AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:17 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Han feirer med X Konen og deres 2 barn på 9 og 12 . De er med hverandre hele dagen, fra frokost og nesten til midtnatt, idag feirer de sammen med x konens bestevenn/barna og mannen hennes. Og de er fremdeles på besøk der. De har alltid feiret sammen de etter skillsmissen de siste 9 årene. Har egentlig ikke tenk mye over det, men syntes dette ble litt mye. Vi er litt ferske som par kun 8mnd. Anonymkode: cf90c...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:21 #2 Del Skrevet tirsdag kl 21:21 Dersom de har pleid å gjøre det slik, hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. Men hadde forventet at han ringte innimellom for å holde litt kontakt med deg. Anonymkode: de188...202 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet tirsdag kl 21:22 #3 Del Skrevet tirsdag kl 21:22 Det er lov å bli lei seg. Men hvis du vil fortsette å være sammen med han er det nok noe du må innfinne deg i i noen år til. Han feirer med barna sine. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:31 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:31 Siden de har gjort det slik i 9 år så er det noe du må innfinne deg med, sidem det virker som de da tar barna som viktig. Har selv noen vi kjenner . De gikk fra hverandre for nærmere 15 år siden og der feier de jul, nytt år, bursdager, 17 mai sammen. Og da er og farmor og mormor og med. I tilleg til ny mann som mor har. Som ho sa til nye mannen: Hvis du ikke klarer det tette samarbeidet jeg og exen har, så får du evnt bare reise. Vi er fortsatt venner og vi setter samarbeid med ungene høyest Anonymkode: bd418...d46 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:36 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 Forstår godt det kan kjennes litt dette. Akkurat i år hadde jeg tenkt det må være greit, men ville spurt ham hva han tenker om fremtidens feiringer når dere evt blir samboere/gift. Litt tidlig kanskje med sånn samtale, men jeg hadde vært nysgjerrig på hva han ser for seg. Vii han trekke seg ut av nåværende opplegg og feire med deg, eller må du finne deg i å alltid feire uten ham, eller må du også bli med ham 😬 Ut ifra hva du selv ønsker og hvor høyt du ellers verdsetter ham så får du jo noe å tenke på fremover da. Han bør jo kunne være tilbøyelig til å endre på dette når dere blir samboere synes jeg. Anonymkode: f3e37...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet tirsdag kl 21:37 #6 Del Skrevet tirsdag kl 21:37 Tenker det er helt greit da de alltid har gjort det sånn. Men siden de tydeligvis er gode venner, så bør det være plass til deg også på disse feiringene. Ikke nå etter åtte måneder sammen, men på sikt hvis dere blir mer seriøse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet tirsdag kl 21:45 #7 Del Skrevet tirsdag kl 21:45 Tenker det er sånn det er hvis det fungerer for dem. Neste år er det naturlig at du er med vil jeg si. jeg og eksen gjør det samme, bortsett fra at vi ikke er sammen hele dagen da. Slik kommer det til å være i mange år fremover 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet i går, 00:47 #8 Del Skrevet i går, 00:47 Det er nok greit å ta en prat med han om hvordan han tenker å balansere dette ut ettersom deres forhold blir mer seriøst og varig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:06 #9 Del Skrevet i går, 01:06 Skjønner du føler på det. Men han feirer først og fremst med barna, ikke først og fremst med eksen. Som skilsmissebarn med foreldre som samarbeidet dårlig, husker jeg tilbake på en lengsel om at vi av og til kunne være samlet, særlig i slike anledninger. Du bør i alle fall ikke gi ham dårlig samvittighet for at han velger barna på julaften. Alternativet for ham og eksen er nok annen hver jul med barna, noe som blir annerledes for barna og han får kanskje en sorg knyttet til å være uten dem i julen. Du og han kan lage et alternativt opplegg en annen dag. Anonymkode: f80d3...721 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 01:10 #10 Del Skrevet i går, 01:10 Forstår veldig godt at du blir lei deg, men prøv å se det positive. Du er sammen med en som høres ut som en bra mann. En dårlig mann ville ikke feiret jul med exen og barna. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Blir en sammen med en som har unger og ekser, så går de først resten av livet. Det er min erfaring. Femte hjulet på vogna blir en fort da. Anonymkode: 98007...e4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Tolker det som at du ikke har barn selv? Barn ønsker seg mer enn noe annet at begge foreldre er tilstede på julaften. Ikke alle som klarer det men der det er mulig så er det fint. Kan også tyde på at de ikke har annet enn vennskapelige følelser for hverandre, han og ex. Anonymkode: 6e2db...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi er litt ferske som par kun 8mnd. Anonymkode: cf90c...0d2 Ettersom dere ikke har vært sammen så lenge, tenker jeg at det kanskje er naturlig at han feirer jul slik han pleier, selv om jeg synes det med venneparet var litt spesielt. Forstår at du synes det er leit, så det er viktig at dere snakker åpent sammen om hvordan julefeiringen skal være til neste år og de kommende årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Synes det er naturlig at han fortsetter tradisjonen de har hatt fram til dere eventuelt blir samboere/får barn sammen. 8 mnd er ingenting i det lange løp. Du har lov til å ønske at det var annerledes, men du har tydeligvis funnet deg en fin fyr som prioriterer barna. Anonymkode: 3f06c...0a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dersom de har pleid å gjøre det slik, hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. Men hadde forventet at han ringte innimellom for å holde litt kontakt med deg. Anonymkode: de188...202 Det blir jo feil mot barna å ringe kjæresten hle tiden. Anonymkode: bb3ac...c82 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Det blir jo spennende å se hvor lenge han skal fortsette med det. Når barna blir voksne også? Når ekskona får ny mann? På et eller annen tidspunkt må man vel gi slipp på den forgangne kjernefamilien og venneparet og skape seg egen høytidstradisjon. Anonymkode: e81ec...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det blir jo feil mot barna å ringe kjæresten hle tiden. Anonymkode: bb3ac...c82 LOL! Det har da ikke noe å si for barna. Anonymkode: 7f423...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Det er gull verdt for ungene at foreldrene samarbeider godt og er venner. De setter nok pris på at de får feire jul samlet, og sikkert bursdager også. Neste år hvis dere fortsatt er sammen, tenker jeg at det er naturlig at du blir inkludert i feiringen også. Ja, du har selvsagt lov til å bli lei deg. Men etter min mening har han ikke gjort noe galt. Anonymkode: c78cb...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det blir jo feil mot barna å ringe kjæresten hle tiden. Anonymkode: bb3ac...c82 Hele tiden ja, men en og annen tlf. kunne han tatt. Når du sier "er på besøk der enda" ..... ovenatter hun hos ham også ? Akkurat det hadde jeg hatt vansker med å svelge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Hva skulle han gjort da? Prioritert å feire sammen med en han har datet i åtte måneder fremfor ungene? Hva slags mann hadde han vært da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå