AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #61 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdatering: Han sa etterpå at han ikke hadde åpnet den fordi han ville åpne den etter at alle barna hadde lagt seg sammen med meg. Dette sa han etter at størstemann hadde lagt seg. Han ønsket seg bare en ting til jul, og det var den tingen jeg kjøpte til han. Så det har ikke vært sånn at jeg har ignorert ønskene hans osv. som jeg så noen hinte om. Jeg synes jo likevel at han kunne ha sagt det som en forklaring med en gang.. Ts Anonymkode: 3c872...6d0 Og derfor velger han å svare ungen frekt og ikke åpne gaven med det han faktisk ønsker seg og vise takknemlighet overfor deg foran ungene sine? Synes det er litt drittsekkoppførsel jeg... Anonymkode: 781fb...2ce 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #62 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hilsen ts sin mann, da eller? Anonymkode: aa26d...f33 Det er sant det vedkommende sier. Det er også derfor trådstarter burde spørre mannen om hvorfor han oppfører seg slik. Det kan jo være at han føler trådstarter har gjort en urett mot han. For alt vi vet så har han oppdaget at trådstarter ligger med broren hans. Anonymkode: 56d7e...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #63 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sant det vedkommende sier. Det er også derfor trådstarter burde spørre mannen om hvorfor han oppfører seg slik. Det kan jo være at han føler trådstarter har gjort en urett mot han. For alt vi vet så har han oppdaget at trådstarter ligger med broren hans. Anonymkode: 56d7e...082 Edit: Ser nå at trådstarter har skrevet i en senere post at hun har snakket med han og fått årsaken til at han ikke åpnet pakken. Anonymkode: 56d7e...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #64 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Øh. Her var det ingen forståelse? Jeg har angst for å åpne gaver foran andre. Så kan fint åpne en og en mens jeg ser at andre er opptatte. Men f.eks. fra de jeg bryr meg ekstra om vil jeg aller helst åpne helt alene etter selskapet. Jeg har lyst til å nyte den i fred og ro, ønsker ikke å bli påvirket av andres reaksjoner eller være redd for å vise feil reaksjon selv. Så jeg kan «late» som at jeg glemmer, og også bli irritert om noen purrer. Har jeg fått en gave er det vel for å glede meg, og det er vel da også min slik at jeg kan velge å åpne den når jeg vil..? Anonymkode: 2e800...e3e For å møte forståelse så er den en fordel å være åpen om hvorfor man tar de valgene man tar, spesielt dersom det er valg som avviker fra normalen og/eller gjør partneren usikker. Anonymkode: f0503...24b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #65 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi hadde julaften hos oss i år, og mange folk. Vi delte ut gaver til barna først så skulle vi voksne åpne etterpå. Mannen min fikk gaven fra meg, men sa han skulle åpne den senere. Jeg tenkte ikke noe særlig over det da, siden vi hadde mye å ordne med , rydde osv. Nå har alle dratt, og vi har lagt de minste barna. Det eldste barnet mitt merket at det var en gave igjen og sa til mannen min "du har jo ikke åpna gaven fra mamma", og hentet gaven til han. Da kastet han den bare på bordet og sa " jamen, herregud, jeg skal åpne den etterpå ". Jeg merket at det eldste barnet reagerte på dette og sa at det var litt utakknemlig av han, men det svarte han ikke på. Jeg kjenner at jeg blir litt skuffet, eller er det teit å bli det ? Jeg skjønner bare ikke hvorfor han åpner alle andre gaver enn den fra meg, og jeg skjønner ikke greia.. Overreagerer jeg ? Anonymkode: 3c872...6d0 Det er det rareste… merkeligste jeg har hørt. Eller vet han at det er flaut sexleketøy inni? Anonymkode: dbff5...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #66 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er ikke godt nok, og med det mener jeg at ungene la seg til å sove med det inntrykket at faren deres er en umoden drittunge som nektet å åpne gaven fra mor på trass, sånn omtrent. Han ville vente med å åpne til det bare var dere? Det er IKKE sånn man viser det. Anonymkode: aa26d...f33 Herregud, faren var sikkert sliten. Han er sikkert enig i at det ikke var en ideell reaksjon, men han er bare et menneske, litt slingringsmonn må man ha. Enkelte folk er bare så slitsomme, og leter med lupe etter å finne noe å pirke på 🙄 Anonymkode: d8c20...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #67 Del Skrevet 20 timer siden Ts - hvilken forklaring hadde mannen på at han svarte barnet så frekt og negativt? Han må gjerne si at han ønsket å åpne gaven etterpå bare sammen med deg, men det forsvarer ikke at han var frekk og negativ mot både deg og eldstebarnet, og satte deg i forlegenhet til ev. gjester som var hos dere også. Bruker han å være like frekk mot deg og barna ellers også? Anonymkode: 19c43...d8c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17 timer siden #68 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Virker på meg som at det er mer til historien. Veldig rar oppførsel ut av det blå… Har dere snakket tidligere om å ikke gi gaver? Har dere tidligere issues med å bruke for mye penger på gaver? Pengeissues generelt? Har dere kommunikasjonsproblemer? Føler han at han hadde kjøpt deg en altfor liten gave? Jeg og ekssamboer hadde bestemt oss et år for å ikke bruke penger på gaver, men jeg gav han en liten gave allikevel, da ble han sur og ville ikke ha den. Anonymkode: 96f04...9da Den skjønner jeg. Mannen min gjorde det samme som deg et år og da satt jeg igjen å følte meg som dritten som ikke hadde kjøpt noe til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 16 timer siden #69 Del Skrevet 16 timer siden Nei, du overreagerer ikke. Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis min kjæreste/samboer/mann ikke gadd å åpne julegaven fra meg. Jeg er en følsom person, så for meg kunne det der fort ha ødelagt mye av julen. Barnslig av han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå