagede Mummigryteklutene som er så godt laget at jeg trodde de var kjøpt. Svigermor er flink! Og øredobbene fra mannen. Jeg fikk: Rosévin Limonade Hjemmelagede karameller Hjemmelagede cookies Morgenkåpe fra Careless Natthuset av Jo Nesbø (bok) Skråpånatta av Lars Mytting (bok) Grensen - En reise rundt Russland (bok) Mummimamma julekule Hello Kitty-bolle i porselen fra Japan Hello Kitty spisepinneholdere fra Japan Bokholder Olivenolje Salt Pepper Skrin til bunadssølv Mummiservietter Mummikalender 12 stk Hello Kitty-penner Pepsi Max Hello Kitty-penal Mummi/Snorkfrøken julekule Hjemmeheklet Mummigrytekluter The Body Shop body butter The Body Shop shower gel Hello Kitty syvende sans 2025 Bullet journal Hello Kitty penneholder Hello Kitty hånklehårbånd Teacher's Last Nerve-lys () Lommelykt Diverse julegodterier 2 stk Drumstick Squashies (mine favoritter!) Hello Kitty-kroker Hello Kitty-boks Ansiktsmaske Spork Øredobber Hello Kitty-klistremerker Snufkin dataspill Felles fikk vi: 4 stk Grand Cru latteglass 2 stk duftlys Grand Cru kakefat Bidrag til oppussing (ukjent sum) Julehåndkle 12 stk Dompap serviettringer Dompap serveringsfat Wik & Walsøe Alv lysestake Wik & Walsøe kubbelys 2 stk Grand Cru asjetter Familiespill 4 stk vaskeposer Damprenser til klær Bålpanne 2 stk hjemmestrikkede ullsokker 2 stk hjemmestrikkede vaskefiller Tupperwarebolle til stekeovn Skooppbevaringsbokser Lokalhistoriebok Alkoholfri cider Melkesjokolade 3 stk Grand Cru tallerkener Endret i går, 09:23 av SPOCA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:35 #22 Del Skrevet i går, 09:35 Singel og barnefri dame, 40 år. Veldig godt fornøyd. Bare ting jeg ønsket meg. Men det som gledet meg mest var å se hvor glade nevøene og niesene ble da de pakket opp gavene fra meg. ❤️ El-sykkel Og så fikk jeg noen glass i serier som jeg ikke har komplett av enda (så har jeg noe å ønske meg til jul og bursdag 😅) 2 Frederik Bagger Crispy Eightball krystallglass 1 Holmegaard hvitvinsglass Anonymkode: 5916e...454 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:38 #23 Del Skrevet i går, 09:38 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingenting. Jeg gir selv gaver til de nærmeste. Anonymkode: 5434d...287 Ovidie skrev (10 timer siden): Ingenting. Feirer jul alltid alene ufrivillig. SPOCA skrev (11 minutter siden): Kjempefornøyd. Vi fikk så utrolig mye fint. Jeg er 38 år. Morsomste gave: definitivt lærerlyset. Favorittgave: De hjemmelagede Mummigryteklutene som er så godt laget at jeg trodde de var kjøpt. Svigermor er flink! Og øredobbene fra mannen. Jeg fikk: Rosévin Limonade Hjemmelagede karameller Hjemmelagede cookies Morgenkåpe fra Careless Natthuset av Jo Nesbø (bok) Skråpånatta av Lars Mytting (bok) Grensen - En reise rundt Russland (bok) Mummimamma julekule Hello Kitty-bolle i porselen fra Japan Hello Kitty spisepinneholdere fra Japan Bokholder Olivenolje Salt Pepper Skrin til bunadssølv Mummiservietter Mummikalender 12 stk Hello Kitty-penner Pepsi Max Hello Kitty-penal Mummi/Snorkfrøken julekule Hjemmeheklet Mummigrytekluter The Body Shop body butter The Body Shop shower gel Hello Kitty syvende sans 2025 Bullet journal Hello Kitty penneholder Hello Kitty hånklehårbånd Teacher's Last Nerve-lys () Lommelykt Diverse julegodterier 2 stk Drumstick Squashies (mine favoritter!) Hello Kitty-kroker Hello Kitty-boks Ansiktsmaske Spork Øredobber Hello Kitty-klistremerker Snufkin dataspill Felles fikk vi: 4 stk Grand Cru latteglass 2 stk duftlys Grand Cru kakefat Bidrag til oppussing (ukjent sum) Julehåndkle 12 stk Dompap serviettringer Dompap serveringsfat Wik & Walsøe Alv lysestake Wik & Walsøe kubbelys 2 stk Grand Cru asjetter Familiespill 4 stk vaskeposer Damprenser til klær Bålpanne 2 stk hjemmestrikkede ullsokker 2 stk hjemmestrikkede vaskefiller Tupperwarebolle til stekeovn Skooppbevaringsbokser Lokalhistoriebok Alkoholfri cider Melkesjokolade 3 stk Grand Cru tallerkener 😂 Anonymkode: d18dd...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:00 #24 Del Skrevet i går, 10:00 skreppamedleppa skrev (10 timer siden): Kjempe fornøyd med alt Bok, tskjorte, kjøkkenglass med Alice in wonderland tema, badeolje, enhjørning tesil, smykke (som jeg ønsket meg), Gore tex hiking sko, Fløibanen gavekort blant annet + to alkoholfri cider, konfekt fra barndomsstedet mitt, en hvit ull genser og to hjemmelaget gaver som jeg ble veldig glad for. Og den aller fineste gaven fikk jeg av mannen, jeg har ønsket meg denne regnkåpen leeeeenge men tenkt at det får heller bli i et annet liv, men jeg fikk denne og en middag på Ulriken restaurant 😍 Åh, er ikke den regnkåpen fra rainsisters?:D Jeg har også lyst på! Kvinne, 37. Jeg fikk: Et kunstig lys fylt med væske og en nisseslede + fot det skulle stå på, perfekt inni lyktene jeg har hjemme Gavekort på sportsbutikk Ferrero rocher Hårstrikk i sateng Refleks Cera ve fotkrem La Roche posay ansiktskrem To juleskåler En krukke i glass som ser ut som en pakke med sløyfe En juleduk En oppbevaringsboks for juletrekuler Og en pose marsipan i julestrømpen fra mamma. Some things never change Anonymkode: b916c...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet i går, 10:05 #25 Del Skrevet i går, 10:05 Jeg (kvinne 42 år) fikk: - 1 bok - fargeleggingsbok - mummi kjøkkenhåndkleer, grytekluter - gavekort på Netflix - sjokolade & te - kubbelys og kjempefin julepynt med bilde av ungen og meg ❤️ - også kjøpte jeg google chromecast i julegave til meg selv 🤩 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet i går, 10:41 #26 Del Skrevet i går, 10:41 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Åh, er ikke den regnkåpen fra rainsisters?:D Jeg har også lyst på! Anonymkode: b916c...9ec Stemmer det De har noen virkelig fine så jeg er enda i gledesfryd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #27 Del Skrevet i går, 10:43 HemmeligSpion skrev (12 timer siden): Vipps fra foreldre og besteforeldre Bare det? 🤔 Anonymkode: 714b4...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:46 #28 Del Skrevet i går, 10:46 Servise (julemorgen) Dusjolje Body Lotion Gavekort 4000 kr Shampo og balsam Turstol Pysj Krydder Anonymkode: 93c99...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #29 Del Skrevet 23 timer siden SPOCA skrev (1 time siden): Kjempefornøyd. Vi fikk så utrolig mye fint. Jeg er 38 år. Morsomste gave: definitivt lærerlyset. Favorittgave: De hjemmelagede Mummigryteklutene som er så godt laget at jeg trodde de var kjøpt. Svigermor er flink! Og øredobbene fra mannen. Jeg fikk: Rosévin Limonade Hjemmelagede karameller Hjemmelagede cookies Morgenkåpe fra Careless Natthuset av Jo Nesbø (bok) Skråpånatta av Lars Mytting (bok) Grensen - En reise rundt Russland (bok) Mummimamma julekule Hello Kitty-bolle i porselen fra Japan Hello Kitty spisepinneholdere fra Japan Bokholder Olivenolje Salt Pepper Skrin til bunadssølv Mummiservietter Mummikalender 12 stk Hello Kitty-penner Pepsi Max Hello Kitty-penal Mummi/Snorkfrøken julekule Hjemmeheklet Mummigrytekluter The Body Shop body butter The Body Shop shower gel Hello Kitty syvende sans 2025 Bullet journal Hello Kitty penneholder Hello Kitty hånklehårbånd Teacher's Last Nerve-lys () Lommelykt Diverse julegodterier 2 stk Drumstick Squashies (mine favoritter!) Hello Kitty-kroker Hello Kitty-boks Ansiktsmaske Spork Øredobber Hello Kitty-klistremerker Snufkin dataspill Felles fikk vi: 4 stk Grand Cru latteglass 2 stk duftlys Grand Cru kakefat Bidrag til oppussing (ukjent sum) Julehåndkle 12 stk Dompap serviettringer Dompap serveringsfat Wik & Walsøe Alv lysestake Wik & Walsøe kubbelys 2 stk Grand Cru asjetter Familiespill 4 stk vaskeposer Damprenser til klær Bålpanne 2 stk hjemmestrikkede ullsokker 2 stk hjemmestrikkede vaskefiller Tupperwarebolle til stekeovn Skooppbevaringsbokser Lokalhistoriebok Alkoholfri cider Melkesjokolade 3 stk Grand Cru tallerkener Det var insane mye gaver 😳 Anonymkode: ff81c...63a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #30 Del Skrevet 23 timer siden Jeg fikk Dior parfyme, dusjåpe og sminke som jeg har ønsket meg. 🥰 sminken var fra Dior og Chanels julekolleksjon ❄️🌟 juicy couture bag i rosa og nattbordlampe. En genser. K33 Anonymkode: c5cbe...50c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #31 Del Skrevet 23 timer siden Fikk litt småting, vil helst ikke ha flere ting. Det aller beste jeg fikk var kalender med barnebarnet på! Anonymkode: 377ee...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #32 Del Skrevet 23 timer siden For to år siden da vi begge ble pensjonister, ble vi enige om å ikke gi gaver til hverandre. Vi har alt vi trenger, så vi bruker heller kronene på å gå ut på en bedre middag en gang etter nyttår. Og/eller til en ekstra ferietur utpå vårparten. Anonymkode: 7a9c1...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #33 Del Skrevet 23 timer siden Penger. Passelig sum siden foreldren min er enslig. Anonymkode: 842ec...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #34 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har nesten sluttet å dele julegaver med andre voksne folk. Bare et par stk. I år fikk jeg en Smeg blender i mintgrønn og 4000 kr. Anonymkode: d9c91...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #35 Del Skrevet 23 timer siden Akkurat det jeg ønsket meg julekopp, hudpleie og parfyme. Sokker og pledd og snacks! K30 Anonymkode: 590b3...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Del Skrevet 23 timer siden Favorittene i år var et bilde fra samboer som betyr veldig mye for meg, småting til baby som kommer i februar, og flere mummikopper til samlingen 😊 Fikk også gavekort på spa, som min verkende gravide kropp vil få god nytte av. Anonymkode: 72489...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22 timer siden #37 Del Skrevet 22 timer siden Endeleg fikk jeg bare det jeg ønsket+noen vinflasker. Tidlegere i mitt liv fikk jeg flere slips som jeg aldri har brukt. Verst var en rød flanellskjorte som gikk rett i bosset. Endeleg har mine venner forstått at jeg ikke vil ha mannegreier mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 22 timer siden #38 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Av mannen min fikk jeg: Et vakkert tog med skinner til juletreet🎄 To flotte juleduker. En stor pakke med Ritualsprodukter som han valgte ut selv. Et nydelig armbånd i "gull og diamanter".🥰 Og en søt nissemor-julekjole 🤶🏻 Av barna mine og alle andre fikk jeg nydelig julepynt 🎄🎅🏻⛄🤩 Jeg er over gjennomsnittet glad i jul😇😍 Enkel å shoppe julegave til da😁 Jeg klarer ikke å velge hva jeg likte best. Jeg er så takknemlig for alt 🥰 Jeg er i starten av 40-årene. Endret 22 timer siden av Magrat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22 timer siden #39 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var insane mye gaver 😳 Anonymkode: ff81c...63a Ja, jeg er veldig heldig. Fikk ganske mange gaver fra elever/foresatte i år. Veldig hyggelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #40 Del Skrevet 21 timer siden Jeg kjenner meg så velsignet i dag. 34 år. Har hatt en lang og tung periode med sykdom hele år, ikke greidd å reise noe sted og gruet meg til jul. De rundt meg sørget for at dagen ble OK, og gavene jeg fikk gjør at jeg føler meg så sett og elsket. Min mor kom innom med bakst og julekaker noen dager i forveien. Jeg fikk hjelp til å handle, og kjæresten valgte å bli her for å feire med meg og laget i stand alt. Dette er de gavene jeg setter aller mest pris på. Også venner som visste at det ble en tung dag som sendte meg blomster på morgenen, og hyggelige lydmeldinger siden jeg var for dårlig til å ringes. Kjenner meg så takknemlig. Nå blir det noen dager for å hvile alene, men jeg gjør det med et fullt hjerte. ❤️ Av fysiske gaver satt jeg aller mest pris på gavekort på 1000 kr på bokhandel og noen gull og diamantøredobber fra kjæresten 🥰 Men alt jeg fikk passet og jeg kjenner meg så heldig. Sender en god klem til dere som er ufrivillig alene og/eller uten noen til å sette pris på dere, det hadde dere absolutt fortjent. ❤️ Anonymkode: 87035...85a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå