Gå til innhold

En uke til nytt år, har du noen nyttårsforsett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen nyttårsforsett? 

Mine er: Få en venninne i byen jeg bor i, finne kjæreste (i alle fall gi det en innsats å finne noen), fortsette å trene og spise sunt (og gå ned i vekt).

Anonymkode: 1952a...a3d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spare mer penger, har et eksakt sparemål.

Trene for en super fysikk frem mot sommeren, da fyller jeg 50 og skal være i bedre form enn noensinne.

Anonymkode: fc167...217

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier vanligvis ikke ha nyttårsforsett, men 2025 blir unntaket som bekrefter regelen:kul:

Få meg ny jobb 

Få B eller bedre på eksamen 

Steppe up styrketreningen

Sette av  en dag i uken til egenpleie (ekstra god middag, båltur på fjellet, et godt bad, kjøpe blomsterbukett til meg selv mm)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (Akkurat nå):

Sette av  en dag i uken til egenpleie (ekstra god middag, båltur på fjellet, et godt bad, kjøpe blomsterbukett til meg selv mm)

Denne stjeler jeg, for en god ide, en skikkelig date med seg selv!

Ellers har jeg ett foresett, slutte å bruke penger på unødvendig dritt og bli strengere på dette "vil ha, eller må ha". 

Anonymkode: 2249c...ea0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal bli et bedre år enn dette året. Som har vært et møkka-år.... 😝

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slutte å tro at noen vil ha meg å ikke bruke meg som "venn". 

Anonymkode: f172f...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke forsett,mer mål for året. Praktiske mål som rydding og oppussing. 

Anonymkode: e07fd...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg har et forsett om å gjøre annerledes neste år, er at jeg vil bruke mindre tid på å skrolle på TikTok og glo på serier, og istedet lese mer bøker. Vil også begynne å male, har tenkt på det lenge men ikke fått kommet igang enda.

Anonymkode: 873ca...5b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritere helsen, trene og spise sunnere. Blitt mye junk mens jeg studerer.

Spare mer penger.

Lære noe nytt som ikke er skole. Noe som kan være en hobby. Å kunne sy virker som en nyttig og avslappende hobby. 

Reise mer i Norge. Det er så mye flott og spennende og se. Lære litt mer historie samtidig.

Lærer meg å bytte dekk.

Lære mer om hudpleie.

Ringe folk jeg er glad i mer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål for hele året er:

* Spare mer penger enn jeg gjør nå

* Gå mer tur, spise sunnere og forhåpentligvis gå ned i vekt

* Fortsette å la være å handle på nett og bruke kjøp nå og betal senere-løsningen. Jeg var kjempeflink dette året helt til November 😒😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Holde på A snittet mitt i studiene.

Fortsette med like gode treningsvaner, har i gjennomsnitt trent 78 min pr dag i 2024, og spise enda bedre. 

Anonymkode: 2d878...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sette av mer tid til å ta vare på meg selv. Jeg har brukt all min energi på jobb de siste årene og er sliten. Jeg er blitt 48 år og ønsker å bruke mer tid til å gjøre mer av ting som gir meg glede. Og fordi jeg har jobbet såpass mye, har det også gått utover min fysiske helse pga lite fysisk aktivitet og mye dårlig mat. Og jeg skal gå få nappet bryn og gi meg selv noe ansiktpleie. Akkurat nå føler jeg meg feit,slapp og grå. 

Så jeg skal kicktstarte året med å ta igjen litt ferie og nullstille meg selv. Sove godt, komme meg ut i frisk luft og lage litt ordentlig mat. Vi går heldigvis mot lysere tider og da pleier jeg å få mer energi også. Har satt meg et mål om at når mai kommer, så skal jeg være tilbake til den samme spreke som jeg pleide å være, og kjøpe meg nye klær og friske meg opp og begynne å sosialere igjen. Kanskje er jeg så heldig at jeg treffer er mann som trives i mitt selskap. Iallefall er det lov å håpe.

Anonymkode: a565d...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal prøve å bli sunnere🥴 spiser altfor dårlig. På vei til å bli diabetiker. 

Har som mål å bruke mindre penger på mat. 

Anonymkode: 19f96...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er ni måneder siden jeg slutta å røyke. Blir å sørge for at jeg ikke starter igjen. Derfor ikke ut på noen fester nyttårsaften for å bli fristet til å begynne igjen.

Anonymkode: 34673...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...