AnonymBruker Skrevet i går, 21:46 #1 Del Skrevet i går, 21:46 Hva fikk du til jul? Hva ble du mest glad for? Og hvor gammel er du? Anonymkode: 17e65...601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:58 #2 Del Skrevet i går, 21:58 Jeg er så fornøyd med gavene mine jeg elsker gaver, både gi og få. Mest gi... jeg er dame, 47. Fikk to vinflasker, et ullpledd, en nydelig julekopp og litt julepynt og et par fine øredobber med juletema. Og så fikk jeg et par fine led lys, en marsipangris, steketermometer, putetrekk, ny sminkepung , såpe, votter og sett med håndkrem/fotkrem. Er veldig fornøyd med alt egentlig jeg den mest praktiske "ordentlige" gaven var steketermometer og det har jeg ønsket meg lenge Anonymkode: d4f46...d3b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet i går, 22:06 #3 Del Skrevet i går, 22:06 Jeg fikk en osteklokke fra easycheese, stor boks fra Rituals (kirsebærblomst og rismelk), lego roser, godteri, mandolin, gavekort fra Elkjøp og ett hjerte med lys i til å henge opp i vinduet 😊 Jeg er 34 år gammel og ble mest glad for gavekortet fra Elkjøp siden det var det jeg ønsket meg mest 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Jeg fikk golfsett, køller og bag av mannen. Så fikk jeg dyner av svigermor. Av ungene fikk jeg hansker som var strikket, sjokolade og jule-te, ansiktsmaske, julepynt som var laget, såpe med kanel 😄...hmm..og små engler av min søster. Penger av mine foreldre. ...men mest av alt fikk jeg en koselig julekveld med familien og jeg er så takknemlig for det. Anonymkode: 6428a...22d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Vipps fra foreldre og besteforeldre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Ullsokker, varmepledd, lounge sett, gullkjede, dusjsåpe og lotion, ullundertøy, vin, Baileys og kjøkkenredskaper i tre. Fornøyd med alt jeg. K 47 år. Anonymkode: 7962f...f26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Godt fornøyd med alt, spesielt at folk husker at jeg lever ❣️ god jul! Anonymkode: 64bd2...5b1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Ikke pakket opp alt. God sjampo og balsam, to store serveringsboller, kjeler, joggesko, hånkler, sjokolade, klokkespill. Anonymkode: 0d69f...b56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Fikk Airpods, kvistbrenner, parfyme, ullvotter, brettspill, kaffekrus, pysjamas, ullsokker, puslespill, airfryer, diamantsmykke, ny hempe til bunadsvesken, sjokolade, tapasskåler, kaffe, vin, konsertbilletter, håndduker og tøfler. Kvistbrenneren var den beste gaven😀 Anonymkode: 28ee1...86c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Fikk av mannen en tur til Maldivene og en ny laptop. Han fikk alle kjøretimene han trenger for å kjøre opp til Motorsykkel av meg, en bok han ønsket seg og en god flaske whisky 😊🙂 Anonymkode: d406a...14f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Ingenting. Jeg gir selv gaver til de nærmeste. Anonymkode: 5434d...287 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Jeg fikk nye tøfler, dunvotter, sitteunderlag i ull, sokker, et skjerf, klatrekurs og litt godis. Var aller mest glad for klatrekurset, det var høyt på ønskelista. Anonymkode: fbd55...61d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Votter, øredobber, koffert og 2 bøker. Er like fornøyd med alle gaver. Anonymkode: 95a4b...12a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovidie Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Ingenting. Feirer jul alltid alene ufrivillig. 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Ingen gaver, men fikk 40k av mine foreldre, så skal ikke klage 😊 Er 46 år Anonymkode: be943...3fb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Mye forskjellig. Favorittgavene var nok vinterstøvler som jeg har ønsket meg i et par år nå, et julefat fra Kähler Hammerhøi, et bilde ei venninne har laget selv og fine ullsokker som besta på 95 har strikket Årets mest positive overraskelsesgave (som jeg ikke visste jeg ønsket meg) var et sånn "snurrefat" til å ha i kjøleskapet. utrolig smart og praktisk! Ellers er vel middag og brettspill med familien det beste med jula. Fritid og null stress, rett og slett. Anonymkode: 9a66f...dec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Fått masse fint! Feiret hos svigermor og hun er helt magisk flink med gaver, julestemning og helt nydelig mat. Men aller beste gaven var dundynen jeg fikk av samboer! Helt magisk å få ny dyne 🥰 ønsket meg det men trodde ikke jeg skulle få det. ellers har jeg fått morgenkåpe, tøfler, bodylotion og scrub av svigermor + vaffeljern. ellers mye «snacks» som dusjsåper fra rituals, ny steikepanne, sengesett i egyptisk bomull (for en luksus🤭), litt julepynt, ansiktsrens, sjokolader, kjøkkenutstyr i tre og negleforsterker. Nesten litt overveldet av alt det fine vi har fått. er 34. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden Kjempe fornøyd med alt Bok, tskjorte, kjøkkenglass med Alice in wonderland tema, badeolje, enhjørning tesil, smykke (som jeg ønsket meg), Gore tex hiking sko, Fløibanen gavekort blant annet + to alkoholfri cider, konfekt fra barndomsstedet mitt, en hvit ull genser og to hjemmelaget gaver som jeg ble veldig glad for. Og den aller fineste gaven fikk jeg av mannen, jeg har ønsket meg denne regnkåpen leeeeenge men tenkt at det får heller bli i et annet liv, men jeg fikk denne og en middag på Ulriken restaurant 😍 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovidie Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Så mye fint dere har fått. Koser meg når jeg leser her. Litt missunnelig 😆 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Mest godteri og annet spiselig. Noen bøker jeg ønsket meg, og i tillegg gavekort på bøker som alltid er populært hos meg. Jeg var fornøyd med alle gavene, men aller best likte jeg gavekort fra Ticketmaster. Anonymkode: 734e5...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå